Siitä voi joutua vilttiin...Eniten olen huolestunut, ettei tota joukkuetta edes näytä vituttavan nykymeno. Löisi nyt joku edes mailan paskaksi ja näyttäisi tunteita, ettei tälläinen muniinpuhaltelu jumalauta sovi!
Johtajaa on kyllä ikävä.
Siitä voi joutua vilttiin...Eniten olen huolestunut, ettei tota joukkuetta edes näytä vituttavan nykymeno. Löisi nyt joku edes mailan paskaksi ja näyttäisi tunteita, ettei tälläinen muniinpuhaltelu jumalauta sovi!
Johtajaa on kyllä ikävä.
Porissa on luovuttaminen sallittua jo monta vuotta, ootte varmaa huomanneet sen?Siitä voi joutua vilttiin...
Tämä. Arttu Ilomäki ei ole mielestäni mestaruutta tavoittelevan joukkueen johtava sentteri.Arttu Ilomäen Lukko.
Tämä. Arttu Ilomäki ei ole mielestäni mestaruutta tavoittelevan joukkueen johtava sentteri.
No usein mutta en aina. Sanoisin 95/5.
Olen myös sitä mieltä, että vaikka Lukko voittaa niin se voi olla huono. Tätä täällä mm. sinä et osaa myöntää. Tilastot ei todellakaan kerro pelistä koko sisältöä. Muutenhan tämä olis aika helppoa analysointia.
Mihin se viime kauden Lassi katosi?
Vittu tartu rantapallokaan
Mihin se viime kauden Lassi katosi?
Liike ja pelinopeus ei meinaa kyllä millään riittää ainakaan tällä hetkellä.
Kyllä tuonne Lukon pakistoon on KIIRE saada laajuutta.
Kyllä tuonne Lukon pakistoon on KIIRE saada laajuutta.
Tekee sen mitä pystyy tuon hajanaisen puolustuksen takana. Varmaan Lassia saattaa harmittaa, että näillä tilastoilla ei monikaan ole enää niin kiinnostunut esim. ison veden takana. Kyllä me silti kaikki tiedetään Lassin taidot. Itseluottamus on myös kummallinen juttu. Sen avulla pärjää ylärajoilla ja ylikin. Sen kun puolestaan menettää, niin helppokin muuttuu vaikeaksi.Mihin se viime kauden Lassi katosi?
Vittu tartu rantapallokaan
Millä perusteella en? Kyllä mä olen ihan suoraan pelin laadun myöntänyt tuloksesta huolimatta aina. Eka erä oli ihan ok. Toka ei.
Sen sijaan sua ei paljon näkynyt viime kaudella, koska vaan kitiset.
Kyllä sitten saa heittää hyvästit kaudelle.Ei yhtään pelaajaa sisään ennen kuin nykyiset pelaajat suorittaa tunteella ja samalla sivulla
Juu kitisen enemmän, kun kehun... my bad. Saako silti olöa omaa mieltä peöin tasosta, vai pitääkö lopettaa arvostelu, jos olen Raymondin kanssa erimieltä? Mielelläni käytän omaa valinnanvapautta.
Minun mielestä Lukko pelasi lähes samalla tasolla molemmat erät (1.hieman parempi). Tappara vaan sattui alkaa pelaamaan.
Tuleepa typoja....
Siinäpä teet mitä lystäät. Kunhan yritin vähän valaista kuinka raskasta tuo pelkkä kitinä täällä on. Tää on keskustelupalsta ja sun ilmaantuminen paikalle pelkällä itkulla on kaukana keskustelusta.
Joo ja toi ei kyllä ole valmennuksen vika kun ukot ei vaan hoida tonttiaan tai menettelee kiekkoja miten sattuu. Eikä sillä että olis tippaakaan tarvetta puolustella valmennusta.Ei saatana, katsokaapa Laitisen puolustamista Tapparan kolmannessa maalissa :D kuvaa kyllä hyvin herran tämän kauden esityksiä.