Kaiken kaikkiaan niiiiiin paljon huonommin duunatut finaalit Viasatilta mitä esim. viime vuonna että oikein pahaa tekee. Korvaa vuotaa verta kun kuuntelee Nemon "kommenttaattorin" viisauksia. Ika oli aivan eri kaliberia.Stanley Cup finaalien seiska pelin tauolla stondaillaan jossain vitun baseball areenan edustalla ja ihmetellään kaupungin menoa.
Well played.
Ai saatana siitä tulee sietämätöntä.Jalos-lööppejä odotellessa
Joku Floridan keinotekoinen kiekkojoukkueko sitten on jotenkin erityisen mielenkiintoinen?
Itse olen yllättynyt että erätauolla ei näytetä highlighteja jostain marraskuulta.Kaiken kaikkiaan niiiiiin paljon huonommin duunatut finaalit Viasatilta mitä esim. viime vuonna että oikein pahaa tekee. Korvaa vuotaa verta kun kuuntelee Nemon "kommenttaattorin" viisauksia. Ika oli aivan eri kaliberia.
Älä nyt. Ilman Tampa Bayta Kimmo Timosella ei olisi Stanley Cupia.Joku Floridan keinotekoinen kiekkojoukkueko sitten on jotenkin erityisen mielenkiintoinen?
Opettele sä seuraavaksi trollaamaan.Katohan, Tuukka on oppinu torjumaan vähän.
Kaikki kunnia Bluesille, mutta meneehän nää pelit aina tylsiksi, jos Blues pääsee johtoon. Aina ollut viihdyttävämpiä, jos Blues joutuu takaa-ajajana avaamaan peliä. Osaa ne hyökätäkin, jos tarvitsee.Oon kuullut vain hyvää NHL game seiskoista, tää ei kyllä herätä yhtään mitään fiilistä. Ei eroa mielestäni yhtään niistä Winnipegin peleistä joita Laineen takia tuli seurattua useampi tällä kaudella.
No mutta kun Rask on huono maalivahti. Ei vaan siksi että torjuisi kiekkoja huonosti vaan siksi että on suomalainen ja suomalaisessa mediassa ei puhuta Bluesista niin paljoa.Opettele sä seuraavaksi trollaamaan.
Mitä se on suomeksi?Opettele sä seuraavaksi trollaamaan.
Katohan, Tuukka on oppinu torjumaan vähän.
Miksi Antti Mäkinen lausuu "ÄN ÄF ÄL" ja "ÄN HOO ÄL" mutta sitten NBA pitää lausua "EN BII EI" ? Eikös noi kaks muutakin pitäis olla EN EF EL ja EN EITS EL ?