ernestipotsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Hienoa Blues! Edes toisessa otteluparissa jääkiekko on voittamassa avauspelissä!
Koska sai OR:n niin kurinpitäjä päättää vain että tuleeko enemmän kuin yksi peli huolia. Yksi tulee varmasti, eli huomenna ei voi pelata.
OK. Olen varmaankin väärässä mutta jotenkin muistan, että OR on aikaisemmin muutettu kurinpidon toimesta PRK.Koska sai OR:n niin kurinpitäjä päättää vain että tuleeko enemmän kuin yksi peli huolia. Yksi tulee varmasti, eli huomenna ei voi pelata.
Taidat olla aika yksinäsi ajatustesi kanssa. Voit kysyä liiga pelaajilta yleisesti, että onko Jere kova vai ei ole.
OK. Olen varmaankin väärässä mutta jotenkin muistan, että OR on aikaisemmin muutettu kurinpidon toimesta PRK.
En siis väitä, mutta helvetin vahva mutu. Koetan funtsailla ja googletella missä tuo oli ja milloin tuli.
Jos Riska loukkasi tuomarin koskemattomuutta niin lisää penalttia tulee 100 varmasti ja niin pitääkin.
Jos meni niinkuin joku ylempänä kuvaili eli vahinko niin huomenna kehiin.
Miks täällä vieläkin kuvitellaan et Jere ois jotenkin kova jätkä? Taklaukset ja taklausten vastaanotto kädet ylhäällä ei ole kovuutta. Hanskauksesta Jerellä taitaa olla alle kymmenen, todellisia lähtöjä ehkä kaksi.
Ne sano kanssa, että kädet ylhäällä taklaaminen ja taklausten vastaanotto ei oo todellista kovuutta. Ja yhtään kunnollista hanskatonta lähtöä en ole nähnyt.
Ja joku Kaijomaako sitten on?
OK. Olen varmaankin väärässä mutta jotenkin muistan, että OR on aikaisemmin muutettu kurinpidon toimesta PRK.
En siis väitä, mutta helvetin vahva mutu. Koetan funtsailla ja googletella missä tuo oli ja milloin tuli.
Ne sano kanssa, että kädet ylhäällä taklaaminen ja taklausten vastaanotto ei oo todellista kovuutta. Ja yhtään kunnollista hanskatonta lähtöä en ole nähnyt.
Pakko tulla ainakin 2 peliä lisää, sillä varoitus on annettu kaikille Liigapelaajille. Tuomarien kunnioituksen puute on vieläkin vakavampia asia kuin vastustajan kunnioituksen puute.
Voit kysyä liiga pelaajilta yleisesti, että onko Jere kova vai ei ole.
Tätäkin ketjua kun seuraa niin heittopussi Jypistä on tullut kolmessa vuodessa kaikkien vihaama joukkue. Johtuuko kusen päähän nousseista palstaveljistä ja vielä ylimielisemmästä kolmosveskari valmentajasta. Itsellä jälkimmäinen. Go Blues Go...