Otteluseuranta 17.5.2015 - Mitaliottelut

  • 124 371
  • 1 058
Tila
Viestiketju on suljettu.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oikeasti NHL:ssä vedetään kasvuhormonia ja anabolisia steroideja minkä ehtivät. Se näkyy suomalaispelaajien nopealla lihasmassan kasvuna.
Jotain huumeitahan ne vetelee siellä KoHeLossakin, se näkyy pelaajien omituisina kuolemina kesken sarjakauden.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Oikeasti NHL:ssä vedetään kasvuhormonia ja anabolisia steroideja minkä ehtivät. Se näkyy suomalaispelaajien nopealla lihasmassan kasvuna.

Varmasti tätä esiintyy, mutta kyllä suomalaiset jäävät kanadalaisille fyysisyydessä pahasti jälkeen, oli NHL-pelaaja tai ei.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oikeasti NHL:ssä vedetään kasvuhormonia ja anabolisia steroideja minkä ehtivät. Se näkyy suomalaispelaajien nopealla lihasmassan kasvuna.

Sulla on sitten varmaan jotain faktaa asiasta? Jotain lähdettä tai paria?

Mitä nyt itse pelistä niin Kanada hyökkäsi joukkueena ja Venäjän harvat hyökkäykset olivat oikeastaan yksilöiden taitoa pl. SKA-ketju, joka sai mielestäni muutamaan otteeseen pitempiä pyörityksiä Kanadan päätyyn.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Antaa kilpailuedun maajoukkueturnauksissa.

Näytä minulle puhdas venäläisurheilija niin minä näytän sinulle elävän avaruusolion.

Hyvähän se on, että Moskova-mielisillä on jo ensimmäisen erän jälkeen selitys valmiina, vaikka ylipappi TOJ onkin pelikiellossa.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Menkää jauhamaan sitä dopingkeskusteluanne jonnekkin muualle. Siellä on huikea kiekkopeli menossa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Sais suomalaisetki keksiä kaurapuuroon jotain, että olis tuollaiset ladonoviarmeijat heittää kisoihin kuten Kanadalla.
 

Uglatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, PHI Flyers
Uskomatonta toi Kanadan syöttöjen laatu ja peliluku! Pitkät syötöt, biljardit ja roikot napsahtaa lapaan vaikka välissä olis kuinka monta venäläistä. Yllättynyt positiivisesti myös Vladimirin tuomaritoiminnasta. Venäläiset ei uskalla sikailla muuten kuin kaatuilemalla pienestäkin kosketuksesta. Jos Kanada tekee seuraavan niin tulee vielä kuuma matsi.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Sihvonen itse asiassa kehui tänään blogissaan Kanadan hienoa taitoa pelata laadukasta pystysuunnan peliä.

Eihän tuota kauheasti moittiakaan kehtaa, erittäin nopeaa ja ennenkaikkea huolellista pelaamista. Kiekko ei montaa kertaa keskialueelle jäänyt vaan alue ylitettiin vauhdilla. Pari kertaa Venäjä pääsi kääntämään ja kakskakkonen onnistuttiin henkilökohtaisella taidolla kääntämään ylivoimahyökkäykseksi, ensin Mozjakin ja myöhemmin Ovetskin.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Noin, toinen erä käyntiin. Nyt Venäjä!

Dopingille on muuten oma ketju täällä samassa osiossa, just saying....
 

verco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Hieno finaali menossa. Valitettavasti maikkarin lähetys ei ole taaskaan lähelläkään finaalin tasoa. Tällä kertaa vähän yllättäen ainoastaan Mertsille lähes puhtaat paperit. Pieniä virheitä nyt sattuu mestareillekin, muuten kelpo selostusta Ja eläytymistä ilman ylilyöntejä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Tätä on ilo seurata. Olen puolueellinen koska olen maassa asunut mutta on tuota kanukkien peliä hieno seurata, vaikka niiden voittaessa saa kuulla aina kuittailuja. Taitoja en ihmettele koska siellä pelataan cut-throat hokia pienestä pitäen, Nuori Suomea ei tunneta
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Harmi kun TOJ on nyt banaanisaarilla.

Huomionarvoista on että vain Originaali, olisi sieltä voinut muutaman pahimman ryssittelijänkin saarille ohjata. Hyvää kiekkoa mutta veikkaan että intensiteetti ei säily täyttä 60:a minuuttia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös