Tämä. Jäähalleissa näkee porukkaa jotka tulee minuutti ennen pelin alkua paikalle, huutelee pitkin ottelua että "peliä nyt" kun joku katko vähän venähtää ja sitten kun matsi on ohi, niin melkein juosten pois hallista että ehtii ekana ulos parkkipaikalta. Mulle aivan käsittämätöntä toimintaa. Lätkämatsi kun on kuitenkin tapahtuma ja itse ottelu vain osa sitä.
Tämäpä. Itse menen tuntia ennen joka ottelua hallille fiilsitelemään ja katsomaan alkulämpimät jne. Se kuuluu siihen.Tämä. Jäähalleissa näkee porukkaa jotka tulee minuutti ennen pelin alkua paikalle, huutelee pitkin ottelua että "peliä nyt" kun joku katko vähän venähtää ja sitten kun matsi on ohi, niin melkein juosten pois hallista että ehtii ekana ulos parkkipaikalta. Mulle aivan käsittämätöntä toimintaa. Lätkämatsi kun on kuitenkin tapahtuma ja itse ottelu vain osa sitä.
Voisko ton Porttilan jutut vaihtaa johonkin ottelun kohokohtiin? Ei huvittais katsoa mihin kaivoon niitä verorahoja kaivetaan.
Aja nyt sitä saatanan zambonia cowboy!
Ja sitten kun matsi syystä tai toisesta venyy, niin kauhee märinä kun kestää liian kauan. Mikä vitun kiire ihmisillä on.
En yleensä harrasta mitään kielipoliisitoimia, mutta se on kategoria.Tähän kai voisi jo heittää kysymyksen mikä on pisimpään kestänyt lätkämatsi missä ei ole pelattu jatkoaikaa maaiin asti?
Itse en todellakaan tiedä vastausta, mutta tämä matsi voi olla kova tuohon gategoriaan.
Eihän se nyt koko jäätä aja?
Tähän kai voisi jo heittää kysymyksen mikä on pisimpään kestänyt lätkämatsi missä ei ole pelattu jatkoaikaa maaiin asti?
Itse en todellakaan tiedä vastausta, mutta tämä matsi voi olla kova tuohon gategoriaan.
Juhista varten myös maalin takaa pitää ajaa!Sama se on kun kerrankin saivat sen käyntiin
Olisitko halunnut 95-leffan kestävän yhtään pitempään?
Eihän tässä olekaan kiire mihinkään, mutta ei tämä ole lajityypillistä. Tämä on aivan eri laji eikä MM-kisojen arvoista lyhyessä turnauksessa.
Toivottavasti Suomi ei suostu tai määrätä ikinä pelaamaan tälläiseen sirkukseen.
Juhista varten myös maalin takaa pitää ajaa!