Otteluseuranta 17.–18.4.2016

  • 37 117
  • 555

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Näitkö eilen Lunkan esityksen? Loistava se vaan yhä on. Holtby on yliarvostettu esim. Bishop on parempi. Ja onhan tuo Losin Quick ihan hyvä kai myös?
En nähnyt eilistä, enkä edes yritä kiistää, etteikö Lunkka olisi edelleen aivan huikea, en tietenkään. Bishopin hyvä päivä on yhtä hyvä kuin Crawfordin hyvä päivä, mutta minä näen Crawfordin tätä nykyä saavan noita hyviä päiviä useammin. Siis puhun tämän illan kaltaisista godmode-päivistä. Holtby ei ole yliarvostettu, vaan jatkuvasti oman kehityksensä kärjessä. Tämän kauden runkkarin paras veskari.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Jorilla vihdoinkin ehjänä paikat näin keväällä, mies puskee menee iskuista huolimatta.
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Lehterä vie Teuvoa 100-0 Suomalaisten kamppailussa. Teuvohan on aivan vilttikunnossa.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Lehterä ei pelaa mitenkään varsinaisen huonosti tällä hetkellä. Vielä kun saisi tehoja aikaan.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Vahva sama tälle.

Ja Rinteestä vielä voisin lisätä, että tietysti Crawford ollut tälläkaudella parempi kuin Rinne, mutta pidän yleisesti Rinnettä parempana.
Eikös Mäkisen Antti sanonut vähän aikaa sitten ettei Pekka Rinne riitä Nashvillen maalilla Anaheimia vastaan? :D
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Holtby ei ole yliarvostettu, vaan jatkuvasti oman kehityksensä kärjessä. Tämän kauden runkkarin paras veskari.

Olen eri mieltä tästä, vezina-ketjussa @Bosco erittäin hyvin toi tilastoja esille joku aikaa sitten eikä ne Holtbylla ollut vezina-tasoa. Ei runkkarin paras sanon mä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ja Rinteestä vielä voisin lisätä, että tietysti Crawford ollut tälläkaudella parempi kuin Rinne, mutta pidän yleisesti Rinnettä parempana.

Tämän kauden Rinne on melkeinpä jopa top-10:n ulkopuolella. Tämän kauden esityksille painoarvo.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös