Otteluseuranta 25.5.2023 (13. kisapäivä)

  • 86 567
  • 2 723

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Hämmentää kyllä tuo Tšekki. Kojolla ollut pari vuotta aikaa hioa pelitapaa ja viime vuonna näyttikin hyvältä, mutta tähän asti kisat ovat sujuneet suht. heikosti. Aika paljon ollut Kubalikin/Cervenkan varassa. USA näyttää siltä, kuin olisivat pelanneet useamman vuoden yhdessä.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
VPN kehiin ja Youtubesta virallinen IIHF streami englanniksi selostettuna.
Jep, mä olen tällä mennyt jo monet kisat.

Sveitsi oli kyllä uskomattoman huono ekassa erässä. Voiko ne oikeasti taas sössiä kisat tähän upean alkusarjan jälkeen? Siellä olis jollekin kallonkutistajalle tarvetta.
 

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Missä vaiheessa Top 5 -koosteista tuli Top 3 -koosteita?
Piristävä yllätys, ettei jokaiseen settiin tähän mennessä ole tarvinnut väkisin lykätä Suomen tekemää maalia tai torjuntaa.

Offtopicina viimeisen World Cupin Leijonien top 5 maalit ovat kyllä kultaa!
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Käkikello lyö saksalaiselta mailan poikki ja tekee sitten maalin. Saa nähdä pitääkö tuo tuomarilinja kisojen loppuun asti?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Seideriltä lyötiin maila poikki ja 1-1 jatkotilanteesta.
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Seider purnasi oikeutetusti, kun ennen maalia Sveitsin karvaaja löi Seiderin mailan poikki.
 

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Saukkonen näköjään lausuu Zborilin nimen oikein Zbosil. Vaikka Bostonin kannattaja olen, olen aina luullut, että kuuluu lausua Zboril. No, Jenkeissä jos jossain ei piitata oikein lausumisesta pätkääkään.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Saukkonen näköjään lausuu Zborilin nimen oikein Zbosil. Vaikka Bostonin kannattaja olen, olen aina luullut, että kuuluu lausua Zboril. No, Jenkeissä jos jossain ei piitata oikein lausumisesta pätkääkään.
Kyllä tuo oikein taitaa olla. Esim. Dvorak lausutaan muistaakseni Dvosak. Saukkonen ei suosikkiselostajiini kuulu, mutta hienoa että on kiinnittänyt tähän huomiota!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Sveitsiläisillä vaikeuksia pitää mailat alhaalla.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
hörps, Usa 2-0
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös