Oikea nimi onkin Redmond Savage, taiteiljanimi.Red Savage kuulostaa epäonnistuneelta toimintaelokuva-tähdeltä.
Miksi Lämsä valitaan maajoukkueen valmentajaksi ylipäätään?
Ei ole parempia saatavilla.Miksi Vilen on suomen pakiston liideri ?
Selitit itse ongelmasi juurisyyn.Toinen matsi mitä katon. Avautui, että en vieläkään ole hajulla siitä, mikä on meidän ykkösketjumme?
Saa nähdä miten nopeasti ura lähtee alamäkeen, dominoimaan pikkumaiden sarjoihin.Ei tuossa Lambertin touhussakaan ole järjenhiventä.
Top4 olisi ollut tällä ikäluokalla iso yllätys.Tylyllä tavalla näkyy tässä pelissä miten kaukana Suomi on kisojen kärkijoukkueista. Näissä kisoissa Suomi ei valitettavasti mestaruudesta pelaa.
Näitä kisoja on mukava seurata näitten uusien talenttien kautta. Nyt on vähän nihkeää sen puolesta kun kirkkain timantti vetää nakkeja pottusalaatilla viltissä.Surkeaa kiekkoa, aivan toivotonta valmentamista eikä edes Kiviharjua voi katsella.
Noh, ainakaan Suomi ei tippunut alempaan sarjaan, eli paremmin meni kuin odotukset.
Minä kun olen hyvin vähän seurannut lätkää viime vuosina niin mikä mies tämä Lämsä oikein on? Onko se pärjännyt jossain hyvinkin valmennushommissa?Ei taida olla Lämsän vika, että pelaajien henkilökohtainen taitotaso ei vain riitä. Hidasta ja ponnetonta räpistelyä. Välivuosi.