Minä taas toivon että saisivat CCn kautta näkymään kunnollista kuvaa. Kunnollista kuvaa on puuroutumaton, ja tarkkuudeltaan CMoren tai Viaplayn jääkiekkolähetysten tasoinen. Nämä toimivat hyvin CCn kautta.
Olin yhteydessä asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin, että CCn kanssa on ollut paljon ongelmia.
Jotenkin Telian lähetykset vaativat enemmän netttiyhteydeltä kuin muut.
Sama juttu. Itsellä DNA 200M kuitu ja CC on adapterin avulla nettipiuhalla kiinni. Pre-season ja eka pelit menivät ilman ongelmia, samoin eilinen. Välissä oli ongelmia, että kuva nyki tai pikselöytyi välillä lähetyksen aikana. Samaan aikaan esim. Viaplay ja Eurosport Player toimivat ilman ongelmia, kuten ennenkin. Lisäksi oli tuo Telia TV appin "Järjestelmävirhe, yritä uudelleen" , jonka vuoksi missasin 3 maalia pelistä Kärpät-Lukko. Viiivettä oli myös taannoin jossain pelissä todella paljon, taisi olla jopa yli 1 min luokkaa. Muuten se on ollut aika vakio, livebetseihin saisi kyllä olla lyhyempi.
CC liittyen tein vikailmoituksen ja ohjeeksi tuli CC:n resetointi. Jotenkin outoa resetoida, kun kuitenkin esim. Viaplay ja muut suoratoistot toimivat samaan aikaan. Esim. Jokereiden pelissä (Viasat jääkiekko) kuva nyki, mutta kun käynnistin saman kanavan Viaplayn suoratoiston kautta, niin toimi kuin unelma.
Eli en löydä vikaa omasta laitteistosta, syystä tai toisesta kombossa Telia TV+CC on jotain ongelmaa. Jos ongelmat jatkuvat, niin katkaisen tilauksen. En ainakaan itse jaksa laittaa jatkuvasti vikailmoituksia ja repiä pyynnöstä piuhoja irti tai resetoida laitteita Telia TV:n takia, kun muut palvelut toimivat. Ajattelen niin, että jos homma toimii esim. Viaplayn, Eurosport Playerin, Ruudun kautta ilman ongelmia, niin vika ei ole omassa nettiyhteydessä.