Kyllä mä nyt kuitenkin Lunqvistin, Pricen ja Holtbyn laittasin Crawfordin edelle muutaman muun maalivahdin lisäksiCorey Crawford, mutta missä on Vezina? NHL:n top-3 veskari heittämällä.
Corey Crawford, mutta missä on Vezina? NHL:n top-3 veskari heittämällä.
Kyllä mä nyt kuitenkin Lunqvistin, Pricen ja Holtbyn laittasin Crawfordin edelle muutaman muun maalivahdin lisäksi
Laitahan luetellen :) Mun kirjoissani Lundqvist ei ole Crawfordin kanssa samalla tasolla tänä päivänä. Holtby kyllä ja Pricesta ei kysymystäkään, mutta että ketkäs muut siellä on tuota parempia?Kyllä mä nyt kuitenkin Lunqvistin, Pricen ja Holtbyn laittasin Crawfordin edelle muutaman muun maalivahdin lisäksi
Ben BishopLaitahan luetellen :) Mun kirjoissani Lundqvist ei ole Crawfordin kanssa samalla tasolla tänä päivänä. Holtby kyllä ja Pricesta ei kysymystäkään, mutta että ketkäs muut siellä on tuota parempia?
Laitahan luetellen :) Mun kirjoissani Lundqvist ei ole Crawfordin kanssa samalla tasolla tänä päivänä. Holtby kyllä ja Pricesta ei kysymystäkään, mutta että ketkäs muut siellä on tuota parempia?
Ben Bishop
Täältä luin sitten ensimmäisenä että Lundqvist ei ole Crawfordin kanssa samalla tasolla. Kaikkea sitä.Laitahan luetellen :) Mun kirjoissani Lundqvist ei ole Crawfordin kanssa samalla tasolla tänä päivänä.
Cory Schneiderin tuohon listaan voisi lisäksi lisätä.Näitkö eilen Lunkan esityksen? Loistava se vaan yhä on. Holtby on yliarvostettu esim. Bishop on parempi. Ja onhan tuo Losin Quick ihan hyvä kai myös?
Kyllä mä nyt Quickin ja Cory Schneiderin vielä pistäisin Crawfordin edelle. Rask ja Rinne vois myös mennä. Jonesin tasosta ei tietenkään voi vielä puhua kun ei ole kuin yksi runkosarja startterina takana, vaikka olikin erittäin hyvä runkosarjassa. Playoffeista Jonesilla on aivan liian vähän kokemusta myöskään vertailla.Keitä ovat nämä muutamat muut maalivahdit?
Eräs haifani oli joskus kauden puolessavälissä sitä mieltä, että Jones on Crawfordia parempi maalivahti. Ei siis tällä palstalla.
/offtopic
Cory Schneiderin tuohon listaan voisi lisäksi lisätä.