Olen tätä kerran aiemmin kysynyt, mutta en silloin saanut vastausta. Toki ymmärrän jos tähän ei voi vastata.
Onko Telialla mitään intressejä hommata Mestiksen oikeuksia itselleen? Ehkä jopa Suomi-sarjaa joskus? Oikeudet ei varmaan kovin pahan hintaiset ole, ja saattaisi myös innostaa uusia katsojia alempien sarjojen pariin. Toki Telia ei mikään hyväntekeväisyys firma ole, eikä mitään intressejä varmaan antaa tekohengitystä näille sarjoille.
Itse olen tilanteessa, jossa Liigan katsominen jäänyt oikeastaan kokonaan, katson siis ainoastaan suomalaisesta kiekosta Mestistä. Liiga kiinostaisi kyllä ensi vuonna, etenkin kun Telian paketti tulee olemaan ilmeisen hyvä, mutta en vaan nää mitään järkeä maksaa kolmesta eri kiekkopaketista (Viaplay, Fanseat ja Telia). Kaksi ensimmäistä tuosta ei lähde, Telia voisi tulla mutta onhan 20e tuohon paha siihen nähden, että se KalPan peli voi olla usein päälekkäin IPKn pelin kanssa. Ehkä Liigan puolella on samanlaisia henkilöitä, eli Mestis voisi kiinostaa, mutta ei Fanseattia kiinosta ostaa Telian lisäksi. Noh, nää on näitä, ehkä joskus vielä?