On se kyllä harmi ettei Suomi ole finaalissa. Leijonat olisivat todistaneet että Meidän Pelillä voittaa minkä joukkueen tahansa.
Moi Znaroks.Kun saa vapaasti vetää hormoneja ilman pelkoa kärystä, niin kyllähän luistin kulkee. NHL ei ole ratifioinut koskaan WADA:n säädöksiä ja pelaajia ei testata lainkaan kesällä.
Hyvä kommentti. Taputan täällä ihan oikeasti. Jatka samaan malliin.Kun saa vapaasti vetää hormoneja ilman pelkoa kärystä, niin kyllähän luistin kulkee. NHL ei ole ratifioinut koskaan WADA:n säädöksiä ja pelaajia ei testata lainkaan kesällä.
Paras kansainvälinen ottelu sitten Vancouverin kisojen?
Sihvonen itse asiassa kehui tänään blogissaan Kanadan hienoa taitoa pelata laadukasta pystysuunnan peliä.Petteri Sihvosen kolumnia odotellessa kuinka antijääkiekkoa finaalissa pelattiin ja yhteistyön jääkiekko on kadoksissa.
Paitsi Kojon Suomi ei pelaa meidän peliä.
Näin. Ja aiemmin ihaili myös sitä, kuinka Kanada ryhmittää ja järjestää oman PAPP:insa. On kyllä ymmärrettävää, että Sihvosen maine seuraa, en mä sillä.Sihvonen itse asiassa kehui tänään blogissaan Kanadan hienoa taitoa pelata laadukasta pystysuunnan peliä.
Aika selvästi.
Sihvonen itse asiassa kehui tänään blogissaan Kanadan hienoa taitoa pelata laadukasta pystysuunnan peliä.
Petteri Sihvosen kolumnia odotellessa kuinka antijääkiekkoa finaalissa pelattiin ja yhteistyön jääkiekko on kadoksissa.
Hyvä kommentti. Taputan täällä ihan oikeasti. Jatka samaan malliin.
Kyllähän Kanada vei ja Venäjän poika vikisi. Muutamia paikkoja Venäjälläkin, lähinnä yksilösuoritusten/vastaiskujen kautta.
Huima on vauhti pelissä, voisi heikompaa alkaa hirvittämään. Täytyy ihailla tuota Kanukkien kykyä toimittaa kiekkoa suoraviivaisesti maalille. Ja nopeita jätkiä hyökkäys täynnä ja ennen kaikkea tiedetään myös missä kaverit menee, eli peli toimii joukkueenakin hyvin.
Joskus aikoinaan olisin ollut vastaavissa peleissä Venäjän puolella. En tiedä maailmanpolitiikka vai mikä, mutta kyllä tätänykyä on sympatiat Kanadan puolella. Ehkei noi yksilöt mm. Malkin etunenässäkään oikein miellytä..
Oikeasti NHL:ssä vedetään kasvuhormonia ja anabolisia steroideja minkä ehtivät. Se näkyy suomalaispelaajien nopealla lihasmassan kasvuna.
Onneksi KHL:ssä ei näitä käytetä(hymiö)Oikeasti NHL:ssä vedetään kasvuhormonia ja anabolisia steroideja minkä ehtivät. Se näkyy suomalaispelaajien nopealla lihasmassan kasvuna.