Ja toki tilauskin kannattaa laittaa vireille jo nyt. Kuukausimaksuhan alkaa rullaamaan vasta sitten kun pelit alkavat, joten mitään et "häviä" vaikka tilauksen tekeekin tässä vaiheessa.
Merja/Telia
Tämä on kyllä melko noloa jo. Tätähän te toitotatte ja varmasti meneekin läpi monille myymälöissä ja asiakaspalvelupuheluissa/chätissä, mutta Jatkoaikaan ei kannattaisi tätä soopaa tulla tarjoamaan. Ihmetyttää tuo harhaanjohtaminen, sillä asiakkaan "häviö" on vain puolikkaan kuukausimaksun verran, mutta
@Telia'lle se voi olla paljon enemmän, kun uudet asiakkaat pettyvät heti ensimmäisen laskun saatuaan huomatessaan sittenkin maksaneensa täyden hinnan niistä ilmaisiksi luvatuista harjoituspeleistä.
En ymmärrä, miksi Telia ei voi kertoa tätä reilusti tai vielä parempaa, toteuttaa laskutusta reilusti? Onhan se hyvä, ettei laskuteta kesä-elokuulta kun Liigaa ei pelata. Mutta väitteet siitä, ettei laskutettaisi ollenkaan niiltä ajoilta kuin Liiga ei pelata ovat harhaanjohtamista ja asiakkaiden aliarvoimista. Eihän Telia tietysti mainoslauseissaan väitäkään muuta kuin että
maksat vain niiltä kuukausilta, joissa Liigaa pelataan. Tuon vain moni ymmärtää väärin, etenkin kun asiakaspalvelijatkin ruokkii harhakäsitystä yllä lainatun tavoin. Varautukaahan asiakaspalvelussa närkästyneisiin asiakkaisiin keväällä, kun toukokuulta menee täysi kuukausimaksu yhden tai kahden finaaliottelun takia.
Telian olisi aivan hyvin mahdollista toteuttaa laskutus todellisilta pelipäiviltä, koska vaikka he väittävät että laskutusjakso on aina kuukausi, tosiasiassa laskutus tehdään päivätasolla (tämän näkee heidän laskuilta, kun tilaa/irtisanoo jonkun palvelun kesken laskutuskauden).
Onnistuukohan tämän tilauksen peruminen vielä tässä elokuun aikana ja uuden tilauksen tekeminen sitten syyskuun puolivälissä, kun ei tosiaan huvittaisi koko kuukautta maksaa puolen kuun peleistä. Ellei Telia sitten mystisesti muuta laskutustaan tässä ennen kuun vaihdetta.
Näin ajattelin tehdä, suosittelen muillekin.