Otteluseuranta 28.–29.4.2018

  • 19 023
  • 276

Bolt_up

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lightning
Ihmeellisesti muutit nyt koko aiheen. En ole missään vaiheessa puhunut pelin poikki viheltämisestä mitään, etkä sinäkään ennen tätä viestiä.

Studion mukaanhan se oli oikein vihelletty.

En minä mitään aihetta ole muuttanut. Alunperinhän tässä kiisteltiin siitä olisiko peli pitänyt viheltää poikki.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Debrusk taisi lähteä pimeään huoneeseen, sen verran näytti kuuppa olevan sekaisin. Todella hienoa taistelua.

Tampa on kyllä aika monta napsua fyysisempi kuin Bruins.
 

Labomba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Streami katkes niin voi tulla kommentit heittämään. Boltsien viimeistely hukassa, Raskiainen nappaa pahimmat ja Rotta jota on niin ihana vihata on edelleen semmoinen pelaaja minkä ottaisi milloin vain omaan joukkueeseen. Ja luistin asiasta että itse en näe mitään syytä miksi peli olisi pitänyt viheltää poikki.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vielä tohon Tampan maaliin, mulle tuli yllätyksenä tuo nhl:n linjaus että peliä ei vihelletä poikki vaikka maalivahdilta lähtisi räpylät ja kilvet lentoon, ainoastaan jos kypärä putoaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Huhhu olipas upea maali! Nyt se Pasta saa sen neljännen syöttöpisteen.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei saa Lighting kyllä mistään sisää, hallinnut peliä - välillä näennäisesti ja välillä ollut aikamoinen pesukone päällä. Rask ollut huikea ja Boston puolustanut hyvin.

Ja mikä tärkeintä, Boston tekee paikoistaan maalit. Tampa ei. Ja peli 5-2 ja ohi.

Ei saanut Tampa pimennettyä Bostonin ykköstä, upeita maaleja.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tampa on heikko.
 

Joope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Marchand > Kucherov, Rask > Vasilevsky, siinäpä ne kulminaatiopisteet tähän mennessä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Bostonilla aika tylyn tehokas vieraspeli, nythän tää on ihan selvä peli. Lukemat kyllä imartelee vähän Bostonia, mutta parempihan Boston on ollut. Tampa saanut vähän apua sitten tuomareiltakin(hylätty maali) ja saanut onnekkaan maalin(Raskin tilanne).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös