Melkoista kuraa.
Kohtalaista lätkää Tepsiltä
SaiPan mies pitää kahdesta mailasta kiinni -> Tepsille jäähy :) Way to go venäläistuomari!
Voi vitun persekarva ei helvetin saatanan saatana mikä jäähy!!! Polttakaa hallin pihalta kaikki Samarat. Kyllä joku osuu oikein.
Mitä minun koko viestissä luki? Mitä siinä luki? Hä? Vinkki: T_i_ot_so.Itse en näe peliä, joten kumpi yllä olevista mahtaa olla lähempänä totuutta?
Lappeenrantalainen piti Tepsukan mailasta kiinni niin, että näkyi kotikatsomoon, studioon ja Moskovaan asti, mutta maanmies päästi lappeenrantalaisen pälkähästä ja heitti Tepsin pelaajan jäähylle. Nyt tulta niitten Ladojen alle.No mikäs se siinä?
Toporowski on kyllä kandalainen, joten ei siinä maanmiehestä ollut kyse. TPS:n maalia edeltänyt koukku olisi kanssa voitu viheltää, mutta kyllä tuo Johnsonin jäähy oli ainakin tämän kauden pahimmin päin seiniä tuomittu.Lappeenrantalainen piti Tepsukan mailasta kiinni niin, että näkyi kotikatsomoon, studioon ja Moskovaan asti, mutta maanmies päästi lappeenrantalaisen pälkähästä ja heitti Tepsin pelaajan jäähylle.
Ei nyt pilata mun mielestä loistavaa läppää pikkuseikoilla :)Toporowski on kyllä kandalainen