Ikuinen Kakkonen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo
Noh, voittoja ei tule, eikä tänään pisteitäkään.
Kuitenkin, mä mieluummin katson tappioita silloin kun nuoret pelurit painavat alusta loppuun täydellä yrityksellä kuin silloin kun palkkasoturit hiihtelevät hälläväliä-meiningillä. Näitäkin on tarpeeksi nähty.
Ja ei, en tarkoita että tasan tällä joukkueella haluaisin ensi kauteen lähteä. Musta vaan on hienoa nähdä tuo taistelu.
Komppaan täysin. Eihän toi häviäminen ole hauskaa kateltavaa, mutta toivottavasti antaa noille junnuille vähän valmiuksia ensi kaudelle (jos B sellaista The Liigassa ensi kaudella pelaa) tietenkin sillä olettamuksella että eivät siirry muualle. Ainakin Suomela, Iisakka, Vainio, Vaakanainen ja Andersson pitäisi junnuista saada pidettyä. Kähkönen ilmeisesti jo siirtymässä muualle? Andersson ollut kyllä positiivinen näky viime peleissä... Ja semmoinen lisäys vielä, että jos toi Mahbod saisi vähän terävyyttä tohon touhuun niin voisi paukutella ihan hyviäkin tehoja Liigassa. Ehkä sitten ensi kaudella... =D
Niin ja täälläkin ollaan kyrpä otsassa oltu pitkin kautta, eikä tota touhua voi villaisella painaa, mutta en jaksa siitä enää murmuttaa. Näillä mennään kausi loppuun ja toivotaan, että ensi kaudella päästään pelaamaan joukkueella, jolla voidaan taistella poffipaikasta. Eniten tässä vituttaa valmennusjohdon ja pelaajien puolesta...itse kun olen saanut palkkani ajallaan ja ilmeisesti myös Mahbod ;)