madeOFspade
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Olihan Kunnas iha ygöne noissa. "Kukkuu käkikello"
Men ny vittuu, Haapasalo ftw
Olihan Kunnas iha ygöne noissa. "Kukkuu käkikello"
Venäjä nyt on helppo voitto ja finaalissa ylimieliset kanukit takki auki ja helppo 5-1 voitto.Pennanen on nero. Laittoi Suomen pelaan päin persettä Kanadaa vastaan ja ekan erän Ruotsia. Sitten hanat auki. Torille!
Näkyy samassa tallenteessa Suomen paitsiomaalin kanssa.Oliko siitä lopun kahakasta mitään klippiä vielä missään?
Ilmeisesti Kanada tulee sillon?Jos Kanada ja USA hoitaa omat ruutunsa, niin kuka Suomelle tulee seuraavana vastaan..?
Osalalla kyllä voittaja luonne... ei ollut mitään Mertsimäistä itkua että tämä peli on hävitty vaan uskoi voittoon koko ajan. Tosta asenteesta mä diggaan!
Joo en mä jaksanut niin vakavasti ottaa. Nykyään yritän ottaa jääkiekon ensisijaisesti viihteenä. Toki ei mua haittaa kunnon analyysitkään, mutta varsinkin kun tässä vielä lomalla saa olla niin mun puolesta voi vähän hassutella.Nyt omalla tavallaan Osalakin kevensi kokoajan tunnelmaa, ei tarvinnut jännittää kun yksi mölisi ihan omiaan.
Kysytäänpä uudelleen: Mites nyt te jotka julistitte 0-2 tilanteessa pelin olevan ohi?
Ihme nillitystä. Me voitettiin hei!Sivulta 20 eteenpäin on miellyttävää lukea kommentointia.
mutta mitä tapahtu siinä lopussa ku kamerat käänty voiton juhliin?
Tuo taikahan meni rikki jo 2015 MM-kisoissa. Mutta onkos JP Jalo muuten välieräpaikan takuumies? Taitaapi olla?Tämäkin voitto oli Tuomo Ruudun ansiota, Top 4 sijoituksen takuumies. "hymiö"
Suomi oli ensimmäisen erän viimeistä 7-8 minuuttia lukuunottamatta suvereeni.Suomi oli kaksi erää ihan suvereeni kaikilla mittareilla.
Siinä pari ruotsalaista antoi poikkaria viime sekunneilla alotuksen jälkeen.Tiesin koko ajan, että Suomi vie tän.
mutta mitä tapahtu siinä lopussa ku kamerat käänty voiton juhliin?
USA tulee tuossa tapauksessa.Ilmeisesti Kanada tulee sillon?