Otteluseuranta (Ässät)

  • 475 344
  • 7 184
Tila
Viestiketju on suljettu.

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Taisi tuo nopea ja vähän helppokin 2-0 johto olla taas väärä signaali joukkueelle, viime aikojen hyvästä tekemisestä varisi vähitellen kaikki ja ei sitä enää peliä oikein käännetä kun lähtee hanskasta. Sinne päin tekemistä ja tulos taululla on juurikin sen mukainen. Tänään erikoistilannepelillä homma olisi pitänyt hoitaa mutta siinä sitten otettiin rumasti käkeen, kerrankin kun vastustaja on se joka jäähyilee. Huono peli, harmittaa.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Kaikki vain seisoi paikallaan, mitä helvettiä?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Oikeasti ei millään pahalla, symppaan Patoja ja lähin kolleganikin on porilainen, mutta mitä vittua tuossa 5-3-ylivoimalla oikein tapahtui? :O
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
5vs3 pelattiin ihan päin persettä...ei voi kun sanoa, että voi V...U on kyllä kädetöntä.

Edit. Pakko sanoa, että valmennuksen piikkiin saa laittaa ison osan tämän päivän sähläämisestä...
 

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
On se nyt vaan niin, että ellei tuo porukka ole viritetty ihan tappiin niin turpaan tulee kaikilta
Ei nyt sinänsä voi mennä edes loukkaantumisten taakse. Eihän siellä ole kuin toinen Spinkki, joka oikeasti vahvistaisi tota jengiä.
Kyllä tässä sormi osoittaa tuonne toimiston suuntaan.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Vituiksha seki män.

Liian helppo 2-0 johto, sitten peli kääntyi, eikä molaritkaan esittänyt ihmeitä. Taso on vain tämä tällä hetkellä.
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Tuo peli on niin hirveää, että sanattomaksi vetää. KooKoo otti urakalla kampitus jäähyjä, mutta YV oli täyttä pelleilyä. Vastustajan YV taas... Pahinta tässä on että kokeneimmat pelaajat on suurimpia Turhakkeita. Salmio, Rekonen, Lähteenmäki, Marttinen... sitten vielä tämä Mäkinen, voi kiesus. Tuohon joukkueeseen ei todellakaan kannata hankkia näitä Mestis vahvistuksia kummempaa vahvistusta, on ihan turhaa tälle kaudelle. Oli hieno katsella KooKoon YV:tä. Saman budjettitason joukkue, mutta pirun paljon fiksummin koottu.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei riitä ei. Kabinetti KooKoo vie 9 pistettä Ässiltä 3 pelistä.

Älä nyt liioittele, 8-1 pisteet ovat tässä kohtaa ja yksi matsi vielä jäljellä. Mutta muuten joo, KooKoo on ollut Ässille tällä kaudella vaikea. Tasokas nippu ja hyvä valmennus niin vaikea voitettava. Voi myös jossitella paljonko olisi lukemat jos Haukeland olisi ollut alusta asti maalilla.
 
Suosikkijoukkue
Ässät, Kraken
Pahinta tässä on että kokeneimmat pelaajat on suurimpia Turhakkeita. Salmio, Rekonen, Lähteenmäki, Marttinen... sitten vielä tämä Mäkinen, voi kiesus.
Salmiosta olen erimieltä. Huomioi että hänen roolinsa ja pelipaikkansa on 4.laiturina. Sen roolin hän mielestäni täyttää erittäin hyvin. Raatoi ja sai siten myös väännettyä maalinkin. Muista olen kanssasi samaa mieltä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Salmiosta olen erimieltä. Huomioi että hänen roolinsa ja pelipaikkansa on 4.laiturina. Sen roolin hän mielestäni täyttää erittäin hyvin. Raatoi ja sai siten myös väännettyä maalinkin. Muista olen kanssasi samaa mieltä.

Salmio on pelannut myös yli 50min ylivoimaa. Siihen nähden maali kerran 10 pelissä on aivan liian vähän. Ei jatkoon.
 
Suosikkijoukkue
Ässät, Kraken
Salmio on pelannut myös yli 50min ylivoimaa. Siihen nähden maali kerran 10 pelissä on aivan liian vähän. Ei jatkoon.
Tuo Salmion yv-aika tuli minulle yllätyksenä ja siinä hän on tehoton (ainoa piste yv:ltä on yksi maali). Yv:ltä siispä pois. Alivoimasuorituksista ei tietoa. Mutta edelleen olen sitä mieltä että viisikkopelissä hoitaa 4.ketjun laiturin roolin oikein hyvin.
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Salmiosta olen erimieltä. Huomioi että hänen roolinsa ja pelipaikkansa on 4.laiturina. Sen roolin hän mielestäni täyttää erittäin hyvin. Raatoi ja sai siten myös väännettyä maalinkin. Muista olen kanssasi samaa mieltä.
No Salmion hölmöilystä, kun häneltä takakarvattiin kiekko ja otti typerän koukkujäähyn. Tästä tuli YV:llä vastustajan johtomaali. Muuten häneltä Ok. Peli. Teki hienon häkinkin.
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Mitä vikaa Mäkisessä nyt oli?
Jos rehellisiä ollaan, eikai Mäkinen/Mäkiset koskaan juuri petä, mutta ei se heidän taso vaan oikein riitä. Itse kyllä mieluummin heidän paikallaan jotakin omankylän poikaa peluuttaisin. Eivät Mäkiset juuri pisteillä juhli, mutta hoitanevat oman velvoitteensa hyvin, kun kokoonpanossa jatkuvasti mukana ovat.

Kuinka kauan Porin laskevat katsojaluvut näitä "mäkisiä" silti kestävät?? Laskevat katsojaluvut eivät silti ole Mäkisten vika, he tekevät varmasti parhaansa, kykyjensä mukaan.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan rohkeasti ja fiksusti Mäkiset ovat pelanneet ja saaneet peliaikaa, valmennus on ainakin luottanut. Eivät mielestäni ole mokailleet juurikaan, eivätkä loistaneetkaan, aika neutraaleja ilmestyksiä olleet.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
1-0. Ässillä on nilkat ja ranteet täynnä kinkkua.

Liian helpolla Sport pääsee johtoon. Niemeläiselle syöttö...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös