Hörps, 2-2.
Vitun hyvä! Kuka olisi tuon ottanut?Niin kuinka hyvä se Crawford olikaan?
Hörps, 2-2.
Vitun hyvä! Kuka olisi tuon ottanut?Niin kuinka hyvä se Crawford olikaan?
Hah, vai meni Mäkinen hörisee tollaista. Mulla mutemäkinen ollut jo pari vuotta enkä kuullut.Duncan Keith - Vain ja ainoastaan oikeita asioita kentällä :D
- A.Mäkinen
Niin kuinka hyvä se Crawford olikaan?
Ota lasit nenälle ja katso sitä pomppua ennen kuin vittuilet ettet vaan näyttäisi tyhmältä.Parempi kuin Lundqvist jne.
Kiekko pomppasi aika ilkeästi.Joko nyt saa sanoa että Crawford sulaa?
Meinaat, ettei nuotit olis ansainnut maaleja tänään?Ei ole näköjään tuurin määrällä rajaa nuoteilla tänään.
Meinaat, ettei nuotit olis ansainnut maaleja tänään?
Hymyilin ääneen. Hyvä heitto!Steve Mason.
Vesa Toskala.Vitun hyvä! Kuka olisi tuon ottanut?
Tulen käyttämään useasti tämän kevään aikana vielä. Samaan kategoriaan kuin vanhat "top-5 Crawford" hörhöilyt.Ota lasit nenälle ja katso sitä pomppua ennen kuin vittuilet ettet vaan näyttäisi tyhmältä.
Enemmän kyllä, mutta ehkä liioittelua tuo vitusti enemmän.En mä niin sanonut, mutta aikamoisia tuuripomppuja nämä tehdyt ovat olleet. Aivan vitusti enemmän paikkojahan Chicagolla on ollut.
En mä niin sanonut, mutta aikamoisia tuuripomppuja nämä tehdyt ovat olleet. Aivan vitusti enemmän paikkojahan Chicagolla on ollut.
Siitä vaan. Sen hölmömmältä näytät, jos käy kuten viime vuonna ja SC menee tuulisille kaduille...Tulen käyttämään useasti tämän kevään aikana vielä. Samaan kategoriaan kuin vanhat "top-5 Crawford" hörhöilyt.