Latvia-Saksa olisi epäironisesti upea finaali :DMiettikää miten hienot välieräparit olis USA-Saksa ja Suomi-Latvia :D Näen jo märkiä unia
Mä en olisi mitenkään yllättynyt vaikka tulisi tiukkakin vääntö. Kukaan ei tunnu puhuvan siitä miten Saksa pisti alkusarjassa kaikki kolme "isoa" maata ahtaalle.Ei kyllä jaksa uskoa, että Saksa jenkkejä voittaisi.
Saksa on jo kauan ollut todella vittumainen vastustaja.Saksahan virittelee jättipaukkua™
No okei, 2021 välierissä vasta olivat, mutta kuitenkin.
Toivottavasti Tommy Salo maalissa.Mä sanon tähän vaan yhden sanan: LATVIJA!
Ovat vielä siinä välivaiheessa, että täytyy pelata ns tosissaan että pääsee edes pudotuspeleihin. Ei voi Tapparoida alkusarjaa.Sveitsi unohtanut Tamin teesit? Win the right games.
Boston Bruins? Kaikkien aikojen runkosarja ja ekalta kierrokselta ulos.Sveitsi vetää Toronto Maple Leafsien pelikirjalla, runkosarjassa mätetään ja sitten playoffeista vauhdilla pihalle.
Jalosten viimeinen kisat
Näihin kisoihin sopisi kyllä, mietin isommassa kuvassa tätä Sveitsiläisten playoff-menestystä. Toki alkusarjassa ei ole ollut ihan tällaista tykitystä aiemmin.Boston Bruins? Kaikkien aikojen runkosarja ja ekalta kierrokselta ulos.
Leafs sentään eteni toiselle kierrokselle tällä kaudella.
Äh, mun moka!Lähellä kävi, mutta Saksa kestää!
Miten niin? Jukan sopimus kattaa Prahan kisat 2024 ja mahdollisen World Cupin 2024, vaikka jälkimmäinen tuskin toteutuu.