PetriVaris
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
VPN kehiin ja Youtubesta virallinen IIHF streami englanniksi selostettuna.Aattelin nyt vähän vilkuilla kisoja. Saukkonen selostamassa. Kiitos ja näkemiin. Uutta yritystä illalla sitten.
VPN kehiin ja Youtubesta virallinen IIHF streami englanniksi selostettuna.Aattelin nyt vähän vilkuilla kisoja. Saukkonen selostamassa. Kiitos ja näkemiin. Uutta yritystä illalla sitten.
Jep, mä olen tällä mennyt jo monet kisat.VPN kehiin ja Youtubesta virallinen IIHF streami englanniksi selostettuna.
Niin olisi, mutta vaatii Saksan ja/tai Latvian (yllätys)voiton tänään.Suomi-USA olis hieno finaali
Saksa on ainakin aloittanut hyvin joten peukut pystyssä.Niin olisi, mutta vaatii Saksan ja/tai Latvian (yllätys)voiton tänään.
Piristävä yllätys, ettei jokaiseen settiin tähän mennessä ole tarvinnut väkisin lykätä Suomen tekemää maalia tai torjuntaa.Missä vaiheessa Top 5 -koosteista tuli Top 3 -koosteita?
En katso suomenkielistä lähetystä, mutta olisikohan siellä sekoitettu CHL:n ensi kauden typerät sääntömuutokset MM-kisoja koskeviksi.Mihin jäähyjä koskevaan sääntömuutokseen ensi kaudella selostaja (SUI-GER) viittasi?
Kyllä tuo oikein taitaa olla. Esim. Dvorak lausutaan muistaakseni Dvosak. Saukkonen ei suosikkiselostajiini kuulu, mutta hienoa että on kiinnittänyt tähän huomiota!Saukkonen näköjään lausuu Zborilin nimen oikein Zbosil. Vaikka Bostonin kannattaja olen, olen aina luullut, että kuuluu lausua Zboril. No, Jenkeissä jos jossain ei piitata oikein lausumisesta pätkääkään.
Pidot paranee kun Jaloset vähenee.Juuesei 2-0