Kun nyt on saatu erätauko-ohjelmaa muiden otteluiden parhaiden hetkien muodossa, niin erätaukokello on on hävinnyt ruudulta. Voisikohan sen saada takaisin @Telia ?
Kritiikki saa helposti enemmän näkyvyyttä, kuin ne positiiviset palautteet. Meille on tullut myös paljon positiivista kommenttia, että kuvanlaatu on parantunut, selostajat ja asiantuntijat on päteviä, asiakaspalvelu toimii 24/7, koosteet julkaistaan myös Youtubeen, Liigalive 360 koko illan show oli toimiva konsepit, aktiivinen ote foorumeilla ja somessa jnejne. Tuossa siis vain muutamia juttuja mainitakseni.
Hyvältä pohjalta on kiva kehittää asioita eteenpäin ja tehdään se yhdessä!
Niko / Telia
Jokohan te olisitte saaneet tarpeeksi oheisvärkkejä myytyä että voisitte alkaa tekemään sitä Android tv -sovellusta?
Jäänyt varmaan joltain Telialla tuo muistio saamatta, kun tyytyväisiä Chromecast-katselijoita on jopa näissä ketjuissa asti näkynyt.Tarkoitus on yksinkertaisesti, että porukat vittuuntuu siihen ettei kuva näy kunnolla ja lopulta antavat periksi ja ottavat boksin.
Tarkoitus Telialla on kuitenkin myydä omia boksejaan ja sen takia Android tv:lle ei ole sovellusta. Kun kysyin Telialta että miten saan näkymään pelit niin eivät puhuneet chromecastista mitään vaan myivät boksia ja nettiä. Kuten @charger yllä sanoi, sovellus tulee kunhan kaikki torpat on saatu täytettyä turhilla ylimääräisillä vehkeillä.Jäänyt varmaan joltain Telialla tuo muistio saamatta, kun tyytyväisiä Chromecast-katselijoita on jopa näissä ketjuissa asti näkynyt.
Jäänyt varmaan joltain Telialla tuo muistio saamatta, kun tyytyväisiä Chromecast-katselijoita on jopa näissä ketjuissa asti näkynyt.
Yllätys on kyllä, miten yksinkertaisista asioista porukka joutuu valittamaan. Kamerankäyttö, koosteiden leikkaus, grafiikat, erätauko-ohjelma. SM-Liiga on suomen ykkösbrändi urheilussa ja jääkiekkolähetyksiä on toteutettu jo aika pitkään. Sitten yhtäkkiä joku Telia alkaa tekemään hommaa ihan nollasta?
Välillä miettii, että jokohan sitä liigaa alkaisi seurata enemmänkin, mutta ei näillä eväillä. Jospa halliin, kun kerkiää.
Ajattele nyt kerrankin omilla aivoillasi. Kumpi on kannattavaa liiketoimintaa? 1. Asiakas tilaa tuotteen 2. Asiakas ei tilaa tuotetta. Ei se asiakas sitä boksia ota, jos liigapaketti ei kiinnosta. Ja sen paketin saa ilman sitä boksiakin. Ja ne, jotka suosivat boksia, ottavat paketin boksilla joka tapauksessa. Typerin skenaario ikinä luulla, että tuo boksikauppa on ydinbisnestä edes tässä marginaalibisneksessä. Striimaajaat striimaavat joka tapauksessa tavalla tai toisella, oli se tv-appsi tai ei. Luulisin, että todella harva Android-tv:n käyttäjä menee masentuneena kauppaan tilaamaan sen boksin. Kyllä ne menevät viereiseen kauppaan hakemaan kolmenkympin kertakorvauksella sen CC:n.Tarkoitus Telialla on kuitenkin myydä omia boksejaan ja sen takia Android tv:lle ei ole sovellusta.
Liigahan on nimeenomaan sisäänheittotuote jolla Telia saa myytyä liittymiään ja boksejaan. Joka paikassa sanovat että parhaan kokemuksen saat kun tilaat meiltä netin ja boksin. Muut katselutavat ovat enemmän tai vähemmän huonoja.Typerin skenaario ikinä luulla, että tuo boksikauppa on ydinbisnestä edes tässä marginaalibisneksessä. Striimaajaat striimaavat joka tapauksessa tavalla tai toisella, oli se tv-appsi tai ei. Luulisin, että todella harva Android-tv:n käyttäjä menee masentuneena kauppaan tilaamaan sen boksin. Kyllä ne menevät viereiseen kauppaan hakemaan kolmenkympin kertakorvauksella sen CC:n.
Kumpi on kannattavaa liiketoimintaa? 1. Asiakas tilaa tuotteen 2. Asiakas ei tilaa tuotetta.
Kyllä se pallo siellä jalassa on tämä sisäänheittotuote. Se on se, mitä myydään. Jos saa lisämyyntiä jollain oheistuotteella, niin toki sitä kannattaa harrastaa. Mun järkeen ei vain mene ajatus, että myydään tarkoituksella vajavaista tuotetta saadakseen lisämyyntiä. Kyllä sen päätuotteen pitää olla se, mikä asiakkaan tiskille houkuttaa. Onko tällä pastalla yhtäkään kuluttajaa, joka hammasta kiristellen ostaa sen boksin, kun ei keksi muutakaan tapaa saada Liiga näkyviin?Minusta näyttää, ettei Teliaa edes tunnu kiinnostavan kuinka moni jättää Liiga-tuotteen tilaamatta, jos osalle saadaan näin pakotettua Telia-pallo jalkaan kaikkine netteineen ja oheispalveluineen. Eiköhän siellä ole myyntiosasto tämän optimoinut, että pitkällä tähtäimellä jää viivan alle vihreää.
Ja tokihan tämä on pelkkää markkinointipuhetta, mutta varmasti se moniin uppoaa. Johan tälläkin palstalla joku käyttäjä on mennyt tavallaan vähän harhaan kun on luullut että se Telian boksi muuttaa jotenkin sen lähetystekniikan nettilähetyksestä kaapelilähetykseksi, vaikka näin ei ole.Liigahan on nimeenomaan sisäänheittotuote jolla Telia saa myytyä liittymiään ja boksejaan. Joka paikassa sanovat että parhaan kokemuksen saat kun tilaat meiltä netin ja boksin. Muut katselutavat ovat enemmän tai vähemmän huonoja.
Onko tällä pastalla yhtäkään kuluttajaa, joka hammasta kiristellen ostaa sen boksin, kun ei keksi muutakaan tapaa saada Liiga näkyviin?
Saatan muistaa väärinkin, mutta eikös ne 5.1 äänet saa vain tuolla boksilla ja Telian netin kautta?Voihan se olla että paras katselukokemus tarkoittaa sitä kun saat kaukosäätimen kautta ne pelit näkyville. En kyllä keksi miten se eroaa Chromecastin käytöstä, kun käytännössä puhelin toimii kaukosäätimenä ja Chromecast on se "digiboksi".
Tämä voi itse asiassa ollakin totta, käsi ylös virheen merkiksi jos näin on. Kuvanlaadussa itsessään en kuitenkaan usko että mitään eroa on.Saatan muistaa väärinkin, mutta eikös ne 5.1 äänet saa vain tuolla boksilla ja Telian netin kautta?
Eikai sen periaatteessa mitenkään pitäisi kyykätä jos vaan on tarvittavat laitteet käytössä. Chromecastilla ei kahdella ensimmäisellä versiolla ole edes mahdollista, ainoastaan Chromecast Ultralla onnistuu. Applella on sitten omat systeeminsä jne. Ja sittenhän se vaatii riittävän hyvän laajakaistan, onko se nyt että pitää joku 25 mb/s olla se toteutunut nopeus että toimii.Mielenkiinnolla odotan miten pahasti 4K lähetykset kyykkäävät katsojien laitteet.