Otteluseuranta 28.–29.4.2018

  • 19 056
  • 276

Snagari

Jäsen
Mikä lasketaan liikkumiseksi. Vasemmasta jalasta jos puuttuu terä, niin et psyty liikkumaan oikealle, koska et saa potkaistua vasemalla jalalla oikealle, kun terätön luistin ei ota jäähän kiinni. Jos et pysty käyttämään terää, niin et käytännössä pysty liikkumaan tehokkaasti.
Nimenomaan. Lenkkarit jalkaan ja ulkojäille polvilleen ja ei muuta kuin ihmettelemään sormi suussa kun ei pääsekkään mihinkään.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tuossa on varmaan taustalla se, että bebeto ei jostain syystä pidä Savonlinnan Pallokerhosta. Siksi pitää vähän morkata Tuukkaa.

Minä arvostan SaPKo-kasvatti Raskia varsin kovasti, huvitti vain tuo terän heittely. Olisihan tuosta voinut rangaistuksenkin antaa kuten mailan paiskomisestakin. Tampan puolustaminen on heikkoa, ei kotijäällä voi noin paljon paikkoja kaverille antaa jos voittaa haluaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joku Bostonin urheilutoimittaja twiittaili et nhl:stä vastattiin tuohon että ainoastaan siinä tilanteessa peli olisi vihelletty poikki mikäli Rask olisi tiputtanut kypäränsä.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Maalivahdit pystyvät liikkumaan sivuttain kyllä ihan jalkoja liikuttelemalla ilman että terät osuvat ollenkaan jäähän. Ei toki ole kovin nopeaa mutta höpöhöpöjuttuja nämä "ei pystynyt liikkumaan ollenkaan".
 

Lecavalier4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts
Bostonin viimeistely ollut aika murhaavaa Tampaan verrattuna. Peli voisi olla jopa 4-1, vaikka omasta mielestä Tampa hallinnut peliä selvästi.
 
Minä arvostan SaPKo-kasvatti Raskia varsin kovasti, huvitti vain tuo terän heittely. Olisihan tuosta voinut rangaistuksenkin antaa kuten mailan paiskomisestakin.

Tuosta saa helposti pienellä editoinnilla aika hauskan videon, kun Rask heiluu teräase kädessä tuomaria uhkaillen. Mutta eikös tuo puukkojen kanssa heiluminen ole suomalaisilla kansallinen, ehkä jopa geneettinen erityispiirre.
 

Bolt_up

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lightning
Mikä lasketaan liikkumiseksi. Vasemmasta jalasta jos puuttuu terä, niin et psyty liikkumaan oikealle, koska et saa potkaistua vasemalla jalalla oikealle, kun terätön luistin ei ota jäähän kiinni. Jos et pysty käyttämään terää, niin et käytännössä pysty liikkumaan tehokkaasti.

Niin, tehokkaasti. Mutta pystyy silti. Mikä nyt siis olisi ollut se syy, mikä takia peli olisi pitänyt viheltää poikki? No, se tästä aiheesta minun osaltani. Ehkä huomenissa saadaan tarkempaa tietoa asiasta, menikö tuo oikein vai ei.
 

Snagari

Jäsen
Maalivahdit pystyvät liikkumaan sivuttain kyllä ihan jalkoja liikuttelemalla ilman että terät osuvat ollenkaan jäähän. Ei toki ole kovin nopeaa mutta höpöhöpöjuttuja nämä "ei pystynyt liikkumaan ollenkaan".
Ns. "Knee-walk" jota luulen että tarkoitat perustuu liikkeen jatkamiseen. Paikaltaan lähtiessä se on ERITTÄIN hidasta. Toki jos oikein pikkutarkkaan ajatellaan niin juu, saa sillä liikettä aikaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Bräääd! 4-2.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ja 2-4 by muurahaiskarhu.
 
Niin, tehokkaasti. Mutta pystyy silti. Mikä nyt siis olisi ollut se syy, mikä takia peli olisi pitänyt viheltää poikki? No, se tästä aiheesta minun osaltani. Ehkä huomenissa saadaan tarkempaa tietoa asiasta, menikö tuo oikein vai ei.
Ihmeellisesti muutit nyt koko aiheen. En ole missään vaiheessa puhunut pelin poikki viheltämisestä mitään, etkä sinäkään ennen tätä viestiä.

Studion mukaanhan se oli oikein vihelletty.
 
Olisihan se Rask tolpat saanut kiinni ilman terääkin halutessaan. Sen näkee jo siitä, miten hätäisesti hän potkaisi jalkansa kohti oikeaa tolppaa kun veto läti. Mutta eiköhän Rask luullut että sääntöjen mukaan peli pitää katkaista tuossa kohtaa. Ja veikkaan että näin olisi luullut aika moni muukin NHL-veskari. Ei noiden pelaajien työtehtäviin sääntökirjan lukeminen kuulu.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ns. "Knee-walk" jota luulen että tarkoitat perustuu liikkeen jatkamiseen. Paikaltaan lähtiessä se on ERITTÄIN hidasta. Toki jos oikein pikkutarkkaan ajatellaan niin juu, saa sillä liikettä aikaan.
No tuo matka joka Raskilla oli maalin keskustaan olisi kestänyt ehkä pari sekuntia. Eli ihan tarpeeksi jos ei olisi alkanut keskittyä epäolennaisuuksiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös