Oukkei. Yrittelen mennä lukemaan Urho-koirasta liittyviä viestejä sieltä.Itse olen ainaki nsaanut kaivaa omista vanhoista viesteistä linkkiä sinne.
Oukkei. Yrittelen mennä lukemaan Urho-koirasta liittyviä viestejä sieltä.Itse olen ainaki nsaanut kaivaa omista vanhoista viesteistä linkkiä sinne.
Mistä pääsen seuraamaan edellisten kisojen otteluseuranta ketjuja?
Juu idiootteja riittää aina riippumatta sarjasta. Vaikka toinen pelaa kuinka tyhmästi tahansa niin ei silti voi vain taklata vailla järkeä jos kiekon saa muutenkin.
Ei tietenkään saa, mutta joku idiootti taklaa silti. Siksi ei kannata jäädä seisoksimaan metrin päähän laidasta.Juu idiootteja riittää aina riippumatta sarjasta. Vaikka toinen pelaa kuinka tyhmästi tahansa niin ei silti voi vain taklata vailla järkeä jos kiekon saa muutenkin.
Ei oo kovin anteeksiannettavaa, että sanoit U20 leijonia pikkuleijoniksi..http://keskustelu.jatkoaika.com/threads/u20-kisat-1-päivä.7877/
Linkissä keskustelua 16 vuoden takaa.
Tarkoitin vuosien 2016-2017 kisoja.http://keskustelu.jatkoaika.com/threads/u20-kisat-1-päivä.7877/
Linkissä keskustelua 16 vuoden takaa.
Ei oo kovin anteeksiannettavaa, että sanoit U20 leijonia pikkuleijoniksi..
Tuossa tilanteessa oli aikaa. Vaikka Tuulolan suolaus oli pelkästään pakin suuntaan niin oikea syyllinen oli kyllä se Comtois.Ihan niin kuin nopeavauhtisessa pelissä olisi aina aikaa ajatella riittävästi kaikkia mahdollisia skenaarioita.
Ihan niin kuin nopeavauhtisessa pelissä olisi aina aikaa ajatella riittävästi kaikkia mahdollisia skenaarioita.
Ai. No nykypäivänä se on loukkaus. U18 > Pikkuleijonat U20 > Nuoret leijonat, kuten varmaan tiesitkin.Miten niin? Siihen aikaan puhuttiin ihan yleisesti pikkuleijonista.
Eikö sitä voisi pelata ulkona jos kuvakulma olisi parempi?
Ei kannatakkaan mutta tuon tilanteen syyllistä se ei silti muuta. Väitän vaan, että 9/10 tilanteesta hyökkääjä olisi mennyt ohi ja ottanut sen kiekon sieltä eikä tehnyt turhaa taklausta.Ei tietenkään saa, mutta joku idiootti taklaa silti. Siksi ei kannata jäädä seisoksimaan metrin päähän laidasta.
Tätä väittelyä seuranneena ihan samaa mieltä. En minä ainakaan aina ehtinyt jarruttelemaan kun olin jo päättänyt että nyt taklataan. Ja sarja oli kuitenkin läskien miesten kakkosdivari. Tuolla mennään pikkasen eri vauhtia. Mutta onneksi on myös täydellisiä ihmisiä, jotka eivät tekisi koskaan virheitä.
Kai Se täytyy lasten ehdoilla mennä?Nössöt karkaa kesken pelin. Jatkoaika alussa ja lähetään meneen ?
Wtf ??? Oot ollu muutaman tunnin tuolla ja kliimaksi edessä niin lähdetään pois
Tuossa tilanteessa oli aikaa. Vaikka Tuulolan suolaus oli pelkästään pakin suuntaan niin oikea syyllinen oli kyllä se Comtois.
Näki tilanteen kokoajan ja tuolla vauhtierolla olisi helposti saanut kiekon jos olisi halunnut nyt siihen ei ollut halua.
Ai. No nykypäivänä se on loukkaus. U18 > Pikkuleijonat U20 > Nuoret leijonat, kuten varmaan tiesitkin.