Otteluseuranta 29.–30.12.2017 (4. kisapäivä)

  • 33 274
  • 526
Tila
Viestiketju on suljettu.

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tämä. Jäähalleissa näkee porukkaa jotka tulee minuutti ennen pelin alkua paikalle, huutelee pitkin ottelua että "peliä nyt" kun joku katko vähän venähtää ja sitten kun matsi on ohi, niin melkein juosten pois hallista että ehtii ekana ulos parkkipaikalta. Mulle aivan käsittämätöntä toimintaa. Lätkämatsi kun on kuitenkin tapahtuma ja itse ottelu vain osa sitä.

Unohdit että ne lähtee kaksi minuuttia ennen erän loppua jo käveleen, koska on kiire kaljatiskille.
 

R & L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tähän kai voisi jo heittää kysymyksen mikä on pisimpään kestänyt lätkämatsi missä ei ole pelattu jatkoaikaa maaiin asti?
Itse en todellakaan tiedä vastausta, mutta tämä matsi voi olla kova tuohon gategoriaan.
 

Knap

Jäsen
Tämä. Jäähalleissa näkee porukkaa jotka tulee minuutti ennen pelin alkua paikalle, huutelee pitkin ottelua että "peliä nyt" kun joku katko vähän venähtää ja sitten kun matsi on ohi, niin melkein juosten pois hallista että ehtii ekana ulos parkkipaikalta. Mulle aivan käsittämätöntä toimintaa. Lätkämatsi kun on kuitenkin tapahtuma ja itse ottelu vain osa sitä.
Tämäpä. Itse menen tuntia ennen joka ottelua hallille fiilsitelemään ja katsomaan alkulämpimät jne. Se kuuluu siihen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja sitten kun matsi syystä tai toisesta venyy, niin kauhee märinä kun kestää liian kauan. Mikä vitun kiire ihmisillä on.

Olisitko halunnut 95-leffan kestävän yhtään pitempään?

Eihän tässä olekaan kiire mihinkään, mutta ei tämä ole lajityypillistä. Tämä on aivan eri laji eikä MM-kisojen arvoista lyhyessä turnauksessa.

Toivottavasti Suomi ei suostu tai määrätä ikinä pelaamaan tälläiseen sirkukseen.
 

Knap

Jäsen
Tähän kai voisi jo heittää kysymyksen mikä on pisimpään kestänyt lätkämatsi missä ei ole pelattu jatkoaikaa maaiin asti?
Itse en todellakaan tiedä vastausta, mutta tämä matsi voi olla kova tuohon gategoriaan.
En yleensä harrasta mitään kielipoliisitoimia, mutta se on kategoria.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Hienoja tietty nää ulkoilmapelit, mutta jännä ratkaisu laitta turnaukseen tälläsiä pelejä. Varmaan raskasta muutenkin kun paljon tärkeitä pelejä lyhyen ajan sisällä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tähän kai voisi jo heittää kysymyksen mikä on pisimpään kestänyt lätkämatsi missä ei ole pelattu jatkoaikaa maaiin asti?
Itse en todellakaan tiedä vastausta, mutta tämä matsi voi olla kova tuohon gategoriaan.

Kyllä tää taitaa mennä ihan sinne Top 3:een. Sanoisin et saattaa olla kyllä jopa sijalla.
Onneksi ei ole pleksejä vaihdettu
 

ipaz

Jäsen
Olisitko halunnut 95-leffan kestävän yhtään pitempään?

Eihän tässä olekaan kiire mihinkään, mutta ei tämä ole lajityypillistä. Tämä on aivan eri laji eikä MM-kisojen arvoista lyhyessä turnauksessa.

Toivottavasti Suomi ei suostu tai määrätä ikinä pelaamaan tälläiseen sirkukseen.

Enpä ole nähnyt kyseistä leffaa ja tuskin käyn edes leffassa katsomassa. MM-kisojen arvoista. Mitä ihmettä?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Menee jopa legendaarisen Heritage Classicin tms.-matsin eteen, Edmonton-Montreal kun molket meinasivat jaatya kentalle
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Jos ois osunut verkkoon, niin ois ollut maalissa"

- M.Tuulola
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
USA vie tän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös