Moi Dufvan salarakas. Ollaanko täällä nyt tosiaan sitä mieltä että Kaijomaa niistää Karalahdella lattiaa? :DMoi Jeren äiti.
Ei toimi enää, älä tuhlaa aikaasi. Oli ilmeisesti virhe Veikkaukselta. Lisää tietoa tuosta "Ottelujenaikainen Keskustelu TV-lähetyksistä" ketjussa.
Olisi ollut ihan mielenkiintoista nähdä tuo Riskan ulosajotilanne, kun täällä on jo pariin otteeseen sanottu tilanteen olleen täysi vahinko eikä todellakaan mikään tuomarin töniminen.
Kyllä joo, just näin. Jos kiekkojumalat eivät enää näytä 3. erässä takapuolta JYP:lle, niin kyllä JYP tän vielä hoitaa. Altavastaaja Blues on 3. erään lähdettäessä.Jatkoeriltä haiskahtaa. Tussu rankaisee entistä seuraansa, joka hylkäsi hänet.
Mutta onpa jo kaksi erää voitettu Traktorilta!
Itse en väitä, mutta en myöskään ymmärrä, mikä puoltaisi päinvastaista, kun Jeren hanskaustaidoista ei ole mitään selvyyttä saatu kai koskaan.Moi Dufvan salarakas. Ollaanko täällä nyt tosiaan sitä mieltä että Kaijomaa niistää Karalahdella lattiaa? :D
Itse en väitä, mutta en myöskään ymmärrä, mikä puoltaisi päinvastaista, kun Jeren hanskaustaidoista ei ole mitään selvyyttä saatu kai koskaan.
Niin eihän tuo RD mikään sympaattinen herra ole, mutta meriittejä kuitenkin on. Ehkä siksi niiden häviötä toivotaan.
Moi Dufvan salarakas. Ollaanko täällä nyt tosiaan sitä mieltä että Kaijomaa niistää Karalahdella lattiaa? :D
Itse en väitä, mutta en myöskään ymmärrä, mikä puoltaisi päinvastaista, kun Jeren hanskaustaidoista ei ole mitään selvyyttä saatu kai koskaan.
Täysin oikea tuomio...
Meriittilista lienee jäänyt ainakin itseltä vähän paitsioon? Yksi kulta ja yksi pronssi liigassa? Onko sitten jossain jääkiekkoliiton sarjoissa loput meriiteistä?
Mediapelissä kyllä täytyy nostaa RD:lle hattua, siinä on kyllä kovimpia oikeasti.
Dufvan kunniaksi on kyllä sanottava, että mies viljelee parhaimmillaan loistavaa kuivaa huumoria.Dufvan lausunnoille saa välillä repeillä, mun mielestä todella mainio veijari ja kunnioitettava valmentaja!
Dufvan kunniaksi on kyllä sanottava, että mies viljelee parhaimmillaan loistavaa kuivaa huumoria.
"Dufva oli tekemässä Jukureista Mestiksen dynastiaa, alkuun nostamalla Jukurit Mestikseen. Jukurit voitti Mestiksen 3 ensimmäistä mestaruutta peräkkäin. Jukurit voitti vielä 2006, mutta SM-liigan ollessa suljettu nousu liigaan ei ollut Jukureille kertaakaan mahdollinen." -Wikipedia
Dufvan lausunnoille saa välillä repeillä, mun mielestä todella mainio veijari ja kunnioitettava valmentaja!
näkyyks muilla taas veikkausTV? Hiton v-tv, kyllä tuo Luulajan matsi tulee kuin vettä vaan, prkl