No kato nyt itekki noita eilisiä viestejäsi ja mieti.Silti katsoit asiaksesi tulla kommentoimaan ?
No kato nyt itekki noita eilisiä viestejäsi ja mieti.Silti katsoit asiaksesi tulla kommentoimaan ?
Ja hyvä muistaa sekin että se runko mikä jäi, ei saa pelata nyt samaa kiekkoa, kuin viime kaudella joten periaatteessa ihan nollista lähdettiin. Ainoastaan junnuissa jo Virtasen kiekkoa pelanneet ovat jonkinlaisessa etulyöntiasemassa. Nyt rakennetaan uutta vanhan päälle ja ottaa taas aikansa, että ne oikeat palaset alkaa löytymään kullekin paikalle.
En silti kaipaa sitä aikaa kun laivaa käänneltiin jatkuvasti 180 astetta yleisön paineesta ja johdon fanipoikamaisen lähestymisen johdosta. Nyt katsotaan rauhassa ja annetaan aikaa, hyvä niin. Välillä harmittaa faninäkökulmasta, kun tulee marraskuinen tappio SaiPalle, mutta sen on nähty jo tuovan mestaruuden kertaalleen. Kimpoilu ei tuota yhtään mitään. Virtasella mennään ja koitetaan parantaa joukkuetta. Jos sillä ei pyttyä tule niin sitten ei tule. Kimpoilemalla sitä ei ainakaan tule.
Juu on paska ikäluokka. Miro Heiskanen ja Eeli Tolvanen vain taisivat lähteä Suomesta muualle aikoja sitten.Kyllä on Suomessa paska ikäluokka tuo, joka on nyt 22-vuotiaita. Jos Nyman on siinä eliittiä. Liigassa ei oikein riitä tulosyksikköön ja nelosketjuun ei sovi. Sellainen kolmosketjun vasen laita. Siinä tuhrii muutaman maalin kaudessa. Ei kymmentä tee tälläkään kaudella isosta ylivoima-ajasta huolimatta.
Mestiksessä olisi kärkijätkiä.
Eli onko ikäluokka siis kumminkin liian hyvä?Juu on paska ikäluokka. Miro Heiskanen ja Eeli Tolvanen vain taisivat lähteä Suomesta muualle aikoja sitten.
Ei se huonokaan ole. Ikäryhmän kärki vaan pelaa jo ihan muualla joten pointti oli ettei Nyman ole mikään mittatikku sille onko ikäryhmä hyvä, huono vai jotain muuta. Ainakin Pajuniemi, Vesalainen, Heponiemi, Puustinen ja Vaakanainen ovat samaa ikäluokkaa.Eli onko ikäluokka siis kumminkin liian hyvä?
Eihän siinä sanottu että tuo on paska ikäluokka, vaan aivan täysin selvästi oltiin väitettä vastaan että Nyman olisi ikäluokkansa (eli tuon ikäluokan) kärkeä. Kannattaa oikeasti hieman lukea sitä, eikä vain poimia yhtä lausetta täysin irti kaikesta muusta ja lähteä väkisin vääntämään asiasta.Juu on paska ikäluokka. Miro Heiskanen ja Eeli Tolvanen vain taisivat lähteä Suomesta muualle aikoja sitten.
Jos tuote myyty priimana ja on paskaa. Maksamalla asiakkaalla on ymmärtääkseni oikeus valittaa.No kato nyt itekki noita eilisiä viestejäsi ja mieti.
Niin väitinkö ikäryhmää paskaksi vai sitä ettei Nyman taida kuitenkaan olla tuon ikäluokan eliittiä, kuten tuo yksi sanoo? Siinäpä pieni pähkinä sinne Hesaan.Juu on paska ikäluokka. Miro Heiskanen ja Eeli Tolvanen vain taisivat lähteä Suomesta muualle aikoja sitten.
Pähkinän mulle väkisin syöttämisestä saattaa saada huonolla tuurilla syytteen kuolemantuottamuksesta.Niin väitinkö ikäryhmää paskaksi vai sitä ettei Nyman taida kuitenkaan olla tuon ikäluokan eliittiä, kuten tuo yksi sanoo? Siinäpä pieni pähkinä sinne Hesaan.
Minun Lukkoni on ollut minun vuotuisen kausikortin arvoinen, koska minä haluan kannustaa ja kannattaa omaa seuraani.Jos tuote myyty priimana ja on paskaa. Maksamalla asiakkaalla on ymmärtääkseni oikeus valittaa.
Tietysti toisille riittää vähenmmän,. Olen iloinen että sinun Lukkosi on rahojesi arvoinen taapertaessaan kuten menneinä vuosina.
siinä voi sitten itselle vakuutella että kyllä tämä tästä...
Ei se kuule muutu, muutaman vuoden tätä via dolorosaa seurannut.
Sinunlaisesi lampaat suovat juuri tällä kaudella nähdyn perseilyn. Rahaa kannetaan silti kassaan.
Se on juurikin näin. Vaikka peli olisi millaista kuraa hyvänsä, niin aina tulee katsottua se seuraavakin peli. Vaikka toki välillä voi jäädä joku matsi välistä pienemmällä syyllä jos menee oikein huonosti. Ja kyllähän välillä vituttaa oikein urakalla ja niin pitääkin. Muutenhan sitä voisikin katsoa vaikka golfia.Minun Lukkoni on ollut minun vuotuisen kausikortin arvoinen, koska minä haluan kannustaa ja kannattaa omaa seuraani.
Vahva heitto nimittää minunlaisiani lampaiksi, mutta mielipide sekin, mikäs siinä. Suonko perseilyn, kun huonommista otteista huolimatta ostan kausikortin. Argumentti ilmeisesti tarkoittaa, että minun ei pitäisi lähteä kannustamaan joukkuettani ennen kuin tulee enemmän voittoja. "Glory hunter" meininkiä mielestäni.
Piditkö pari viime vuotta taukoa, vai mitä helvettiä?Ei se kuule muutu, muutaman vuoden tätä via dolorosaa seurannut.
Virran kohdalla piti nähdä kaksi kautta sekavaa kiekkoa sekä odottaa kaksi ja puoli kautta että peli napsahti kohdilleen. Sen jälkeen tässä maassa ei ollut toista yhtä hyvää joukkuetta puoleentoista vuoteen. Muistakaa se.
Juu:Tekeekö muuten Mirkku vielä Lukon laskuun hommia, kun ei ole paljon mediassa näkynyt?
Itse en kauheasti elä toivotaan, toivotaan ajattelua. Joukkue on juuri nyt yhtä hyvä kuin sen viimeiset ottelut, eli tällä hetkellä Liigan heikoin. Tästä asetelmasta lähdemme liikkeelle taas sarjan käynnistyttyä. Voi olla, että Lukko on kauden päätteeksi parempi kuin nyt on ollut tai sitten heikompi kuin keskimäärin ollut kauden aikana. Aika näyttää, että saako Virtasen kiekko koko kaudella tuulta alleen.Virran kohdalla piti nähdä kaksi kautta sekavaa kiekkoa sekä odottaa kaksi ja puoli kautta että peli napsahti kohdilleen. Sen jälkeen tässä maassa ei ollut toista yhtä hyvää joukkuetta puoleentoista vuoteen. Muistakaa se.