Turvallisuuskysymys. Polvet ja nilkat kovilla jos luistelee railoonKai sitä vois pari minuuttia pelata vähän huonommallakin jäällä...
Sama, itse katson tata puhtaasti viihteena, katkot tuo vaan lisafiilista kun naytetaan katsomoa yms.Mä en ole muutenkaan koskaan tajunnut sitä, että ensin peli pitää saada käyntiin kauheella kiireellä ja kaikki laulut ja muut juhlallisuudet on turhaa hapatusta. Ja sitten kun matsi syystä tai toisesta venyy, niin kauhee märinä kun kestää liian kauan. Mikä vitun kiire ihmisillä on.
Mitä sinä sitten Jatkoajassa notkut? Kentälle sieltä!Vittu minäkin oisin tehny tuosta maalin
Ne on palkattomassa työkokeilussa olevia "orjia".Salesti kaupungin miehiä noi jään korjaajat. Homma kestää ja siitä ei tule mitään.
Se on todellakin 02.00 ku tää loppuu ?
No tasoihin tulivat, mutta riittäähän näitä numeroita, ja lopulta olen oikeassa. Neljättä eivät tee.
Mitä sinä sitten Jatkoajassa notkut? Kentälle sieltä!
Sama, itse katson tata puhtaasti viihteena, katkot tuo vaan lisafiilista kun naytetaan katsomoa yms.
Millon viimeeks peli on kestänyt lähes 4 tuntia? Ja kiekkoa ei oo juuri näkynyt...