Bafforosso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK parhaimmillaan
Onko kysytty Harrilta lupaa?Liigan sivujen mukaan Manninen pelaa numerolla #14
Onko kysytty Harrilta lupaa?Liigan sivujen mukaan Manninen pelaa numerolla #14
Heti kun lähti Tapparasta niin Tappara häviää Kärpille 5-2. Hymiö.Taisi Osku haluta tulla voittamaan eikä tappioputkeen pelaamaan!
Itse ainakin yleensä uskon näitä aiempien seurojen kannattajien näkemyksiä. Siksi olin positiivisen odottavainen, kun luin mm. sinun aiemman analyysisi Mannisesta.Mehän se kerrottiin, ammattimies joka harvoin on heikko lenkki vaan useammin peruskallio. Hienoa kuulla, että sai hienon startin stadissa - sellainen tyylikäs pelaaja kaikkiaan, että toivoo kyllä hänelle vaik hyvää, vaikkei meillä enää pelaa.
En gång IFK, alltid IFK.Onneksi Manninen hävisi viimeisen Tappara-pelinsä Sportille ja hölmöili siinä vaasalaisille maalin.
Olin epäileväinen Oskun suhteen.Kolme isoa peukkua. Tulee olemaan hyvä vahvistus alakertaan. Hyvä debyytti.
Ennen matsii sanoin kaverille et sellainen pelaaja ku Ahonen oli ennenkuin hänen luistelunsa hiipui kokonaan, aivan täydellinen rotaatio pelaaja jos kaikki olisi kunnossa.Mannisesta ei muuten hevillä mennä ohi. Puolustaja isolla Peellä ja saattaa osoittautua ryöstöksi Tapparasta. Mannisella myös Motinmainen vahvuus saada vierellä oleva pakki näyttämään hyvältä. Valtteri 2:lla on nyt hyvä paikka pelata.
Itse en kyllä Mannista saa millään rotaatioon vaan kyllä siellä enemmin ovat N. Seppälä, Kotkansalo, Luhanka ja Salin. Kiviharjua en laske mukaan, koska kausi lienee ohi. Lehmus löytänee itsensä Mestiksestä.Ennen matsii sanoin kaverille et sellainen pelaaja ku Ahonen oli ennenkuin hänen luistelunsa hiipui kokonaan, aivan täydellinen rotaatio pelaaja jos kaikki olisi kunnossa.
Jos jollain ei kulje niin tehtaan takuuta tilalle.
Pelaa paremmin kuin Melart ja Muuttin. Ja muodostaa myös pienenpienen kiekollisen uhankin. Mutta eiköhän taso ala Mannisellakin vähitellen laskea.Itse en kyllä Mannista saa millään rotaatioon vaan kyllä siellä enemmin ovat N. Seppälä, Kotkansalo, Luhanka ja Salin. Kiviharjua en laske mukaan, koska kausi lienee ohi. Lehmus löytänee itsensä Mestiksestä.