Oon selvästi liian nuori tälle palstalle *hymiö*Jonnet ei muista.
Kova taso on maailman jääkiekkopuolustajilla jos McAvoy on historiallisen huono.Toi McAvoy on kyllä historiallisen huono puolustaja.
McAway on sellainen puolustaja, jota ihmiset kuvittelivat muutama vuosi sitten Erik Karlssonin olevan.Toi McAvoy on kyllä historiallisen huono puolustaja. Aivan hukassa ollut koko sarjan ja se on taatusti vaikuttanut Charan peliin. Tulos näkyy nimessä mikä lukee pokaalissa.
Joo mäkin kuvittelin että Erik Karlsson vois joskus pelata Stanley Cupin finaaleissa.McAway on sellainen puolustaja, jota ihmiset kuvittelivat muutama vuosi sitten Erik Karlssonin olevan.
Anteeksi, kun olen toivonut Bluesin voittoa. Ei varmaan olisi saanut, vaan kun kukaan ei kieltänyt etukäteen niin en tiennyt.Pakko onnitella heti @Evil sinua. Tämän 52 fanivuoden aikana varmasti on tätä odotettu paljon.
McAway on sellainen puolustaja, jota ihmiset kuvittelivat muutama vuosi sitten Erik Karlssonin olevan.
Ei fanittamista anteeksi tarvitse pyytää, ellei sitten suurissa juhlissa tule juhlittua niin rankasti että häiritsee muita.Anteeksi, kun olen toivonut Bluesin voittoa. Ei varmaan olisi saanut, vaan kun kukaan ei kieltänyt etukäteen niin en tiennyt.
Yllättävän helpolla kyllä tulee. Pehmonalleiksi taantuivat ratkaisevalla hetkellä.Eipähän jää jossiteltavaa. Boston on ollut yksi iso pettymys ratkaisevalla hetkellä.