TänksOnneksi se vitun Kuusela ei ole tehnyt maalia.
Tekee tietenkin tämän viestin jälkeen.
Ja näinOnneksi se vitun Kuusela ei ole tehnyt maalia.
Tekee tietenkin tämän viestin jälkeen.
Kyllähän tässä siis haisee Tapparan murskavoitto, mutta koska 3-2 tai 2-1 vituttaa meitä enemmän, nii jompikumpi todennäköisesti. Se, että laitoin ne lapulle voi tietysti muuttaa kaiken eli viimeinen tyhjiin.
Siinä oli The God Sebastianilla vuosi aikaa pistää kiekko liikkeelle.Lievää mailahäirintää oli ennen maalia.
Kiva että Kuuselakin edes joskus Lukkoa vastaan onnistuu.
Oletko varma, ettet kiellä tiedostamatta tunteitasi? Sanoisin, että itselläni on ainakin kehittymisvaiheessa oleva ongelma, jos huudan kiekkokeskustelufoorumilla nimimerkille Parry Sound, että "suksi sinä vittuun siitä."Sheikki Parry arvostelee kypsyyttä ja ongelmanratkaisukykyä. Ei mulla ole ongelmia.
Ja juu, Lukon peli ei juuri nyt aiheuta seisokkia.
Ei kaukana ole se, että Lugu lähtee Padan kanssa samaan aikaan Leville.Saa vielä jännittää, että pelataanko edes säälejä.
Eli korona on ja pysyy Raumalla. Ei missään muualla.No just sen takia niistä lisämiehistä ei välttämättä olisi ollut mitään hyötyä. Olen yrittänyt keskustella kanssasi kärsivällisesti ja asiallisesti mutta niin monen muun tapaan huomaan ettei siitä vaan tule mitään. Muut ovat paskahousuja ja vain sinun mielipiteesi on oikein. Huutele sitten yksinäsi ja ihmettele miksi sinulle vittuillaan. Minulle riitti.
No ei kai se luulisi olevan vaikea myöntää tai käsittää, että Lukon pelaajia on tästä paskasta kärsinyt eniten ja osa kahteen tai kolmeen kertaan. Ei se ole kenenkään vika, vaan ainoastaan paskaa tuuria eikä siihen ole realistista edes varautua mitenkään.Eli korona on ja pysyy Raumalla. Ei muualla.
Kaikki kaatui just meillä, pienessä merenrantaidyllissä globaaliin tartuntatautiin, joka on jyskyttänyt Tellusta edestä ja takaa nyt kaksi vuotta?
Minusta tällaisen välittäminen ei ole pienimmässäkään määrin kuvailemaasi "asiallista keskustelua".