Kaiken kitinän sekaan jotain positiivistäkin, Pitsiturnauksen kuvanlaatu näyttää ihan hyvältä PC:llä Chromella ja sillä selainlaajennuksella. Toki 1080p olisi aina mannaa.
Omasta mielestä kuva on hieman tumma Pitsieturnauksessa. Mitä mieltä muut ovat?
Chromecast ja TV käytössä ja värit kalibroitu, joten laitteiston puolesta kuvan pitäisi olla kunnossa
Menet luurilla Home sovellukseen. Oikea yläkulma laitteet. Sit kolme ... ja asetukset.Mistäs tuo muuttaminen tapahtuu?
Mac + Chrome yhdistelmällä koitan Pitsiturnausta katsoa, kuvanlaatu max 480p ja nykii. Kuvan alareunassa on asetukset -kuvake, mutta kuvake on harmaana eikä klikkaamisesta tapahdu mitään. Telian nopea netti käytössä, ei mitään muita latauksia menossa, joten ei pitäisi nettiyhteyden nopeuden olla pullonkaulana. Mikä avuksi? Hyviä vinkkejä otetaan vastaan, tuosta ei nyt tällä hetkellä erota edes kiekkoa...
Siinä tilauksen käsittelyssä saatta vierähtää tovi. Omilta sivuiltahan voi käydä tsekkaamassa sisäänkirjautuneena kohdan Telia TV -sovellus alta kanavapaketit ja sieltä kohdan "käytössäsi nyt". Siellä pitäisi näkyä Liigapassi tai Joukkuepassi sen mukaan kumman on tilannut ja Liigakanavien pitäisi sitten sinne Telia TV -apin kanavalistaan ilmestyä. Kaapeli-TV-käyttäjien pitää kans käydä se tuota kautta erikseen aktivoimassa mikäli haluaa striimailla pelejä Telia TV:n kautta esimerkiksi reissun päällä ollessa vaikka olisikin tilannut ja aktivoinut Liiga- tai Joukkuepassin kaapelikortille (tai ainakin omassa tapauksessa piti käydä se tuota kautta aktivoimassa).Mistä tuota pitsiturneeta pääsee seuraamaan, samsung s3 / telia tv-appi, tänään tilattu, aktivoitu, ei näy kuin telia tv tuolla kanavavaihtoehdoissa.
Mistä tuota pitsiturneeta pääsee seuraamaan, samsung s3 / telia tv-appi, tänään tilattu, aktivoitu, ei näy kuin telia tv tuolla kanavavaihtoehdoissa.
Mistä linkistä pitäsi pitsiturnaus näkyä?
Tilattu liiga Telia TV 4.4 ja tilausvahvistus tulut sillon mutta en tiedä onko edes aktivoitunut..
Ohjelmatiedot näyttää tyhjää ja herjaa että kanavalla ei juuri nyt ole ohjelmaa..
Telia tiedoissa kun kattelee niin ainoa telian tuote mitä siellä näkyy on kännykkäliittymä..
Suosittelen kirjautumaan ulos ja takaisin sisään sovellukseen. Sieltä sovelluksen tv valikosta pitäisi kanavalistalta löytyä Liiga tv -kanava, josta tulee pitsiturnauksen matsit. Mikäli ei tällaista löydy, niin epäilen että kanavapaketti ei ole jostain syystä aktivoitunut. Tämän voisi tarkistaa kirjautumalla telia.fi sivuille nettipankkitunnistautumisella tai mobiilivarmenteella, niin pääset katsomaan kanavapaketit tällaisen polun kautta: Liittymäni ja palveluni -> Telia tv -sovellus -> Kanavapaketit -> Käytössäsi nyt. Täältä pystyt tarvittaessa napsauttamaan passin käyntiin ja aktivoituminen ottaa aikaa vain muutaman minuutin.
Niko / Telia
Tarkista, että et kirjaudu Telian sivujen tunnareilla siihen Telia TVseen. Vaan Tvseen luoduilla tunnuksilla. Mulla teki samaa että ei näytänyt tilausta, vasta kun koitin toisilla tunnuksilla. Järetön homma, että joudut erikseen eri tunnareilla kirjautumaan netti sivuille ja sitten toisilla sovellukseen.Tätä ei minulla näy, mutta aspan mukaan Ässät- passi tililläni kuitenkin on ja ei asiakaspalvelija osannut muuta kuin ohjata ongelman vikapalveluun.
Epäilin itse samaa, että passi ei ole aktivoitunut, mutta kuulemma se minulla on.
Tarkista, että et kirjaudu Telian sivujen tunnareilla siihen Telia TVseen. Vaan Tvseen luoduilla tunnuksilla. Mulla teki samaa että ei näytänyt tilausta, vasta kun koitin toisilla tunnuksilla. Järetön homma, että joudut erikseen eri tunnareilla kirjautumaan netti sivuille ja sitten toisilla sovellukseen.