Oikeasti ei millään pahalla, symppaan Patoja ja lähin kolleganikin on porilainen, mutta mitä vittua tuossa 5-3-ylivoimalla oikein tapahtui? :O
Ei riitä ei. Kabinetti KooKoo vie 9 pistettä Ässiltä 3 pelistä.
Salmiosta olen erimieltä. Huomioi että hänen roolinsa ja pelipaikkansa on 4.laiturina. Sen roolin hän mielestäni täyttää erittäin hyvin. Raatoi ja sai siten myös väännettyä maalinkin. Muista olen kanssasi samaa mieltä.Pahinta tässä on että kokeneimmat pelaajat on suurimpia Turhakkeita. Salmio, Rekonen, Lähteenmäki, Marttinen... sitten vielä tämä Mäkinen, voi kiesus.
Salmiosta olen erimieltä. Huomioi että hänen roolinsa ja pelipaikkansa on 4.laiturina. Sen roolin hän mielestäni täyttää erittäin hyvin. Raatoi ja sai siten myös väännettyä maalinkin. Muista olen kanssasi samaa mieltä.
Tuo Salmion yv-aika tuli minulle yllätyksenä ja siinä hän on tehoton (ainoa piste yv:ltä on yksi maali). Yv:ltä siispä pois. Alivoimasuorituksista ei tietoa. Mutta edelleen olen sitä mieltä että viisikkopelissä hoitaa 4.ketjun laiturin roolin oikein hyvin.Salmio on pelannut myös yli 50min ylivoimaa. Siihen nähden maali kerran 10 pelissä on aivan liian vähän. Ei jatkoon.
No Salmion hölmöilystä, kun häneltä takakarvattiin kiekko ja otti typerän koukkujäähyn. Tästä tuli YV:llä vastustajan johtomaali. Muuten häneltä Ok. Peli. Teki hienon häkinkin.Salmiosta olen erimieltä. Huomioi että hänen roolinsa ja pelipaikkansa on 4.laiturina. Sen roolin hän mielestäni täyttää erittäin hyvin. Raatoi ja sai siten myös väännettyä maalinkin. Muista olen kanssasi samaa mieltä.
Mitä vikaa Mäkisessä nyt oli?sitten vielä tämä Mäkinen, voi kiesus.
Jos rehellisiä ollaan, eikai Mäkinen/Mäkiset koskaan juuri petä, mutta ei se heidän taso vaan oikein riitä. Itse kyllä mieluummin heidän paikallaan jotakin omankylän poikaa peluuttaisin. Eivät Mäkiset juuri pisteillä juhli, mutta hoitanevat oman velvoitteensa hyvin, kun kokoonpanossa jatkuvasti mukana ovat.Mitä vikaa Mäkisessä nyt oli?