Otteluseuranta – puolivälierät 22.5.2014

  • 221 226
  • 1 127
Tila
Viestiketju on suljettu.

SH67

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakarinen taitaa olla puhdasverinen SuKiKan kasvatti Suonenjoelta!

Samapa tuo, ratkaisijat leivotaan edelleen brändin noidankattilassa.

MM1992: Hextall
OK1998: Roy
MM2000: Theodore
MM2014: Scrivens

Nyt kun vielä Belarusit pudottais svedupetterit, juuri nyt ei valitettavasti siltä näytä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ai, että kun lämmittää se, että joitakin janareita aidosti vituttaa tämä tilanne. Jokerit on mitalipeleissä.
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yksi EHT-turnaus taitaa tulla vielä tähän kauden loppuun.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
Eikös Lappeenrantakin ole Venäjällä? Sähän voit sitten varmaan opettaa mulle sitä ryslandiaa.

En käytä kyrilisiä kirjaimia mutta voit ensi kaudella sanoa pietarin katuja tallatessa kauniille naiselle:
Ja hazuu jebatsa raakom ..> Haluan naida teitä kun rapu ( takaapäin)
Kännikala khl fanille:
idi zortu --> Suksi v...uun.
Minä tykkää kyllä sanoa että: Dies eta jaa katoorii, djaot prikaasi---> Se olen minä joka antaa määräyksiä.
Sinulle voisin sanoa ja kopauttaa kahdella sormella päätä:
Tyi balbes--> Te pölkkypää:))
 
Joo Lehterä näytti kyllä olevan haudanvakavana ja tosissaan noiden kommenttiensa kanssa kuten aina. Kaikki vaan haukkuu jne.

Yhtä vakavana kuin minä oman kommenttini kanssa. Huumorillahan mies heitti, mutta kai siinä nyt jotain katkeruuttakin mediaa kohtaan oli.

Edit. Niin ja sanottakoon, että itse naurahdin Lehterän kommenteille, joten en nyt niistä mitenkään nokkiini ottanut. Viihdyttävämpää, kuin perus lässytys. Sama homma Konnalla, mutta Konna ei vain tehnyt sitä yhtä hauskasti.
 
Viimeksi muokattu:

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Yhtä vakavana kuin minä oman kommenttini kanssa. Huumorillahan mies heitti, mutta kai siinä nyt jotain katkeruuttakin mediaa kohtaan oli.

Edit. Niin ja sanottakoon, että itse naurahdin Lehterän kommenteille, joten en nyt niistä mitenkään nokkiini ottanut. Viihdyttävämpää, kuin perus lässytys. Sama homma Konnalla, mutta Konna ei vain tehnyt sitä yhtä hauskasti.

Media on päässyt ihon alle. Amatöörit.
 

August

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voi hyvä ihme. Tästäkö jengi valittaa? Suomi voitti, niin sitten pitää valittaa haastatteluista. Ihan räkä poskellahan tuo haastis vedettiin.

Myydäänköhän jossain kukkakypäriä?

Mielestäni Lehterän tulisi pyytää anteeksi Suomen kansalta, vastaukset yhtä sekavia kuin Suomen eurovaaliehdokkailla...tämä asia pitää nyt käsitellä perusteellisesti, aivan sama voittaako Suomi mestaruuden. Kenen vastuu?aivan kauheaa, pahoitin mieleni nyt taas niin pahasti,että ei töihin voi lähteä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minäkin kävin katsomassa Jorin haastiksen, kun siitä niin puhuttiin. Hyvä ihme, jos joku tuon tosissaan ottaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös