Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

  • 767 465
  • 15 554

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eniten olen huolestunut, ettei tota joukkuetta edes näytä vituttavan nykymeno. Löisi nyt joku edes mailan paskaksi ja näyttäisi tunteita, ettei tälläinen muniinpuhaltelu jumalauta sovi!

Johtajaa on kyllä ikävä.
Siitä voi joutua vilttiin...
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Mihin se viime kauden Lassi katosi?
Vittu tartu rantapallokaan
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No usein mutta en aina. Sanoisin 95/5.

Olen myös sitä mieltä, että vaikka Lukko voittaa niin se voi olla huono. Tätä täällä mm. sinä et osaa myöntää. Tilastot ei todellakaan kerro pelistä koko sisältöä. Muutenhan tämä olis aika helppoa analysointia.

Millä perusteella en? Kyllä mä olen ihan suoraan pelin laadun myöntänyt tuloksesta huolimatta aina. Eka erä oli ihan ok. Toka ei.

Sen sijaan sua ei paljon näkynyt viime kaudella, koska vaan kitiset.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä tuonne Lukon pakistoon on KIIRE saada laajuutta.

Vähän on valitettavasti taidettu liiaksi mukavoitua mestaruuden jälkeen. Viime kausien kilpailu pelipaikoista on vain muisto, ellei sitten laske sitä kilpailuksi, että viimeisestä paikasta kokoonpanoon taistelee Ylitalo, Suni, Kukkonen ja Pietilä.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Haluan jo etukäteen pahoitella hienon nimimerkin, @San Jose Shark #50, vertaamista tähän meidän omaan "kiekkotietäjään", mutta @Ultraorthdoxjew on kyllä meidän oma SJS#50. Sillä erotuksella toki, että porilaisella palstaveljellä on munaa kirjoittaa pitkin kautta, eikä vain siinä kohtaa kun Lukko on häviöllä. Oli varmaan ikävää viime kaudella, kun ei ollut hirveästi haukuttavaa. Noh, nyt korjataan se harmi.

Omasta katsomisestani sen verran, että hain tänään toisen koronapiikin. Käskettiin ottaa rauhallisesti muutama päivä, ja se oli tarkoitus. Eka erä meni vielä mukavasti, mutta kyllä tässä tahtomattaan sykkeet nousee vaikka kiellettiin.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos pelistä ei enää tänään saada kiinni, niin huomenna kylmästi muutama kokeilu.

Haga-> Päivärinta, junnu vaihdetaan toiseen
Abt - > Korkka
Laitinen - > Kukkonen
Lehtinen - > Jukuri
Ylitalo - > Repo

Skalicky - Mattila - Pospisil
Nyman - Ilomäki - Pooley
Hakulinen - Päivärinta - Repo
Petman - Kainulainen - Suni

Saarijärvi - Korkka
Gregoire - Pietilä
Kukkonen - Piipponen
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Mihin se viime kauden Lassi katosi?
Vittu tartu rantapallokaan
Tekee sen mitä pystyy tuon hajanaisen puolustuksen takana. Varmaan Lassia saattaa harmittaa, että näillä tilastoilla ei monikaan ole enää niin kiinnostunut esim. ison veden takana. Kyllä me silti kaikki tiedetään Lassin taidot. Itseluottamus on myös kummallinen juttu. Sen avulla pärjää ylärajoilla ja ylikin. Sen kun puolestaan menettää, niin helppokin muuttuu vaikeaksi.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Hyvään totuttiin mutta kyllä korpeaa isosti.
Tällä tahdilla taistellaan paikoista ynnä muuta.
Että jos sitä paalua löytyy niin heti käyttöön.
Pleijari paikkaa ei voiteta kuukaudessa mutta hävitään kyllä.
Aivsn luokatonta paskaa tuo peli
Eikä pari onnen pmppua pelin alkuun luo yhtään uskoa tulevaan
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Millä perusteella en? Kyllä mä olen ihan suoraan pelin laadun myöntänyt tuloksesta huolimatta aina. Eka erä oli ihan ok. Toka ei.

Sen sijaan sua ei paljon näkynyt viime kaudella, koska vaan kitiset.

Juu kitisen enemmän, kun kehun... my bad. Saako silti olöa omaa mieltä peöin tasosta, vai pitääkö lopettaa arvostelu, jos olen Raymondin kanssa erimieltä? Mielelläni käytän omaa valinnanvapautta.

Minun mielestä Lukko pelasi lähes samalla tasolla molemmat erät (1.hieman parempi). Tappara vaan sattui alkaa pelaamaan.

Tuleepa typoja....
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei saatana, katsokaapa Laitisen puolustamista Tapparan kolmannessa maalissa :D kuvaa kyllä hyvin herran tämän kauden esityksiä.

Pooley parantaa peli peliltä. Ja tälläkin hetkellä yksi harvoista kenestä näkyy että yrittää ja pistää kaiken likoon! Vituttaa katsella esimerkiksi Hagan kananmunat kainalossa hiihtelyä. Tunne puuttuu todella monelta Lukon pelaajalta.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juu kitisen enemmän, kun kehun... my bad. Saako silti olöa omaa mieltä peöin tasosta, vai pitääkö lopettaa arvostelu, jos olen Raymondin kanssa erimieltä? Mielelläni käytän omaa valinnanvapautta.

Minun mielestä Lukko pelasi lähes samalla tasolla molemmat erät (1.hieman parempi). Tappara vaan sattui alkaa pelaamaan.

Tuleepa typoja....

Siinäpä teet mitä lystäät. Kunhan yritin vähän valaista kuinka raskasta tuo pelkkä kitinä täällä on. Tää on keskustelupalsta ja sun ilmaantuminen paikalle pelkällä itkulla on kaukana keskustelusta.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Siinäpä teet mitä lystäät. Kunhan yritin vähän valaista kuinka raskasta tuo pelkkä kitinä täällä on. Tää on keskustelupalsta ja sun ilmaantuminen paikalle pelkällä itkulla on kaukana keskustelusta.

Ok, thanks. Mutya lupaan myös kannustaa ja kertoa myös positiivisia asioita. Tsemppiä sinne.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Taidanpa hakea yhden kylmän vehnäisen ja painun musiikin maailmaan. Jos sitä irtoaisi muutamalle raidalle joku tarttuva sävel ja rytmi. Musiikin teko ei ainakaan vituta, vaikken osaakaan sitä tehdä kunnolla.

edit. Se on moro.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei saatana, katsokaapa Laitisen puolustamista Tapparan kolmannessa maalissa :D kuvaa kyllä hyvin herran tämän kauden esityksiä.
Joo ja toi ei kyllä ole valmennuksen vika kun ukot ei vaan hoida tonttiaan tai menettelee kiekkoja miten sattuu. Eikä sillä että olis tippaakaan tarvetta puolustella valmennusta.
Tuo puolustus yksinkertaisesti kaipaa apuja.

Ps. Taas Tapparan Virta aivan vapaana maalilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös