Otteluseuranta 20.11 2008 TPS-SaiPa

  • 11 465
  • 59

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Keneltä? Ei minulta ainakaan mitään sammakoita tule kummastakaan. Mitäs asiaa sillä potkukelkalla oli?

Ääh...unohda. Tarkoitin meitä kaikkia täällä kirjoittavia yleisesti.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Hieno SaiPa!
Tästä on hyvä jatkaa suoralta pleijaripaikalta kohti mitalipelejä!
Canalin juontajat ihan pihalla. Muka 4 vuotta edellisestä tps voitosta ja jortikan mukaan yhtään tärkeää voittoa ole tullut turusta. Eikö ne säälipleijarivoitot tärkeitä ole? Helvetin puusilmät!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hieno SaiPa!
Tästä on hyvä jatkaa suoralta pleijaripaikalta kohti mitalipelejä!
Canalin juontajat ihan pihalla. Muka 4 vuotta edellisestä tps voitosta ja jortikan mukaan yhtään tärkeää voittoa ole tullut turusta. Eikö ne säälipleijarivoitot tärkeitä ole? Helvetin puusilmät!

Aika heikko provo...

Neljä vuotta edellisestä TPS voitosta Turussa sanoivat pihalla olevat juontajat...vai olenko mä pihalla...?
 
Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
Turhautuneena ja vittuuntuneena tulee sammakoita suusta...tai näppikseltä.

Juu, on huomattu. Ja tuossa sinun lainauksessasi se p-kelkan tärkein asia juuri olikin. Eli malttia vaan toivoin kommentointiin.
 
Olipahan kauhia peli. Maalinedustalla nukuttiin oikein urakalla ja se itämainen tuomari oli todella kaamea. Toivottavasti Suikkasen projekti ei lässähdä tähän kuin pannukakku. Lauantaina Ässät nurin!?

No kiitos kuitenkin SaiPa, olen sentään 100 euroa rikkaampi.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Aika heikko provo...

Neljä vuotta edellisestä TPS voitosta Turussa sanoivat pihalla olevat juontajat...vai olenko mä pihalla...?

Olet pihalla, mutta voiton kunniaksi annan sinulle anteeksi. Keväältä 2006 on viimeisin turusta napattu voitto tätä iltaa ennen.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Neljä vuotta edellisestä TPS voitosta Turussa sanoivat pihalla olevat juontajat...vai olenko mä pihalla...?
Itse asiassa aika tarkalleen "SaiPa on viimeksi voittanut tässä hallissa syksyllä 2005". En sitten tiedä missä 2006 säälärien toinen peli pelattiin, mutta jossain päin Turkua kuitenkin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olet pihalla, mutta voiton kunniaksi annan sinulle anteeksi. Keväältä 2006 on viimeisin turusta napattu voitto tätä iltaa ennen.

Ok...ajattelin, että et sä tosissasi voi voitetun TPS pelin jälkeen tässä vaiheessa kautta tuollaista ladata mutta mun virhe.

Niin eikös juontajat sanoneet, että neljä vuotta on mennyt Saipan voittoon Turussa? Tätä tarkoitin.

EDIT. Tuossa ylempänä tuo totuus tulikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös