Mitä minun koko viestissä luki? Mitä siinä luki? Hä? Vinkki: T_i_ot_so.
Taitotaso? Niin sanoit, että taitotaso on mitä on. Sehän ei pelin tasosta kerro paljoakaan sinänsä.
Mitä minun koko viestissä luki? Mitä siinä luki? Hä? Vinkki: T_i_ot_so.
Torjunnat : Salak 6 Tarkki 12
Eli niiden perusteella TPS on hallinnut ensimmäistä erää. Toivottavasti kestetään alivoima toisen erän alussa.
Mene lukemaan uudestaan koko viesti. Ellei aukea, niin laita mut ignoreen, että ei tarvitse jatkossa kysellä typeriä.Taitotaso? Niin sanoit, että taitotaso on mitä on. Sehän ei pelin tasosta kerro paljoakaan sinänsä.
Itse en ainakaan hirveästi kehtaisi vittuilla, jos kannattamani joukkue pelaisi säälittävää kiekkoa ja räpeltäisi liigan pohjalla. Suikkashuuma kestää muutaman kierroksen ajan, ja sitten palataan takaisin arkeen. Kyllä, SaiPa on vaan niin vitun kova, ainakin TPS:lle.Ilemisesti saipa on vaan niin vitun kova - heh.
Mene lukemaan uudestaan koko viesti. Ellei aukea, niin laita mut ignoreen, että ei tarvitse jatkossa kysellä typeriä.
Itse en ainakaan hirveästi kehtaisi vittuilla, jos kannattamani joukkue pelaisi säälittävää kiekkoa ja räpeltäisi liigan pohjalla.
Juu räpeltää kyllä ja todella pahasti...silti vain viisi pistettä eroa super Saipaan.
Noh, 20 minuutin kuluttua sitä on 3 pinnaa enemmän :)
Itse en ainakaan hirveästi kehtaisi vittuilla, jos kannattamani joukkue pelaisi säälittävää kiekkoa ja räpeltäisi liigan pohjalla.
Toisekseen on turha vähätellä mitään SM-liigan joukkuetta, vaikka olisi minkälainen loisto omalla seuralla takana. Siihen nimittäin taatusti tartutaan ilman sääliä.
Turhautuneena ja vittuuntuneena tulee sammakoita suusta...tai näppikseltä.