Otteluseuranta 28.1.2010 Sm-liiga

  • 96 025
  • 362
Tila
Viestiketju on suljettu.

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huono vertaus, mutta outoa puolustella omaa jengiä jos säännöt ovat selvät - että eihän meidän tapauksessa nyt tarvitse sääntöjä lukea kuin piru raamattua. Onhan se hyvä että säännöt on olemassa, muttei niitä tarvitse noudattaa.

No onko ne säännöt sitten tästä olemassa niin että Jokerit tämän häviää? Aika moni täällä on sanonut että ei ole ja koko asiaa ei ole edes puitu Urholla (ainakaan oltu siihen mennessä kun sammutin sen).
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Huono vertaus, mutta outoa puolustella omaa jengiä jos säännöt ovat selvät - että eihän meidän tapauksessa nyt tarvitse sääntöjä lukea kuin piru raamattua. Onhan se hyvä että säännöt on olemassa, muttei niitä tarvitse noudattaa.

Kaivatko sen kohdan sieltä SM-liigan säännöistä jossa sanotaan Jokereiden häviävän tän pelin kun Koivistoa ei ollut pöytäkirjassa? Sitten voisi tuolla sääntöjennoudattamis paasauksen ottaa hieman enemmän tosissaan. Toki se on selvää että muiden joukkueiden kannattajat huutelevat tappiota Jokereille pelistä jonka voittivat koska se kateus ja viha Jokereita kohtaa sokeuttaa ja objektiivisuus hukkuu matkan varrella.
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Eiköhän ne pisteet pysy Ilmalassa, selitelkööt muut mitä haluavat, jos nyt kummiskin niin käy että Ässät jotenkin pisteet saavat niin silti tiedetään kuka ottelun voitti ja mikä lopputulos oli.
 

AxeMan73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool & Detroit Red Wings
Kaivatko sen kohdan sieltä SM-liigan säännöistä jossa sanotaan Jokereiden häviävän tän pelin kun Koivistoa ei ollut pöytäkirjassa?
Olen koko ajan sanonut, että jos säännöissä näin lukee, niin miksi Ässät olisi ämmäseura ala Leinosen Tappara jos sääntöjä noudattaisi? Jos säännöissä sallitaan pöytäkirjaan kirjaamattoman pelaajan peluuttaminen ilman seuraamuksia, niin sitten niillä säännöillä mennään ja sitä voi joskus joku joukkue käyttää hyväksi.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Onneks meillä on vielä 10 pisteen kaula :)

On on, mutta voitto on voitto ja tuntuu kummallisen hienolta pitkästä aikaa. Sarjataulukon katselu ei juuri tällä hetkellä innosta, pääasia kun pitkästä aikaa kolme pistettä. Jos se tästä alkaisi taas?
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Minä en tiedä, mihin sääntöpykälään tämä perustuu, mutta ei näistä hylätä joukkuetta. Ikahan tuossa kertoi, että C-junnujen finaalissa oli ollut samanlainen episodi. Poika pois pelistä, ei muuta. Itse olen nähnyt näitä myös junnuissa. Pelaaja, joka ei ole kokoonpanossa, joutuu pois eikä muuta.
 

Timppa73

Jäsen
Pitkäveto lapussa illan kaikki sm-liiga pelit muuten oikein, mutta "Tampereen pisteautomaatti" yllätti. Kiitos tästä Pelicans prkle, kerroin olisi ollut ihan kiva
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Minä en tiedä, mihin sääntöpykälään tämä perustuu, mutta ei näistä hylätä joukkuetta. Ikahan tuossa kertoi, että C-junnujen finaalissa oli ollut samanlainen episodi. Poika pois pelistä, ei muuta. Itse olen nähnyt näitä myös junnuissa. Pelaaja, joka ei ole kokoonpanossa, joutuu pois eikä muuta.
Jokunen vuosi sitten JYPin ottelussa Jaakko Uhlbäck joutui jättämään pelin kesken ensimmäisen erän alussa, kun hänen nimeään ei löytynytkään pöytäkirjasta. Yhden miehen poistumisen lisäksi muita seuraamuksia ei ollut.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olen koko ajan sanonut, että jos säännöissä näin lukee, niin miksi Ässät olisi ämmäseura ala Leinosen Tappara jos sääntöjä noudattaisi? Jos säännöissä sallitaan pöytäkirjaan kirjaamattoman pelaajan peluuttaminen ilman seuraamuksia, niin sitten niillä säännöillä mennään ja sitä voi joskus joku joukkue käyttää hyväksi.

Olihan siitä seuraamuksia. Jokerit kärsi siitä pelissä ja joutui pelaamaan 5 pakilla läpi pelin, Koivisto kärsi kun joutui jättämään pelin kesken. Jokerit voitti siitä huolimatta ja teki siis enemmän maaleja kuin Ässät. Jos asia olisi niin kuin täällä eräät toivoo niin mikseihän asiaan puututtu mitenkään Urpolla, kukaan ei tiennyt tällaisestä säännöstä.

Ika myös antoi esimerkin C-junnujen finaalista jossa oli poistettu pelaaja vaikka Ika olisi vastustajan joukkueen valmentaja antanut pojan pelata. Ei Ika ainakaan siinä puhunut että peli olisi lopetettu ja tuomittu Ikan joukkueen voittamaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös