Latvia saa olla poikkeus.Tampereen lohkon joukkueet jyräävät.
Ei nyt vielä dumata liikaa. Sveitsi on kyllä kova ja sillä on eväät/materiaali nousta vielä kolmannessa erässä. Kova työ on vielä Saksalla edessä, jos jatkoon mielivät.Ei ole Sveitsin pelissä ollut kyllä oikein yhtään mitään katetta niille puheille, että olisi jopa turnauksen voittaja suosikki. Pankkiholvi on tyhjä, juustossa liikaa reikiä. Käkikin jumissa kellon sisällä.
Eilen heitin 10€ Saksan voitolle.Veikkaus tarjosi yli viiden kerrointa Saksan voitolle päivällä. Kannatti pelata. Ihan älytön ylikerroin lähtökohtaisesti tasaiseen matsiin.
Tai vaihtoehtoisesti IlvesSveitsi on MM-kisojen Spurs.
Jos nämä lukemat säilyvät, niin USA-Saksa on sitten jo varma välieräpari. Toisessa välierissä sitten iltaottelujen voittajat.
Mä sanon tähän vaan yhden sanan: LATVIJA!Ihana Suomi-Ruotsi maaottelu olisi siis ohjelmassa välierässä
Mä sanon tähän vaan yhden sanan: LATVIJA!
Aina legendaarisia nämä "kannatti pelata", kun peli on 1-3 altavastaajalle ja aiemmin ei ole missään yhteydessä maininnut pelaavansa koko kohdetta.Veikkaus tarjosi yli viiden kerrointa Saksan voitolle päivällä. Kannatti pelata. Ihan älytön ylikerroin lähtökohtaisesti tasaiseen matsiin.
Tajuavat pian Suomen menestysreseptin ja lyövät Jukka Jalosen nenän eteen mottipäisen ja Jukka pönöttää Sveitsin voittokulkua aloittamassa -25 kisoissa.Seuraavaksi minä kysyn, että onkohan kyseessä vähän ylihypetetty jääkiekkomaa?
Toki tässä on vielä erä jäljellä mutta, jos nyt tulee taas tippuminen puolivälierissä niin ei ihan hirveästi vakuuta.