Buffalo_1988
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Panitteko merkille Filppulan puna/musta/siniset hanskat? Nupe on hakenut halpa-hallista sinistä spray-maalia ja yrittänyt fiksata Red Wingsin hanskat Suomen väreihin.
Hyvä viesti. Nämä samat tyypit toivovat, että Räikkönen ei onnistu paluukaudellaan ja aijai, kun Selänne pelaa ensimmäisen paskan kautensa. Todennäköisesti riemu on katossa torstainakin, kun Suomi putoaa jatkosta. Ja hyvä kun Nokia dyykkasi.
Jep, itse varmuus kun ei imuroinut kuin yhden maalin. Onneksi vastassa oli vain Borat.+ Vehanen, itse varmuus. Maali olisi ollut otettavissa, vaikkei mikään imu ollutkaan.
Tavallaan kyllä. Sama asia se kusen päähän nouseminen on. Toisessa tapauksessa se tuputus tulee aineiden muodossa, toisessa esim. pillun saannissa ja rahassa. Lopputulos on silti sama. Jos nousee päähän niin nousee päähän. Jokainen itse tekee sen päätöksen sanoa ei, jokainen itse aiheuttaa itselleen tuollaiset ongelmat.
Samaa mieltä. Granlund on ollut ilmaveivinsä jälkeen hemmetin hölmö lähtiessään kaikkialle saunomaan pojan kanssa ja hymyilemään limanuljaskojen mainoskampanjoihin. Jos ja kun nämä kisat torstaina Suomen osalta päättyvät, niin Kummolan pönötyksen ohella päälimmäisinä ihmisten mieleen jää tämän oululaisen pullaposken paluu messiaasta kuolevaiseksi.
Loistava vertaus!Juu me kaikki osataan sääliä jokaista huumeisiinkin tarttunutta joille niitä on tyrkytetty ja jotka on sen takia oman elämänsä pilanneet, eikä missään nimessä olla sitä mieltä että se on jokaisen oma päätös mihin paskaan mukaan lähtee?
Ite on Granlund ittensä kuseen hoitanut ja kyllä minua ainakin naurattaa ko. asia. Alko meneen jätkälle kaikkine Elisoineen selkeesti kusi päähän ja hyvä että tuli reisille. Oppiipahan nöyryyttä, niin joskus meillä voi olla Granlund tuolla kisoissa komppaamassa Mikko Koivua, jos ei olis mennyt niin todennäkösesti meillä ei olis 10 vuoden päästä ketään.
Toiset uhraavat peliuralleen melkoisen käsittämättömiä määriä ja toiset teilaavat armotta anonyymisti näppäimistöiltään mitään sillä peliin asettamatta. Nuoren miehen ainoa varsinainen rikos on nyt kuitenkin olla häikäisevän lahjakas urheilija, notta en nyt mitään suurta tyydytystä tästä epäonnistumisesta saanut.
Miehän muistan siut! Teet tasaisin väliajoin interventioita SaiPan osioon kertomaan tosiasioitasi.Ai ottaa tosiasiat noin koville? Missäs muuten Kellokoski sijaitsee, kun mulla ei ole mitään ideaa :D
Jees, kyllähän Kazakstan tarjosikin ihan yhtä kovan vastuksen kuin Kanada ja USA. Et taida olla ihan penaalin terävin kynä?Petri Vehanen ei suostu päästämään yhtä maalia enempää. Toista se on roskaLehtosella. Vai mitä, kaiken maailman teudet ja niksit?
Petri Vehanen ei suostu päästämään yhtä maalia enempää. Toista se on roskaLehtosella. Vai mitä, kaiken maailman teudet ja niksit?
Petri Vehanen ei suostu päästämään yhtä maalia enempää. Toista se on roskaLehtosella. Vai mitä, kaiken maailman teudet ja niksit?
Jep, itse varmuus kun ei imuroinut kuin yhden maalin. Onneksi vastassa oli vain Borat.
Alkua lukuunottamatta ihan kelpo peli Suomelta.
+ Vehanen, itse varmuus. Maali olisi ollut otettavissa, vaikkei mikään imu ollutkaan.
+ Ykköskenttä ja etenkin Filppula&Koivu -kaksikko. Toisaalta hieman liikaa ollaan ykkösen varassa.
+ Kiiskinen, aivan mahtava ottelu. Tuppurainen myös täytti paikkansa paremmin kuin hyvin ja yhteispeli Kontiolan kanssa toimi paikoin näyttävästi. Joku voisi nostaa esiin, että vastus oli surkea, mutta vaikea sitä on muitakaan näyttöjä antaa, kun ei pääse pelaamaan "tosipelejä". Liian vähän saivat peliaikaa.
+ Kukkonen pakiston ykkönen. Ei nähdäkseni virheen virhettä.
- Kakkoskenttä edelleen jäissä. Mikke ansaitusti penkitettiin.
Turha tästä pelistä on kuitenkaan liian suuria johtopäätöksiä vetää, kun vastus oli turnauksen heikoin. Toivon silti, että Tuppurainen ja etenkin Kiiskinen saavat jatkaa kokoonpanossa. Kakkoseen on myös tehtävä muutoksia jo kolme heikkoa peliä putkeen eikä merkkejä paremmasta.
Pakko se on uskoo, että väsynyt se vaan on. Ei ne taidot oo mihinkään kadonneet. Se on vaan niin paskassa kunnossa fyysisesti.
ps
Olihan melkoinen misu toi blondi tuossa palkintojenjaossa. Huhuh.
Ketjuja on pakko rukata uusiksi. Itse heittäisin Komarovin ykköseen Koivun ja Jokisen kanssa. Kiiskinen, Filppula ja Immonen muodostaisivat kakkosen.
Olen pahoillani kun taas otan sinun viestiisi kiinni, mutta onhan sekin nyt todettava että Valko-Venäjä, Sveitsi, Kanada ja USA on hiukan kovempi setti kuin Slovakia, Ranska ja Kazakstan. Vaikka kommenttisi varmasti vitsi olikin.Petri Vehanen ei suostu päästämään yhtä maalia enempää. Toista se on roskaLehtosella. Vai mitä, kaiken maailman teudet ja niksit?