Otteluseuranta: 14.5.2012 - Päivä 11

  • 129 032
  • 679
Tila
Viestiketju on suljettu.

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Juu me kaikki osataan sääliä jokaista huumeisiinkin tarttunutta joille niitä on tyrkytetty ja jotka on sen takia oman elämänsä pilanneet, eikä missään nimessä olla sitä mieltä että se on jokaisen oma päätös mihin paskaan mukaan lähtee?

Ite on Granlund ittensä kuseen hoitanut ja kyllä minua ainakin naurattaa ko. asia. Alko meneen jätkälle kaikkine Elisoineen selkeesti kusi päähän ja hyvä että tuli reisille. Oppiipahan nöyryyttä, niin joskus meillä voi olla Granlund tuolla kisoissa komppaamassa Mikko Koivua, jos ei olis mennyt niin todennäkösesti meillä ei olis 10 vuoden päästä ketään.

Täysin käsittämätön kommentti. Vertaat oikeasti MG:tä johonkin narkkariin?
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Granlundin viltitys on vain hyvä asia. Niin huono hän on koko kevään ollut. Taisi tämä syöksykierre alkaa siitä epäonnistuneesta rankkariveivistä junnukisoissa?
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Vaikka tulis kaks maalia vielä niin aika laimea maku tästä jää... näin se vaan on.

No mitä muuta odotit? Torstaina sitten on se tosipeli ja katotaan mikä maku sillon jää, turha tämän pelin makua on makustella sen enempää.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Kyllä DJ aistii tunnelma hyvin.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hyvä viesti. Nämä samat tyypit toivovat, että Räikkönen ei onnistu paluukaudellaan ja aijai, kun Selänne pelaa ensimmäisen paskan kautensa. Todennäköisesti riemu on katossa torstainakin, kun Suomi putoaa jatkosta. Ja hyvä kun Nokia dyykkasi.

"Kun Suomesta lähti tuberkuloosi, tilalle tuli kateus." Hannu Karpo
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Juu me kaikki osataan sääliä jokaista huumeisiinkin tarttunutta joille niitä on tyrkytetty ja jotka on sen takia oman elämänsä pilanneet, eikä missään nimessä olla sitä mieltä että se on jokaisen oma päätös mihin paskaan mukaan lähtee?

Ite on Granlund ittensä kuseen hoitanut ja kyllä minua ainakin naurattaa ko. asia. Alko meneen jätkälle kaikkine Elisoineen selkeesti kusi päähän ja hyvä että tuli reisille. Oppiipahan nöyryyttä, niin joskus meillä voi olla Granlund tuolla kisoissa komppaamassa Mikko Koivua, jos ei olis mennyt niin todennäkösesti meillä ei olis 10 vuoden päästä ketään.

Samaa mieltä. Granlund on ollut ilmaveivinsä jälkeen hemmetin hölmö lähtiessään kaikkialle saunomaan pojan kanssa ja hymyilemään limanuljaskojen mainoskampanjoihin. Jos ja kun nämä kisat torstaina Suomen osalta päättyvät, niin Kummolan pönötyksen ohella päälimmäisinä ihmisten mieleen jää tämän oululaisen pullaposken paluu messiaasta kuolevaiseksi.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Granlundin viltitys on vain hyvä asia. Niin huono hän on koko kevään ollut. Taisi tämä syöksykierre alkaa siitä epäonnistuneesta rankkariveivistä junnukisoissa?

Kyllä se siemen tälle epäonnistumiselle kylvettiin jo viime kesänä. Rankkarin epäonnistuminen vain nopeutti tätä alamäkeä, joka olisi tullut joka tapauksessa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Täysin käsittämätön kommentti. Vertaat oikeasti MG:tä johonkin narkkariin?
Tavallaan kyllä. Sama asia se kusen päähän nouseminen on. Toisessa tapauksessa se tuputus tulee aineiden muodossa, toisessa esim. pillun saannissa ja rahassa. Lopputulos on silti sama. Jos nousee päähän niin nousee päähän. Jokainen itse tekee sen päätöksen sanoa ei, jokainen itse aiheuttaa itselleen tuollaiset ongelmat.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikeltä veivit ja syöttö. Ehdottomasti kisoihin.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Nyt oli hyvää peliä Granlundilta.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Oho oho, Mikke haastoi!
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Granlund heräsi viltissä. Uskalsi haastaa.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
MIcke!! Kisakoneeseen!
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh eiköhän se MG ole tuolla äskösellä soololla ensi pelissä kentällä, jossa on taas PIG-ketjun kanssa hukassa.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Granlund on ollut ilmaveivinsä jälkeen hemmetin hölmö lähtiessään kaikkialle saunomaan pojan kanssa ja hymyilemään limanuljaskojen mainoskampanjoihin.

Granlund itse varmaan niin nuori ettei itse tajua näistä asioista, mutta sen sijaan syyttävän sormen voi osoittaa hänen asioitaan ajavalle agentille, Petri Matikaiselle, Jukka Jaloselle ja Kal€:lle.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tavallaan kyllä. Sama asia se kusen päähän nouseminen on. Toisessa tapauksessa se tuputus tulee aineiden muodossa, toisessa esim. pillun saannissa ja rahassa. Lopputulos on silti sama. Jos nousee päähän niin nousee päähän. Jokainen itse tekee sen päätöksen sanoa ei, jokainen itse aiheuttaa itselleen tuollaiset ongelmat.
Onko teillä siellä Kellokoskella lupa käyttää internetiä?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Alkua lukuunottamatta ihan kelpo peli Suomelta.

+ Vehanen, itse varmuus. Maali olisi ollut otettavissa, vaikkei mikään imu ollutkaan.
+ Ykköskenttä ja etenkin Filppula&Koivu -kaksikko. Toisaalta hieman liikaa ollaan ykkösen varassa.
+ Kiiskinen, aivan mahtava ottelu. Tuppurainen myös täytti paikkansa paremmin kuin hyvin ja yhteispeli Kontiolan kanssa toimi paikoin näyttävästi. Joku voisi nostaa esiin, että vastus oli surkea, mutta vaikea sitä on muitakaan näyttöjä antaa, kun ei pääse pelaamaan "tosipelejä". Liian vähän saivat peliaikaa.
+ Kukkonen pakiston ykkönen. Ei nähdäkseni virheen virhettä.
- Kakkoskenttä edelleen jäissä. Mikke ansaitusti penkitettiin.

Turha tästä pelistä on kuitenkaan liian suuria johtopäätöksiä vetää, kun vastus oli turnauksen heikoin. Toivon silti, että Tuppurainen ja etenkin Kiiskinen saavat jatkaa kokoonpanossa. Kakkoseen on myös tehtävä muutoksia jo kolme heikkoa peliä putkeen eikä merkkejä paremmasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös