Tyhjiin.Onneksi se vitun Kuusela ei ole tehnyt maalia.
Tekee tietenkin tämän viestin jälkeen.
Tyhjiin.
Kovaa kypsyyttä ja ongelmanratkaisukykyä.Sä olet kyllä sen luokan sheikki että suksi nyt vittuun jo.
Ilmeisesti vihellyksen jälkeen saa ottaa vastustajan pelaajia niskalenkkiin.Kai tästä yv tulee?
Ootko jossain umpiossa vai etkö vaan halua nähdä totuutta? Korona on kaikkialla. Ei Lukko siihen kaadu. Alkaa väsyä toistamaan, että se on aivan liian helppo syy paskahousuille selitellä.Kyllä se nyt vaan siihen koronaan kaatuu jos on kaatuakseen. Olisko pitänyt siirtorajalla hankkia varamiehillekin varamiehet jos vaikka varamiehetkin on koronassa?
Ootko jossain umpiossa vai etkö vaan halua nähdä totuutta? Korona on kaikkialla. Ei Lukko siihen kaadu. Alkaa väsyä toistamaan, että se on aivan liian helppo syy paskahousuille selitellä.
"Oltas voitettu mestaruus, mutta korona."
Jos pelit keskeytettäisiin kuten 2020 ja oltas sarjan kovin jengi, voitaisiin syyttää ja itkeä koronaa.
Nämä ongelmat on itse tuotettu, mutta jos helpottaa, niin syytä minun puolesta vaikka Ukko Ylijumalaa.
Ei ole missään muussa jengissä vetänyt kolmea kierrosta läpi...Ootko jossain umpiossa vai etkö vaan halua nähdä totuutta? Korona on kaikkialla. Ei Lukko siihen kaadu. Alkaa väsyä toistamaan, että se on aivan liian helppo syy paskahousuille selitellä.
Jos pelit keskeytettäisiin kuten 2020 ja oltas sarjan kovin jengi, voitaisiin syyttää ja itkeä koronaa.
Nämä ongelmat on itse tuotettu, mutta jos helpottaa, niin syytä minun puolesta vaikka Ukko Ylijumalaa.
Kaipaisen Matti vetäisi vieläkin hyödyllisemmin joukkueelle tuossa 71-paidassa.
Masa <3Kaipaisen Matti vetäisi vieläkin hyödyllisemmin joukkueelle tuossa 71-paidassa.
Sheikki Parry arvostelee kypsyyttä ja ongelmanratkaisukykyä. Ei mulla ole ongelmia.Kovaa kypsyyttä ja ongelmanratkaisukykyä.
Mene sinä vittuun siitä huutelemasta ja perustele asiasi, jos sellaista löytyy. Rokiut ongelman edessä mr.Löysäkulli.
No just sen takia niistä lisämiehistä ei välttämättä olisi ollut mitään hyötyä. Olen yrittänyt keskustella kanssasi kärsivällisesti ja asiallisesti mutta niin monen muun tapaan huomaan ettei siitä vaan tule mitään. Muut ovat paskahousuja ja vain sinun mielipiteesi on oikein. Huutele sitten yksinäsi ja ihmettele miksi sinulle vittuillaan. Minulle riitti.Ootko jossain umpiossa vai etkö vaan halua nähdä totuutta? Korona on kaikkialla. Ei Lukko siihen kaadu. Alkaa väsyä toistamaan, että se on aivan liian helppo syy paskahousuille selitellä.