Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 773 712
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Protippinä heitän tilauksen tehneille, että koittakaa kirjautua siihen Teöia TVseen jo nyt ennen huomisen pelejä. Itsellä ettei sanasana kelpaa. Ongelma oli se, että koitin Telian sivuille tehdyillä tunnuksilla kirjautua tuohon TVseen. Eli onkin luotu kahdet eri tunnukset ja TVseen käy tiertty vain ne toiset. Katselin niitä NHL poffeja ja ihmettelin kun tuotetta ei voi katsoa, koska oli tilattu toisten tunnuksien alle. Eekun palauttamaan salasanaa ja sit sain toimimaan..

Ei pitäs kyllä tosiaan olla nuon vaikeaa. Rekisteröidy käyttäjäksi, tunnistaudu jos tarpeen, tilaa tuote, saa tilausvahvistus, kirjaudu palveluun (samoilla tunnuksilla millä rekisteröidyit sivuille) ja katso toimivaa palvelua. Not.
 

Wire

Jäsen
En ymmärrä tästä lainaamastani yhtään mitään.

Veikkaan, että meitä on aika monta, jotka alkavat olemaan aivan pihalla ja vittuuntuneita tähän "helppoon" nykytouhuun. Toki mullakin on chromecast käytössä ja oon sillä monia sovelluksia katsellut, mutta kyllä Telia on ylivoimaisesti vaikein hankkia itselleen.

Onneksi ennen oli urheiluruutu josta pystyi katsomaan 2-3 maalia per kierros. Jos oikein oli tuuri niin nähilästä tuli suttuinen kooste. Ei tarvinnut tunnuksia eikä mitään.

Itse alan olemaan vittuuntunut ammattivalittajiin jotka itkee ihan kaikesta.

Telian sivulla on chat ja puhelin. Kannattaa olla sitä kautta yhteydessä, he naputtavat tilaukset sisään ja voi olla että saa parempia tarjouksia mitä verkkosivuilta löytyy ;)
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Telian sivulla on chat ja puhelin. Kannattaa olla sitä kautta yhteydessä, he naputtavat tilaukset sisään ja voi olla että saa parempia tarjouksia mitä verkkosivuilta löytyy ;)
Joo. Eivätpä saaneet sitäkään kautta toimimaan ja esim. mobiilivarmeenteella tuli tällainen ilmoitus: Hups, kirjautuminen ei onnistunut!Jos sinulla ei ole vielä mobiilivarmennetta, hankit sen helposti. Jos sinulla on jo mobiilivarmenne, tarkistathan että kirjoitit puhelinnumeron oikein.

Pankkitunnistuksella väittää ettei tunnistetiedot täsmää. Edit. Eli näin: Pankkitunnistautuminen on tarkoitettu vain liittymien omistajille eli henkilöille, joiden nimissä liittymäsopimukset ovat. Lue ohjeista, kuinka liittymän käyttäjä voi kirjautua Teliaan:

Nyt odotellaan tuen puhelinsoittoa.

t. Ammattivalittaja
 

Wire

Jäsen
Joo. Eivätpä saaneet sitäkään kautta toimimaan ja esim. mobiilivarmeenteella tuli tällainen ilmoitus: Hups, kirjautuminen ei onnistunut!Jos sinulla ei ole vielä mobiilivarmennetta, hankit sen helposti. Jos sinulla on jo mobiilivarmenne, tarkistathan että kirjoitit puhelinnumeron oikein.

Pankkitunnistuksella väittää ettei tunnistetiedot täsmää. Edit. Eli näin: Pankkitunnistautuminen on tarkoitettu vain liittymien omistajille eli henkilöille, joiden nimissä liittymäsopimukset ovat. Lue ohjeista, kuinka liittymän käyttäjä voi kirjautua Teliaan:

Nyt odotellaan tuen puhelinsoittoa.

t. Ammattivalittaja
Ihan hyvä ettei kuka vaan pääse liittymiä urkkimaan.
 

Telia

Jäsen
@Telia

Tämä Telia TV:n käyttöönotto on puhdasta huumoria vuonna 2018. En voi uskoa kuinka kömpelön ja suorastaa käyttäjävihamielisen voi palvelusta tehdä.

Aloitin Telia TV tunnuksien tekemisen suoraan tv.telia.fi sivulta linkistä "luo tili". Ensin tunnistaudutaan pankkitunnuksilla. Tämä on vielä ok vaikkakin muille vastaavanlaisille palveluille riittää omien tietojen syöttö ja luottokortti. Sitten odotellaan, että saadaan sähköpostiin linkki. Täältä päästää luomaan käyttäjätunnus ja salasana.

Innoissaan kirjaudutaan tv.telia.fi sivulle, joka ilmoittaa "kirjaudu" kohdasta ettei Firefox ole tuettu. Facepalm itselle, olihan se tiedossa, että selain ei tue Telian käyttämää lähes kuollutta Silverlight lisäosaa. Chrome auki, kun sitä palveluun kirjautuminen toimii... Ei toimi. Pitää asentaan Telia TV laajennus ei siis Silverlight lisäosaa vaan Telian oma kikkare... tätähän ei markkinoinnissa tietenkään kerrota. No asennetaan, että pääsee hallinnoimaan tiliä... Ei auta. Pitäisi asentaa myös Telia TV web soitin... siis täysin erillinen ohjelma selaimesta. Tässä kohtaa alkaa jo päässä keittämään, kun homma muistuttaa aikoja jolloin RealPlayer oli suosituin videokuvankatseluun käytetty toisto-ohjelma nettisivuilla. (Tässä kohtaa alkaa tämän tekstin kirjoitus)

Puhelin käteen ja Play-storeen tarkistamaan Telia TV app:n käyttäjäoikeustiedot. Ei näytä keräävän ylimääräistä tietoa, joten asennukseen. Vihdoin TV palvelussa, valikko auki ja etsimään mistä tuo Liiga paketti aktivoidaan. Klikkaus Liiga näkyy vain mainos, joka ohjaa nettisivulle ja asetuksissakaan ei voi tehdä tilauksia, mutta "PIN-koodi ostoille" antaa viitteitä asiasta. Liigamainoksesta huomaan, että telia.fi/liiga sivulta voi tilata Liiga-passin.

Takaisin tietokoneelle... sivu auki... WTF! sama sivu kuin tv palvelun tilauksessa, kunnes huomaan "Minulla on jo Telia TV" ja äkkiä kirjautumaan. Kirjautuminen ei onnistu... kyse onkin aivan eri tunnukseta mitä olen juuri luonut. Hetki mietintään... Telia-tunnus, ei tälläistä luotu missään vaiheessa tilausprosessia. Ihmettelyn jälkeen huomaan pankkitunnus tunnistautumisen.

Nyt näyttää hyvälle. Selaimessa on auki "omat sivut" ja iso laatikko kertoo, että "Ennakkotilaa Liiga nyt ja näet preseason-ottelut maksutta". Äkkiä klikkaamaan "Tilaa". ISO kasa kirosanoja. Päädyin samalle sivulle johon menin aikasemmin suoraan osoitteella telia.fi/liiga. Nopea testaus, että olen oikeasti loopissa. Takaisin "omat sivut", josta arvotaan laatikko "Telia TV-sovellus". Nyt näyttää hyvälle. "Kanavapaketti"-sivu auki. Hiiri kohtaan Liiga-passi, joka näyttää tekstin "lue lisää". Kohta josta saa tehtyä tilauksen, kertoo "lue lisää", mutta mainoksessa lukee "tilaa". Hyvin loogista... ei. Paketti kuitenkin saatu tilattua.

En tiedä kenen aivopieruista on päädytty näin monimutkaiseen järjestelmään useiden käyttäjätilien kanssa, mutta kertoo karusti siitä kuinka isot ja pitkän historian omaavat yritykset(dinosaurukset) ovat jääneet pahasti jälkeen kehityksestä eivätkä ymmärrä käyttäjäkokemuksen päälle. Kun verrataan maailmalla olevia isoja pelureita, kuten Netflix, niistä yksikään ei olisi saavuttanut ko. asemaansa näin kömpelöllä tilausjärjestelmällä ja omilla selainlisäosilla.

Kiitokset @Vexe havainnollisesta kirjoituksesta!
Kuten kerroit, niin on asioita mitä tässä tilausputkessa ja käyttöönotossa voitaisiin tehdä paremmin, mutta tärkeintä että sait kuitenkin lopulta homman toimimaan. Välitän tämän palautteen ehdottomasti eteenpäin, vaikka asiat on varmasti tuttuja meidän kehitysporukalle, mutta tässä oli hyvin kuvattu haasteita.

Laitan tähän nyt vielä ohjeet, kuinka tilaus hoituisi mahdollisimman kivuttomasti, mikäli jollakin muulla on samanlaisia haasteita.

Minulla on jo Telian TV-palvelu käytössä
  1. Kirjaudu telia.fi sivujen kautta nettipankkitunnistautumisella tai mobiilivarmenteella sisään
  2. Valitse Liittymäni ja palveluni -> Telia TV
  3. Valitse Kanavapaketit ja laita täppä kohtaan Saatavilla
  4. Klikkaa Urheilu-kategoriaa ja valitse haluamasi passi
  5. Avautuvalla sivulla hyväksy ehdot ja lähetä tilaus. Saat vahvistuksen sähköpostiisi.

Tarvitsen myös TV-palvelun

Telia TV –sovellus + Liiga
  1. Tilaa Liiga ja Telia TV -tunnus verkkokaupastamme
  2. Valitse haluamasi passi ja lisää se ostoskoriin
  3. Tarkista ostoskori, tunnistaudu ja seuraa verkkokaupan ohjeita
  4. Saat tilauksen jälkeen kaksi sähköpostia. Toisessa on tilausvahvistus ja toisessa linkki, jonka kautta saat luotua tunnukset Telia TV -sovellukseen.
  5. Asenna sovellus App Storesta tai Google Play –sovelluskaupasta ja kirjaudu tunnuksilla palveluun.
Telia.fi sivuille (omien liittymien hallintaan) on eri tunnistautuminen/tunnukset, kuin sitten Telia TV -sovellukseen. Tämä siitä syystä, että yhdellä asiakkaalla voisi olla monta Telia TV tiliä/tunnusta käytössään yhden asiakkuuden alla.

Toivottavasti nämä ohjeet selkiyttää asiaa hieman ja tarvittaessa lisää ohjeita löytyy täältä.

Niko / Telia
 

Telia

Jäsen
Telian liigatiimi vaikuttaa hyvältä, olen ehdottomasti sen kannalla että rohkeasti vain uusia kasvoja kehiin niin studioon kuin selostukseenkin. Olisi kiva tietää milloin ensimmäinen 4K testipeli on tulossa, eikös sitä lupailtu jo ensimmäiselle kaudelle?

Ensimmäisiä kokeiluja 4K lähetyksistä tehdään alkavan kauden pleijareiden aikaan. Tässä vaiheessa ei ole siis antaa tarkempia tietoja, että missä otteluissa tai edes minkä jakelukanavan/tekniikan kautta näitä lähetetään. Nämä tiedot varmasti selkenee vasta lähempänä pleijareiden alkua ja kyseessä tosiaan vasta ensimmäiset testaukset.

Niko / Telia
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Itse alan olemaan vittuuntunut ammattivalittajiin jotka itkee ihan kaikesta.

Telian sivulla on chat ja puhelin. Kannattaa olla sitä kautta yhteydessä, he naputtavat tilaukset sisään ja voi olla että saa parempia tarjouksia mitä verkkosivuilta löytyy ;)

Ammattivalittaja päätti testata miten asia oikeasti on. Menin ensimmäistä kertaa koskaan Telian sivuille (miksi ihmeessä olisin mennyt aikaisemmin, kun se on jo kerrottu, että ei toimi.)

"Moikka ja tervetuloa meille!
Palvelemme sinua chatissa ympäri vuorokauden. Kirjaudu sisään, niin jutellaan!"


Mitä vittua nyt taas, yritin juuri mennä tsättiin neuvottelemaan miten saisi pelit näkymään. Miksi kaikissa muissa käyttämissäni palveluissa pääsee tsättiin ilman rekisteröitymistä. Juurihan tässä yrittäisin selvittää kannattaako rekisteröityä.

Ei kai siellä liikeessäkään jotain kuponkia tarvitse täyttää saadakseen jutella asiakaspalvelijan kanssa. En todellakaan rupea vuonna 2018 soittelemaan ja jonottamaan jonnekin.
 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ammattivalittaja päätti testata miten asia oikeasti on. Menin ensimmäistä kertaa koskaan Telian sivuille (miksi ihmeessä olisin mennyt aikaisemmin, kun se on jo kerrottu, että ei toimi.)

"Moikka ja tervetuloa meille!
Palvelemme sinua chatissa ympäri vuorokauden. Kirjaudu sisään, niin jutellaan!"


Mitä vittua nyt taas, yritin juuri mennä tsättiin neuvottelemaan miten saisi pelit näkymään. Miksi kaikissa muissa käyttämissäni palveluissa pääsee tsättiin ilman rekisteröitymistä. Juurihan tässä yrittäisin selvittää kannattaako rekisteröityä.

Ei kai siellä liikeessäkään jotain kuponkia tarvitse täyttää saadakseen jutella asiakaspalvelijan kanssa. En todellakaan rupea vuonna 2018 soittelemaan ja jonottamaan jonnekin.

Sen lisäksi, että chattiä varten pitää kirjautua, ja että kirjautuaksesi sisään tarvitset tunnukset, niin saadaksesi edes ne tunnukset tarvitset pankkitunnukset tai mobiilivarmenteen. Eli toisin sanoen, että pääset edes liikkessä täyttelemään kuponkia, vilautat ensin henkkareita. Koska ei näitä kenelle tahansa anneta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Sen lisäksi, että chattiä varten pitää kirjautua, ja että kirjautuaksesi sisään tarvitset tunnukset, niin saadaksesi edes ne tunnukset tarvitset pankkitunnukset tai mobiilivarmenteen. Eli toisin sanoen, että pääset edes liikkessä täyttelemään kuponkia, vilautat ensin henkkareita. Koska ei näitä kenelle tahansa anneta.
Ja kun kotimaisia ei ole, jaa sekin haaveeksi. No, jatin asiakaspalveluun soittopyynnon
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eikös tuolla ole aiemmin vastattu ettei ole mahdollista, lasku toimitetaan aina. Toki jos luottotiedot kunnossa ja Suomeen joku osoite on antaa niin luulisi onnistuvan, tuonhan voi e-laskuna laittaa menemään aina tililtä sitten eräpäivänä automaattisesti.

Vaan, kun monilla ei ole. Tässäkin ketjussa ja muissa ketjuissa on jo huomattava määrä ihmisiä mitkä leimataan ammattivalittajiksi.

Ei voi olla niin, että jääkiekkoa nähdäksesi pitäisi vaivata jotain kaveria voisitko ottaa minulle Telian tunnukset, laitan sitten rahat tulemaan.

Ei minkään viihdepalvelun käyttöönotto saisi olla tuollaista. Omat tiedot+salasana+maksutiedot ja katselemaan, niin sen pitäisi mennä.

Tuohon ei ole mitään lisättävää.

Tämä ei valittamalla muutu, mutta olisi mukava kuulla Telian myöntävän virheensä, että heille ei tullut mielenkään kuinka valtava määrä Suomen passin kanssa ihmisiä asuu ulkomailla.
 

Varjagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat & Toronto Maple Leafs
Ajat sitten otin HIFK-passin ja teliatv-liittyvän. Hyvin toimi, mutta totesin, että minulla olikin jo vanha soneratv-sovellus. Eipä siitä sinällään haittaa, että omissa tiedoissa näkyi kaksi teliatv-liittymää, mutta se häiritsi ja kävin liikkeessä pyytämässä, että ylimääräinen poistetaan. Näin minulle sanottiin tehdyksi, mutta tänään, kun halusin varmistaa ennen pitsiä, että sovellus toimii en päässytkään enää kirjautumaan teliatv-sovellukseen. Tunnukset olivat varmasti oikeat, tarkistin asian ja yritin kirjautua moneen kertaan. Telian omilla sivuilla ei näkynyt enää mitään palveluja. Molemmat teliatv-liittymät oli siis poistettu. Tätä en ollut pyytänyt. Tilasin nyt siis uudestaan HIFK-passin ja teliatv:n, nyt toimii, mutta ei mennyt ihan putkeen tämä asiakaspalvelu, tosin ei edelleenkään näy omilla sivuilla, että minulla olisi mitään palveluja, tilausvahvistus toki tuli. Toivottavsti siis homma toimii huomenna ja ennen kaikkea liigakauden alkaessa.
 

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Tämä ei valittamalla muutu, mutta olisi mukava kuulla Telian myöntävän virheensä, että heille ei tullut mielenkään kuinka valtava määrä Suomen passin kanssa ihmisiä asuu ulkomailla.

Hankalaa kyllä. Väitän että on priorisoitu nyt vain niin että huolehditaan sille 97%:lle asiakkaista tuote kuntoon ja sitten suunnitellaan näitä maksukorttivaihtoehtoja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hankalaa kyllä. Väitän että on priorisoitu nyt vain niin että huolehditaan sille 97%:lle asiakkaista tuote kuntoon ja sitten suunnitellaan näitä maksukorttivaihtoehtoja.

Luonnollisesti on täysin mahdollista sekin, että ongelma tiedostetaan, mutta ei ole kiinnostusta sitä hoitaa. Sitä en vain ymmärrä miksi tätä ei voisi koittaa vähän vaikka manuaalisellakin työllä tehdä.

"Telia on Liigan uusi koti. Asutko ulkomailla? Klikkaa tästä, niin laitetaan sinullekin sopiva paketti tulemaan"

Sen sijaan vain sanotaan kuinka jokainen saa jollain viritelmällä pelit näkymään, vaikka se on aivan täydellinen valhe.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainakin Samsungin (muistaakseni 2016 malli) televisiossa Viaplayn ja C-Moren applikaatioiden kautta urheilun (lätkä/futis) katsominen on silkka mahdottomuus. 25fps ei vaan toimi nopeatempoisessa urheilussa jossa esim. kiekko ja kamerat liikkuvat vauhdikkaasti. Chromecastin kautta toimii jouhevasti. Ymmärrän edelleenkin sen että osa haluaa katsoa pelit helposti ja vaivattomasti käyttäen vain tv:n kaukosäädintä ja tv:n omia valikoita, mutta ongelmatonta sekään ei todellakaan ole ellei sitten tyydy diashown katseluun.
 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hankalaa kyllä. Väitän että on priorisoitu nyt vain niin että huolehditaan sille 97%:lle asiakkaista tuote kuntoon ja sitten suunnitellaan näitä maksukorttivaihtoehtoja.

Sisäministeriön mukaan ulkosuomalaisia on 1,6 miljoonaa, joten 78% potentiaalisista asiakkaista ovat saaneet tuotteen "kuntoon". Tai siis n. viidennes ei tällä kertaa pääse tästä ihanuudesta nauttimaan. Katotaan sitten toisena vuonna.

No, toki on ihan luonnollista, että Telia hoitaa ensin suurimmalle asiakaskunnalle asian, loput sitten kun ehtii. Se, mikä tässä niin suunnattomasti vituttaa on se, että viiteen vuoteen tämä ulkomailla asuminen, ulkomaisen luottokortin omistaminen ja palvelun ostaminen ei ollut mikään ongelma. Suorastaan hämmentää näitä tekstejä lukiessa, että kuin helvetin taval Telia on tämän onnistunut tekemään asiakkaalle vaikeaksi. Vanhentunut tekniikka, moninkertaiset tunnukset, tarve ostaa jos mitä lisälaitteita jne. Onhan tämä nyt ihan absurdia välillä, kun lukee noita @Vexe n tyyppisiä tarinoita.

Mulle ei kuitenkaan makseta tästä, joten jätetään enempi valittaminen niille ammattilaisille, joita kuulemma täällä on. Propsit @Telia lle siitä, että ovat pyrkineet täällä ja ilmeisesti muuallakin sosiaalisessa mediassa vuoropuheluun.

Ja vielä lisäys @pernaveikko : jep, vituttaa lisää vielä, kun kerrotaan, että kaikki näkee Liigaa, kun ei yksinkertaisesti näe. En henkilökohtaisesti hyväksy piratismia, mutta näissä oloissa ymmärrän hyvin, kuinka joku saattaisi siihen päätyä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Telian matkapuhelinliittymä, tunnukset Omille sivuille ja myös Telia TV -tunnukset löytyi etukäteen. Liiga-passin tilauksen jälkeen meni muutama minuutti ja lähetys näkyykin jo Telia TV:n kautta. Todellinen testi on toki edessä vasta kun itse kausi täysillä starttaa.
 

Telia

Jäsen
Luonnollisesti on täysin mahdollista sekin, että ongelma tiedostetaan, mutta ei ole kiinnostusta sitä hoitaa. Sitä en vain ymmärrä miksi tätä ei voisi koittaa vähän vaikka manuaalisellakin työllä tehdä.

"Telia on Liigan uusi koti. Asutko ulkomailla? Klikkaa tästä, niin laitetaan sinullekin sopiva paketti tulemaan"

Sen sijaan vain sanotaan kuinka jokainen saa jollain viritelmällä pelit näkymään, vaikka se on aivan täydellinen valhe.

Kyllä tämä asia meitä tottakai kiinnostaa, kuten olen aiemminkin tähän ketjuun kommentoinut. Meillä on tosiaan tähän saakka ollut vain liittymiä ja palveluita, mitä on myyty Suomessa, joten tällaiselle ei ole aiemmin ollut tarvetta. Ymmärrän että nämä minun kirjoitukset tästä asiasta voi vaikuttaa ihan selittelyltä ja höpötykseltä, mutta aidosti hommaa pyritään edistämään. Kerrotaan toki heti jos muutoksia on tiedossa.

Niko / Telia
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Sisäministeriön mukaan ulkosuomalaisia on 1,6 miljoonaa, joten 78% potentiaalisista asiakkaista ovat saaneet tuotteen "kuntoon". Tai siis n. viidennes ei tällä kertaa pääse tästä ihanuudesta nauttimaan. Katotaan sitten toisena vuonna.

No, toki on ihan luonnollista, että Telia hoitaa ensin suurimmalle asiakaskunnalle asian, loput sitten kun ehtii. Se, mikä tässä niin suunnattomasti vituttaa on se, että viiteen vuoteen tämä ulkomailla asuminen, ulkomaisen luottokortin omistaminen ja palvelun ostaminen ei ollut mikään ongelma. Suorastaan hämmentää näitä tekstejä lukiessa, että kuin helvetin taval Telia on tämän onnistunut tekemään asiakkaalle vaikeaksi. Vanhentunut tekniikka, moninkertaiset tunnukset, tarve ostaa jos mitä lisälaitteita jne. Onhan tämä nyt ihan absurdia välillä, kun lukee noita @Vexe n tyyppisiä tarinoita.

Mulle ei kuitenkaan makseta tästä, joten jätetään enempi valittaminen niille ammattilaisille, joita kuulemma täällä on. Propsit @Telia lle siitä, että ovat pyrkineet täällä ja ilmeisesti muuallakin sosiaalisessa mediassa vuoropuheluun.

Ja vielä lisäys @pernaveikko : jep, vituttaa lisää vielä, kun kerrotaan, että kaikki näkee Liigaa, kun ei yksinkertaisesti näe. En henkilökohtaisesti hyväksy piratismia, mutta näissä oloissa ymmärrän hyvin, kuinka joku saattaisi siihen päätyä.
Sain soiton asiakaspalvelusta. Asiakkuuden luominen ei onnistu millaan tasolla jos osoite ei ole Suomessa, silla heti alkumetreilla tulee ilmoitus vaestorekisterista ettei henkilolle loydy osoitetta.

Kysaisin samalla onko asiaan tulossa muutosta ja ei ainakaan lahiaikoina. En ala vaivaamaan ketaan silla etta lahettelisin rahaa vain tata varten.

No, palveluita joita voin kayttaa ulkomaalaisella kortilla on maailma taynna, pistan namakin rahat niihin ja katselen striimeja kauden aikana. Harmittaa vain ettei nykyaikana nain perusasiat toimi, erittain mielellani olisin palvelusta maksanut
 

Telia

Jäsen
Telian matkapuhelinliittymä, tunnukset Omille sivuille ja myös Telia TV -tunnukset löytyi etukäteen. Liiga-passin tilauksen jälkeen meni muutama minuutti ja lähetys näkyykin jo Telia TV:n kautta. Todellinen testi on toki edessä vasta kun itse kausi täysillä starttaa.

Pitsiturnaukseen ja preseasoniin liittyen pientä infoa.

Pitsiturnaus näkyy kanavapaikalla 400 eli Liiga TV. Huominen lähetys alkaa klo 8:45. Liigatiimistä mukana Jani Alkio, Sebastian Waheeb, Tuomas Nyholm, Sean Bergenheim, Ari Vallin ja Ismo Lehkonen!

Siellä tosiaan pyörii kanavilla mainoskuvaa tai muuta testilähetystä, jotta porukka voi testailla että saa kuvayhteydet toimimaan. Hieman haluaisin tähän väliin viritellä malttia näihin laatuspekulointeihin. Tämä preseason harjoituskausi toimii myös meille harjoituskautena ja siitä syystä se tarjotaan asiakkaillekin maksutta. Harjoitusotteluissa vielä testaamme lähetyskalustoamme, eikä kaikkea uutta lähetystekniikkaa vielä käytetä. Telia tulee mullistamaan katselukokemuksen, mutta harjoitusottelut eivät vielä näytä koko potentiaaliamme.

Tämä siis tarkennuksena, että osa porukasta ei heitä laitteitaan seinään Pitsiturnauksen jälkeen :)

Niko / Telia
 

Wire

Jäsen
Ammattivalittaja päätti testata miten asia oikeasti on. Menin ensimmäistä kertaa koskaan Telian sivuille (miksi ihmeessä olisin mennyt aikaisemmin, kun se on jo kerrottu, että ei toimi.)

"Moikka ja tervetuloa meille!
Palvelemme sinua chatissa ympäri vuorokauden. Kirjaudu sisään, niin jutellaan!"


Mitä vittua nyt taas, yritin juuri mennä tsättiin neuvottelemaan miten saisi pelit näkymään. Miksi kaikissa muissa käyttämissäni palveluissa pääsee tsättiin ilman rekisteröitymistä. Juurihan tässä yrittäisin selvittää kannattaako rekisteröityä.

Ei kai siellä liikeessäkään jotain kuponkia tarvitse täyttää saadakseen jutella asiakaspalvelijan kanssa. En todellakaan rupea vuonna 2018 soittelemaan ja jonottamaan jonnekin.

Kai huomasit käyttää pankkitunnus kirjautumista? Tämän jälkeen ei tarvi sanoa kuin että liigaa tänne ja vauhdilla. Itse chattasin aspan kanssa eilen eikä tarvinnut odottaa yhtään. Sinne voi myös jättää soittopyynnön kuten nykyään jokaiselle operaattorille.

Kyllä ne siellä myymälässä sun helkkarin tarkistaa ennen tilausta. Tässä se vaan tehdään heti ovella käytännön syistä. Ja kyllä, minulla on Nordea pankkina.

Luottokorteista sen verran että nämä aiheuttaa lisäkuluja yhtiölle. Miltä kuulostaisi, Liiga-passi 24,90€/kk ja Visa/Mastercard hinta 29,90€/kk ja taas mennään :))

Koittakaa saada paketit kuntoon niin pääsette katsomaan kuinka Tappara nostaa keväällä kannua...
 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain soiton asiakaspalvelusta. Asiakkuuden luominen ei onnistu millaan tasolla jos osoite ei ole Suomessa, silla heti alkumetreilla tulee ilmoitus vaestorekisterista ettei henkilolle loydy osoitetta.

Kysaisin samalla onko asiaan tulossa muutosta ja ei ainakaan lahiaikoina. En ala vaivaamaan ketaan silla etta lahettelisin rahaa vain tata varten.

No, palveluita joita voin kayttaa ulkomaalaisella kortilla on maailma taynna, pistan namakin rahat niihin ja katselen striimeja kauden aikana. Harmittaa vain ettei nykyaikana nain perusasiat toimi, erittain mielellani olisin palvelusta maksanut

Kiitokset tämän kertomisesta, niin säästyy mu(i)lla aika! Tämänhän voisi @Telia lisätä noihin usein kysyttyihin kysymyksiin alkusivulla.

Tosiaan, säästyypähän rahat ja ennen kaikkea lätkän katsomiseen kulunut aika vähäisestä vapaa-ajasta, eikä tarvitse edes ruveta soittelemaan näppärästi ulkomaisiin (täältä katsoen) palvelunumeroihin. Pingataan tässä myös @Lht03 , vastauksena tähän:

Puhelimitse voi tunnistautua ja tehdä tilauksen, sähköpostiin tulee vahvistus ja ohje käyttöönottoon vartissa.

Edit. Lisätään nyt vielä Wireelle:

Kai huomasit käyttää pankkitunnus kirjautumista? Tämän jälkeen ei tarvi sanoa kuin että liigaa tänne ja vauhdilla. Itse chattasin aspan kanssa eilen eikä tarvinnut odottaa yhtään. Sinne voi myös jättää soittopyynnön kuten nykyään jokaiselle operaattorille.

Sulta meni vissiin ohi, että jotkut, kuten @pernaveikko , asuu ulkomailla, eikä ole suomalaisia pankkitunnuksia.

Kyllä ne siellä myymälässä sun helkkarin tarkistaa ennen tilausta. Tässä se vaan tehdään heti ovella käytännön syistä. Ja kyllä, minulla on Nordea pankkina.

Mutta onko syytä kysyä henkkaria ennen kuin pääsee edes kysymään, onko mahdollista tilata.

Luottokorteista sen verran että nämä aiheuttaa lisäkuluja yhtiölle. Miltä kuulostaisi, Liiga-passi 24,90€/kk ja Visa/Mastercard hinta 29,90€/kk ja taas mennään :))

Maksaisin mukisematta, ei olisi ensimmäinen kerta. Mutta ei kelpaa, joten Telia saa pitää tunkkinsa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös