Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

  • 773 476
  • 15 554

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Ervastillekin ois pitänyt jäähy antaa ku oli keltainen paita päällä.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Ei olla kyllä kolmannen erän esityksen perusteella ansaitsemassa yhtään mitään tänään.
 
Käyttäjä on saanut pelikiellon
Sä olet kyllä sen luokan sheikki että suksi nyt vittuun jo.
Kovaa kypsyyttä ja ongelmanratkaisukykyä.
Mene sinä vittuun siitä huutelemasta ja perustele asiasi, jos sellaista löytyy. Roikut ongelman edessä mr.Löysäkulli.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä se nyt vaan siihen koronaan kaatuu jos on kaatuakseen. Olisko pitänyt siirtorajalla hankkia varamiehillekin varamiehet jos vaikka varamiehetkin on koronassa?
Ootko jossain umpiossa vai etkö vaan halua nähdä totuutta? Korona on kaikkialla. Ei Lukko siihen kaadu. Alkaa väsyä toistamaan, että se on aivan liian helppo syy paskahousuille selitellä.
"Oltas voitettu mestaruus, mutta korona."
Jos pelit keskeytettäisiin kuten 2020 ja oltas sarjan kovin jengi, voitaisiin syyttää ja itkeä koronaa.
Nämä ongelmat on itse tuotettu, mutta jos helpottaa, niin syytä minun puolesta vaikka Ukko Ylijumalaa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ootko jossain umpiossa vai etkö vaan halua nähdä totuutta? Korona on kaikkialla. Ei Lukko siihen kaadu. Alkaa väsyä toistamaan, että se on aivan liian helppo syy paskahousuille selitellä.
"Oltas voitettu mestaruus, mutta korona."
Jos pelit keskeytettäisiin kuten 2020 ja oltas sarjan kovin jengi, voitaisiin syyttää ja itkeä koronaa.
Nämä ongelmat on itse tuotettu, mutta jos helpottaa, niin syytä minun puolesta vaikka Ukko Ylijumalaa.

Jos täällä joku on umpiossa niin sää.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Ootko jossain umpiossa vai etkö vaan halua nähdä totuutta? Korona on kaikkialla. Ei Lukko siihen kaadu. Alkaa väsyä toistamaan, että se on aivan liian helppo syy paskahousuille selitellä.
"Oltas voitettu mestaruus, mutta korona."
Jos pelit keskeytettäisiin kuten 2020 ja oltas sarjan kovin jengi, voitaisiin syyttää ja itkeä koronaa.
Nämä ongelmat on itse tuotettu, mutta jos helpottaa, niin syytä minun puolesta vaikka Ukko Ylijumalaa.
Ei ole missään muussa jengissä vetänyt kolmea kierrosta läpi...
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Kaipaisen Matti vetäisi vieläkin hyödyllisemmin joukkueelle tuossa 71-paidassa.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Ootko jossain umpiossa vai etkö vaan halua nähdä totuutta? Korona on kaikkialla. Ei Lukko siihen kaadu. Alkaa väsyä toistamaan, että se on aivan liian helppo syy paskahousuille selitellä.
"Oltas voitettu mestaruus, mutta korona."
Jos pelit keskeytettäisiin kuten 2020 ja oltas sarjan kovin jengi, voitaisiin syyttää ja itkeä koronaa.
Nämä ongelmat on itse tuotettu, mutta jos helpottaa, niin syytä minun puolesta vaikka Ukko Ylijumalaa.
No just sen takia niistä lisämiehistä ei välttämättä olisi ollut mitään hyötyä. Olen yrittänyt keskustella kanssasi kärsivällisesti ja asiallisesti mutta niin monen muun tapaan huomaan ettei siitä vaan tule mitään. Muut ovat paskahousuja ja vain sinun mielipiteesi on oikein. Huutele sitten yksinäsi ja ihmettele miksi sinulle vittuillaan. Minulle riitti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Rl
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös