tahtookirjoittaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Turun Palloseura
On tuo Tepsi kova porukka kun yhden erän verran pelaamallakin irtoaa piste.
Huono vertaus, mutta outoa puolustella omaa jengiä jos säännöt ovat selvät - että eihän meidän tapauksessa nyt tarvitse sääntöjä lukea kuin piru raamattua. Onhan se hyvä että säännöt on olemassa, muttei niitä tarvitse noudattaa.
Huono vertaus, mutta outoa puolustella omaa jengiä jos säännöt ovat selvät - että eihän meidän tapauksessa nyt tarvitse sääntöjä lukea kuin piru raamattua. Onhan se hyvä että säännöt on olemassa, muttei niitä tarvitse noudattaa.
On tuo Tepsi kova porukka kun yhden erän verran pelaamallakin irtoaa piste.
Olen koko ajan sanonut, että jos säännöissä näin lukee, niin miksi Ässät olisi ämmäseura ala Leinosen Tappara jos sääntöjä noudattaisi? Jos säännöissä sallitaan pöytäkirjaan kirjaamattoman pelaajan peluuttaminen ilman seuraamuksia, niin sitten niillä säännöillä mennään ja sitä voi joskus joku joukkue käyttää hyväksi.Kaivatko sen kohdan sieltä SM-liigan säännöistä jossa sanotaan Jokereiden häviävän tän pelin kun Koivistoa ei ollut pöytäkirjassa?
Tärkeä voitto. Tuntuu ihmeelliseltä :D
Onneks meillä on vielä 10 pisteen kaula :)
Jokunen vuosi sitten JYPin ottelussa Jaakko Uhlbäck joutui jättämään pelin kesken ensimmäisen erän alussa, kun hänen nimeään ei löytynytkään pöytäkirjasta. Yhden miehen poistumisen lisäksi muita seuraamuksia ei ollut.Minä en tiedä, mihin sääntöpykälään tämä perustuu, mutta ei näistä hylätä joukkuetta. Ikahan tuossa kertoi, että C-junnujen finaalissa oli ollut samanlainen episodi. Poika pois pelistä, ei muuta. Itse olen nähnyt näitä myös junnuissa. Pelaaja, joka ei ole kokoonpanossa, joutuu pois eikä muuta.
Olen koko ajan sanonut, että jos säännöissä näin lukee, niin miksi Ässät olisi ämmäseura ala Leinosen Tappara jos sääntöjä noudattaisi? Jos säännöissä sallitaan pöytäkirjaan kirjaamattoman pelaajan peluuttaminen ilman seuraamuksia, niin sitten niillä säännöillä mennään ja sitä voi joskus joku joukkue käyttää hyväksi.