x-Kerälä-x
x-Makkonen-x
x-Kiilholma-x
x-Kuparinen-x
Kiitos
No ei ole Kerälästä ykkössentteriksi.
x-Kerälä-x
x-Makkonen-x
x-Kiilholma-x
x-Kuparinen-x
Kiitos
Ässät näyttää siltä, ettei kuulu edes tälle sarjatasolle. Pahaa tekee sanoa mutta vittu että hävettää saatana. Miten voi olla näin saatanan huolimatonta tekemistä JOKAISELLA osa-alueella??!
Onko Kuparisesta? Ei niin. Enemmän Kerälästä hyötyä tuolla ja toisinpäin.No ei ole Kerälästä ykkössentteriksi.
Niin hengetöntä peliä eli joko siellä istutaan Ahoa ulos? Huutaminen pelotteena ja pelinjohtamisessa on ollut tuhon tie jo monta vuotta. Jortikka oli viimeinen huutaja joka menestyi. Materiaalin leveydelle ei Aho tietysti mitään voi, mutta järkeä saa käyttää ketjuja rakentaessa. Vinkki, Kuparinen ei ole liigatason sentteri eikä ylivoimaan mikään ratkaisu. Ei näillä otteilla kauaa kestä kun aukeaa Aholle potkut ketju. Kriisissä ollaan jos ei ensi viikolla tule voittoja.
Onko Kuparisesta? Ei niin. Enemmän Kerälästä hyötyä tuolla ja toisinpäin.
Ojis ja muut menee täysin hukkaan muuten.
Tätä mäkin olen miettinyt.Huutaminen pelotteena ja pelinjohtamisessa on ollut tuhon tie jo monta vuotta.
Voi olla, että vaihdoksia pelaajistossa on pakko tehdä.
Niin hengetöntä peliä eli joko siellä istutaan Ahoa ulos?
Ei ole kenestäkään nykyisistä. Oli selvää jo ennen kautta. En hyökännyt sinua vastaan, vaan joukkueen rakentamista. Kerälän jatko Makkosen hankinnan jälkeen oli järjetön.
Tätä mäkin olen miettinyt.
Vaikuttaa aivan kuin siellä olisi nyt muutaman nuoren itseluottamusta muserrettu reilulla kädellä. Johtamistapana huutaminen ja penkittäminen voi toimia joillekkin, mutta ei välttämättä nuorille vähän hiljaisemmille siihen tottumattomille. Maailma muuttu, ja tuo pelolla ja huutamalla johtaminen ei ole enää tätä päivää.
Ruotsalaisen, Wallin ja Viljasen taidot eivät kesän aikana ole mihinkään kadonneet.
Boldaus minun.Kaiken hassuttelun keskellä pitää silti muistaa, että hiukan on näissä kahdessa pelissä tullut pyllistystä sieltä sun täältä, vaikka tosiaan pelikin on ollut tietyllä tapaa ponnetonta. Eilen Jaatisen veto yläputkeen lopussa, pienestä kiinni että saalis olisikin ollut 1-2p. Tänään puolestaan tuo Makkosen maalin hylkäys 2-0 -tilanteessa. Minun oikeustajuuni ei uppoa tuollainen puolustavan joukkueen hyöty, miten vitussa "saletti maali" saadaan pois sarakkeesta sekunnin sisään oikein sijoitetulla rikkeellä? Kaiken kurjuuden keskellä tuollaiset nakertaa aika paljon. Eri asia jos maali olisi siirtynyt esim. Ojamäen kamppailtua Heshka verkkoihin...
2000-luvulla käytännössä joka kausi rosterissa on pyörinyt 27-30 kenttäpelaajaa. Tämäkään kausi tuskin on poikkeus. Nyt on käytetty 23 kenttäpelaajaa, Kerälä ja Nuto varmasti vielä pelaavat ja muutama hankinta/a-jun nosto nähdään vielä kauden mittaan. Tuohon haarukkaan siis mentäneen tälläkin kaudella. Yleisenä totuutena tunnutaan pidetttävän kilpailun pelipaikoista olevan kyseenalaistamatta positiivinen asia. Itse en välttämättä ole joka tilanteessa valmis allekirjoittamaan tuon kilpailun pelipaikoista vaikutuksen olevan aina pelkästään positiivista. Helposti nämä kilpailutilanteet nakertaa joukkuehenkeä ja asettaa valmentajan valinnat jatkuvalle arvostelulle. Esimerkiksi mestaruuskaudella ei ollut kilpailua pelipaikasta kokoonpanossa, vaan kaikki energia, itsekkään kilpailun pelipaikasta sijasta, kohdistui joukkueen yhtenäisyyteen ja yhteisiin tavoitteisiin.Maailma tosiaan muuttuu. Eli pitäisikö jättää ylimääräiset pelaajat pois, jotta kukaan ei pahastu penkittämistä tai hommata pelaajia joilla ei edes rehellisia mahdollisuuksia kokoonpanoon ole?
KORPISALO JA KYRPÄ-JYKÄ TELOITETTAVAKSI HETIPANIIKKI!!!
KAIKILLE KENKÄÄ!!
VARSINKIN KYRPÄ-JYKÄLLE!
PANIIKKI!!!
KAIKILLE KENKÄÄ!!
VARSINKIN KYRPÄ-JYKÄLLE!