Mä kuvailisin sanalla ”paras”. Mä höystäisin "...paikalla olijoista".
13.06.2019 klo 06.15 #526 V V-G- Jäsen Suosikkijoukkue Україна Gemondo kirjoitti: Mä kuvailisin sanalla ”paras”. Laajenna klikkaamalla Mä höystäisin "...paikalla olijoista".
Gemondo kirjoitti: Mä kuvailisin sanalla ”paras”. Laajenna klikkaamalla Mä höystäisin "...paikalla olijoista".
13.06.2019 klo 06.34 #528 V V-G- Jäsen Suosikkijoukkue Україна Gemondo kirjoitti: PS. Jarmo Kekäläinen ansaitsisi nimensä nyt Cuppiin. Laajenna klikkaamalla Ketäs kaikkia se on ollut tuonne varaamassa? Varmaan ainakin Steenin ja onko Pietronkin?
Gemondo kirjoitti: PS. Jarmo Kekäläinen ansaitsisi nimensä nyt Cuppiin. Laajenna klikkaamalla Ketäs kaikkia se on ollut tuonne varaamassa? Varmaan ainakin Steenin ja onko Pietronkin?
13.06.2019 klo 09.21 #529 E Evil Jäsen Suosikkijoukkue Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao V-G- kirjoitti: Mä höystäisin "...paikalla olijoista". Laajenna klikkaamalla Miksi paikalla olemattomat eivät olleet paikalla? Eivät olleet riittävän hyviä.
V-G- kirjoitti: Mä höystäisin "...paikalla olijoista". Laajenna klikkaamalla Miksi paikalla olemattomat eivät olleet paikalla? Eivät olleet riittävän hyviä.