Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 774 151
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Preseason ilmaiseksi? Mä ymmärrän tuon mainoslauseen vähän erilailla kuin miten asia todellisuudessa on. Liigahan starttaa muistaakseni 15.9. Mutta laskutus käynnistyy tietenki ”preseasonilmaiseksi”-hengessä 1.9. No aivan sama, mutta ajattelin asian ilmoittaa ettei tule yllätyksenä kellekään.

- - - - - -

En ole mikään digidigi-ihminen. Mutta miksihän chromecastilla en saa puhelimesta siirrettyä kuvaa telkkariini. Yritys on kova ja ruutuun tulee jo telian grafiikka jne, mutta sitten ilmoittaa jonkun virheen. Mistähän kyse? Osaako joku seppä neuvoa?
Sisäinen Chromecast jossakin laitteella vaiko Chromecast palikka?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Raumalla voisi mikittää sen koväänisen tuomareille huutelijan A-katsomosta ja sitten voisi valita että haluaako autenttiset äänet vai äänet ilman tätä sankaria (eikö sen jollain vastamelutekniikalla saisi pois muistakin äänistä jos on mikitetty?). Tai no, ei ne huudot kyllä esim seisomakatsomoon taida kuulua paikan päälläkään, eli ehkä Ruudulla kyse oli vaan epäonnistuneesta mikityksestä. Ärsytti selvästi selostajaakin toisinaan. Sinänsä Raumalla (ja varmaan monella muullakiin paikkakunnalla) pääkatsomoa on turha mikittää kun ei sieltä mitään kuulu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Preseason ilmaiseksi? Mä ymmärrän tuon mainoslauseen vähän erilailla kuin miten asia todellisuudessa on. Liigahan starttaa muistaakseni 15.9. Mutta laskutus käynnistyy tietenki ”preseasonilmaiseksi”-hengessä 1.9. No aivan sama, mutta ajattelin asian ilmoittaa ettei tule yllätyksenä kellekään.
Tämä tosiaan pisti silmään itsellekin. Sama hommahan on mahdollisesti ensi keväänä finaalien aikaan kun viimeiset pelit voidaan pelata toukokuun puolella. Maksetaanko silloinkin parikymppiä siitä että nähdään pari finaaliottelua kuun alussa?

Onnistuukohan tämän tilauksen peruminen vielä tässä elokuun aikana ja uuden tilauksen tekeminen sitten syyskuun puolivälissä, kun ei tosiaan huvittaisi koko kuukautta maksaa puolen kuun peleistä. Ellei Telia sitten mystisesti muuta laskutustaan tässä ennen kuun vaihdetta.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
@se7en Äänimaailmaan on panostettu isolla kädellä ja hallit mikitetään täysin uudella tavalla. Ääniraitoja on luvassa 12 kertaa enemmän kuin aiemmin. Tarkoitus on että kaukalon äänet kuten tolppalaukaukset, taklaukset ja katsomon tunnelma välittyvät paremmin. Ja toki tilauskin kannattaa laittaa vireille jo nyt. Kuukausimaksuhan alkaa rullaamaan vasta sitten kun pelit alkavat, joten mitään et "häviä" vaikka tilauksen tekeekin tässä vaiheessa.

Hienoa, että äänimaailmaan on panostettu ja kommenttien perusteella suunta on ihan oikea. Nyt jäi vähän auki tuo "mitään et häviä.." -juttu. En häviäisi mitään, jos tilaisin paketin nyt ja katkaisisin ennen 1.9., jolloin laskutus alkaa, jos tämä on mahdollista? Aiemmin jo @Tappara #27 ansiokkaasti totesikin (hyvä pointti muuten), että vaikka liiga alkaa 15.9., niin laskutatte koko syyskuun.. Jos ottaisin liiga-paketin, ottaisin sen lokakuun alusta, jolloin en maksaisi tyhjästä puolikkaasta kuukaudesta. Kilpailijat ei taida veloittaa kalenterikuukausittain vaan se riippuu tilauspäivästä (pidätän oikeuden olla väärässä).

No, ehkä saan jossain vaiheessa maistiaisen Telian paketista ja innostun niin, että tilaan kaikki mahdolliset paketit ja nautin jääkiekosta enemmän kuin koskaan ennen.

Edit. Siis hetkinen vielä. "Kuukausimaksuhan alkaa rullaamaan vasta sitten kun pelit alkavat", mutta kuitenkin jo 1.9.? Huhhuh.
 
Viimeksi muokattu:

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ja toki tilauskin kannattaa laittaa vireille jo nyt. Kuukausimaksuhan alkaa rullaamaan vasta sitten kun pelit alkavat, joten mitään et "häviä" vaikka tilauksen tekeekin tässä vaiheessa.

Merja/Telia
Tämä on kyllä melko noloa jo. Tätähän te toitotatte ja varmasti meneekin läpi monille myymälöissä ja asiakaspalvelupuheluissa/chätissä, mutta Jatkoaikaan ei kannattaisi tätä soopaa tulla tarjoamaan. Ihmetyttää tuo harhaanjohtaminen, sillä asiakkaan "häviö" on vain puolikkaan kuukausimaksun verran, mutta @Telia'lle se voi olla paljon enemmän, kun uudet asiakkaat pettyvät heti ensimmäisen laskun saatuaan huomatessaan sittenkin maksaneensa täyden hinnan niistä ilmaisiksi luvatuista harjoituspeleistä.

En ymmärrä, miksi Telia ei voi kertoa tätä reilusti tai vielä parempaa, toteuttaa laskutusta reilusti? Onhan se hyvä, ettei laskuteta kesä-elokuulta kun Liigaa ei pelata. Mutta väitteet siitä, ettei laskutettaisi ollenkaan niiltä ajoilta kuin Liiga ei pelata ovat harhaanjohtamista ja asiakkaiden aliarvoimista. Eihän Telia tietysti mainoslauseissaan väitäkään muuta kuin että maksat vain niiltä kuukausilta, joissa Liigaa pelataan. Tuon vain moni ymmärtää väärin, etenkin kun asiakaspalvelijatkin ruokkii harhakäsitystä yllä lainatun tavoin. Varautukaahan asiakaspalvelussa närkästyneisiin asiakkaisiin keväällä, kun toukokuulta menee täysi kuukausimaksu yhden tai kahden finaaliottelun takia.

Telian olisi aivan hyvin mahdollista toteuttaa laskutus todellisilta pelipäiviltä, koska vaikka he väittävät että laskutusjakso on aina kuukausi, tosiasiassa laskutus tehdään päivätasolla (tämän näkee heidän laskuilta, kun tilaa/irtisanoo jonkun palvelun kesken laskutuskauden).

Onnistuukohan tämän tilauksen peruminen vielä tässä elokuun aikana ja uuden tilauksen tekeminen sitten syyskuun puolivälissä, kun ei tosiaan huvittaisi koko kuukautta maksaa puolen kuun peleistä. Ellei Telia sitten mystisesti muuta laskutustaan tässä ennen kuun vaihdetta.
Näin ajattelin tehdä, suosittelen muillekin.
 
Viimeksi muokattu:

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
En tiedä, onko tästä seikasta jo huomautettu/ esitetty toivetta: Telia, laittakaa erätaukokello näkymään ruutuun erätauoilla sen sijaan, että nyt siinä pönöttävät ainoastaan joukkueiden nimet.
Ehdottomasti tämä!

Preseason ilmaiseksi? Mä ymmärrän tuon mainoslauseen vähän erilailla kuin miten asia todellisuudessa on. Liigahan starttaa muistaakseni 15.9. Mutta laskutus käynnistyy tietenki ”preseasonilmaiseksi”-hengessä 1.9. No aivan sama, mutta ajattelin asian ilmoittaa ettei tule yllätyksenä kellekään.

Onhan siellä toki syyskuun alussa vielä 3 preseason ottelua!
 

JohnVeiNe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TURKU - ÅBO
Moro. Telian TV-boksista ei saa HD-kanavia näkymään toisen operaattorin netillä. Miksi? Toki olisi kiva, jos tästä olisi joku maininta jossain.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ja toki tilauskin kannattaa laittaa vireille jo nyt. Kuukausimaksuhan alkaa rullaamaan vasta sitten kun pelit alkavat, joten mitään et "häviä" vaikka tilauksen tekeekin tässä vaiheessa.

Merja/Telia
Onneksi kyseessä ei ollut Niko/Telia, olisi hänen hyvä maineensa mennyt täällä kokonaan. Mutta miksi asiakkaita koitetaan nyt kusettaa? Ja väittämällä ettet häviä mitään maksamalla n. 100% enemmän ekasta kuukaudesta, on täyttä kusetusta.

Jos tuon tilauksen haluaisi hoitaa järkevästi, niin "rullaava" kuukauden laskutus, kuten melkein kaikilla kilpailijoilla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Näin ajattelin tehdä, suosittelen muillekin.
Joo, pistin itse asiassa tilauksen jähiin jo nyt koska tulevat pre seasonin pelit Telian kautta ei ole niin mielenkiintoisia että niitä jaksaisin katsoa. Kärppien pelejä näkee seuraavan kerran CHL:n puolelta ja ne tulee C Morelta, joten Telia on nyt vielä n. kuukauden ajan turhana.

Tuskin tuo ketään konkurssiin ajaa mutta kyse on periaatteesta. En minä ainakaan halua maksaa täyttä kuukautta puolen kuun peleistä. Voi tulla kohtalaisen vittumaista palautetta niiltä jotka eivät tajua tätä tarkistaa.

Mutta muuten olen Telian pakettiin ja toimivuuteen tyytyväinen, pientä tarkkuutta vaan näihin laskutukseen yms. niin ei tästä pahaa sanottavaa keksi.

Vastaan omalta osaltani noihin pohdintoihisi.
- Palvelun vaikeudesta ei mitään tietoa. Alle 10 min ja tilaus oli tehty aktivointeineen ja pelit näkyivät.
Tilaus oli helppo tehdä kun meni oikeaan paikkaan tekemään tilausta. Itsellä vaan tuli joku bugi kun Telian palveluun kirjautumisen jälkeen yritti tehdä tilausta etusivun kautta:

-Valitsen Kärpät-passin
-Tilauksessa tulee automaattisesti mukana Telia TV -tilaus, vaikka minulla on jo rekisteröity se käyttöön
-Tilauksen vahvistusvaiheessa tulee ilmoitus "Sinulla on jo Telia TV, poista se ja jatka tilausta" tms.
-Poistan Telia TV:n --> myös Kärpät-passi häviää tilauksesta
-Tilaust etusivun linkin kautta ei onnistu

Noh, homma toki ratkesi sillä kun klikkaan ylälaidasta omaa nimeäni ja menen liittymäni ja palveluni kohtaan. Tämän jälkeen Telia TV -sovelluksen kautta kanavapaketit -välilehden kautta tilaamaan Kärppien passia niin johan alkoi homma pelittämään.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Onhan tuo melko karua. Houkutellaan asikkaita "ilmaisilla" harkkapeleillä. Kausi alkaa 14.9 maksat silti koko kuukauden, etkä vain puolikasta kuukautta.

Sitten tuo kevät ja Toukokuu. Menee vielä paremmaksi. Maksimissaan 2 peliä ja maksat koko täyden kuun.

Itse katkaisen ainakin tilauksen Elokuun viimeisenä. Ja avaan uusiksi 14.9. Tämän lisäksi katkaisen tilausen taas Huhtikuun vikana ja katson vikat finaalit vaikka mielummin livetuloksista tai Liigan sivuja seuraten. 20/25e kahdesra pelistä on vain liigaa, eekun liikaa.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mihis pitsiturneen pelit ovat hävinneet kirjastosta?

Telia kirjoitti:
Ja toki tilauskin kannattaa laittaa vireille jo nyt. Kuukausimaksuhan alkaa rullaamaan vasta sitten kun pelit alkavat, joten mitään et "häviä" vaikka tilauksen tekeekin tässä vaiheessa.

Merja/Telia

Ja tämä, ei jumalauta. Johan se Pärnänen jo mainosti "ilmaisilla" pre-season peleillä ja nyt Telian puoleltakin suolletaan tämmöistä paskaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mitenköhän yksittäisen pelin ostaminen on ajateltu toteuttaa? Toki sillä koti-tv boksilla pystyi ainakin ennen myös jotain videoita vuokraamaan, joten sitä kautta onnistunee ja maksu lisätään kk-laskuun, mutta muuten varmaan täysin mahdotonta. Järkevä systeemihän vaatisi html5 lähetyksen ja välittömän maksamisen (kortilla tai tilisiirrolla), jolloin myös esim. ärrällä voisivat myydä lahjakortteja matseihin. No ehkä tähän päästään jossain välissä sopimuskautta.
 

Telia

Jäsen
Kiitokset palautteista kaikille. Tarkennan nyt vielä kommenttiani, eli päiväkohtaista laskutusta ei ole Liigan osalta käytössä, joten kuukausilaskutuksella mennään ja niistä kuukausista veloitetaan joissa Liigaa pelataan. Sen puoleen tilauksen voi tehdä vaikka heti, elokuusta ei kuukausimaksua veloiteta.

Merja / Telia
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kiitokset palautteista kaikille. Tarkennan nyt vielä kommenttiani, eli päiväkohtaista laskutusta ei ole Liigan osalta käytössä, joten kuukausilaskutuksella mennään ja niistä kuukausista veloitetaan joissa Liigaa pelataan. Sen puoleen tilauksen voi tehdä vaikka heti, elokuusta ei kuukausimaksua veloiteta.

Merja / Telia

Eihän tämä nyt voi olla näin hankalaa. Lainaus aikaisemmasta vastauksesta:
Lainaan tähän paria kohtaa Telia Yhteisön Q&A ketjusta:

Paketin voi tilata siis jo vaikka ensi viikolla ja maksu lähtee pyörimään vasta kun kausi alkaa. Preseason-pelit näkyy siis tänä vuonna maksutta. Varmistuksena kysynkin, että lähteekö maksut pyörimään varmasti ja absoluuttisesti vasta sinä päivänä kun kausi alkaa, ettei siihen tule päivääkään ilmaa?

- Meillä on kuukausikohtainen laskutus. Eli syyskuu laskutetaan kokonaisuudessaan. Samoin siellä toisessa päässä koko kuukausi. Mikäli tilaat paketin vasta syyskuun puolivälissä, niin silloin veloitetaan vain puolet syyskuulta, mutta siinä tapauksessa et pääse näkemään harkkapelejä ennen kauden alkua.

Onko siis niin, että Telialla itselläänkään ei ole tietoa, miten laskutus toimii? Ja sitten oletetaan, että asiakkaat ymmärtäisivät (tai ymmärtäisivät pyytää hyvityksiä)...
 

HokiHero

Jäsen
Siis jos tilaan liigan 14.9, veloitetaanko minulta sama 24,95€ heti kahden viikon kuluttua? Vaikka pikkurahoista onkin kyse, tälläiset asiat pitää olla selkeät ettei asiakas koe tulevansa kusetetuksi.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitokset palautteista kaikille. Tarkennan nyt vielä kommenttiani, eli päiväkohtaista laskutusta ei ole Liigan osalta käytössä, joten kuukausilaskutuksella mennään ja niistä kuukausista veloitetaan joissa Liigaa pelataan. Sen puoleen tilauksen voi tehdä vaikka heti, elokuusta ei kuukausimaksua veloiteta.

Merja / Telia

Eli niiltä jotka tilaavat palvelun syyskuun puolessa välissä, veloitetaan takautuvasti puolen kuun hinta... Melkoinen malli. Ei tässä tosiaan varmaan kukaan konkurssia tee, mutta kannattaa valmistautua tulevaan palautteeseen.

Toukokuussa sitten tilanne on täysin naurettava: Mahdolliset 6. ja 7. finaali pelataan 2. ja 4.5, eli jos noihin mennään niin sarja on 3-2 ja katkolla toiselle joukkueelle, jolloin voi olla että viimeisen matsin hinnaksi jää 20-25 euroa... Jos tämä on tilanne, niin veikkaanpa että n. 80% tilauksista lopetetaan huhtikuun loppuun (riippuen ketkä pelaavat finaalissa), ellei tätäkin sitten ole estetty jollain sopimuskikkailulla. Tulee joka tapauksessa siis sitä tilausten pätkimistä, josta ilmeisesti olette pyrkineet eroon tällä systeemillä.
 

petete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Itselleni ei konkurssia synny tai edes mielipahaa aiheudu tästä laskutuksesta. Mutta onhan tuo nyt täysi vitsi, että ennakkotilaajien laskutus alkaa syyskuun alussa. Ilmainen pre-season muuttuikin juuri maksulliseksi.

E. Olisin tilannut paketin vasta syyskuun puolivälissä, jos olisin tästä hintakikkailusta tiennyt. Tilasin etukäteen, kun ajattelin ettei se maksa mitään. Yhtään harkkapeliäkään tuskin ennätän katsoa.
 

Tappara #27

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kiitokset palautteista kaikille. Tarkennan nyt vielä kommenttiani, eli päiväkohtaista laskutusta ei ole Liigan osalta käytössä, joten kuukausilaskutuksella mennään ja niistä kuukausista veloitetaan joissa Liigaa pelataan. Sen puoleen tilauksen voi tehdä vaikka heti, elokuusta ei kuukausimaksua veloiteta.

Merja / Telia

Kiitos selvennyksestä! Näin se sitten on.

Ettei vaan tämä systeemi kääntyisi itseään vastaan.. Merja voisi kysellä esimieheltään neuvoa siihen, millaisella koukulla myydään Liigaa syyskuun viimeisellä viikolla.

Houkuttelevaa toki jollekin ottaa paketti täyteen hintaan niin että näkee yhden joukkueensa pelin. Vai jääkö asiakkaalla paketti ottamatta ajatuksella ”otan sitte ensi kuussa”. Ja kuinka moni lopulta niistä potentiaalisista asiakkaista menetetään kokonaan?

Zemppiä kuukausien loppuvaiheille Merjalle, Nikolle ja kumppaneille!
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kiitokset palautteista kaikille. Tarkennan nyt vielä kommenttiani, eli päiväkohtaista laskutusta ei ole Liigan osalta käytössä, joten kuukausilaskutuksella mennään ja niistä kuukausista veloitetaan joissa Liigaa pelataan. Sen puoleen tilauksen voi tehdä vaikka heti, elokuusta ei kuukausimaksua veloiteta.

Merja / Telia
Eppäillä tuota soppii, mutta sen näkee sitten kun syyskuun lasku tulee. Kalenterikuukausiin perustuva täysin kalenterikuukausien laskutus nimittäin istuu aika huonosti yksiin teidän laskutustapanne kanssa, jossa 1) laskutuskausi ei ole kalenterikuukausi 2) kaikkien muiden palveluiden laskutus on päiväkohtaista (tämän näkee laskuilta kun palveluita on tilattu/muutettu kesken laskutuskauden). Toisin sanoen väität, että olette kehittäneet kalenterikuukausiin perustuvan laskutuksen pelkästään Liiga-tuotteita varten.

Enpä kyllä ihan oikeasti usko, että se noin menisi.


Itselleni ei konkurssia synny tai edes mielipahaa aiheudu tästä laskutuksesta. Mutta onhan tuo nyt täysi vitsi, että ennakkotilaajien laskutus alkaa syyskuun alussa. Ilmainen pre-season muuttuikin juuri maksulliseksi.
Tämäpä se pointti on. Ei tuolla rahallisesti ole merkitystä, mutta periaatteellisesti tämä harhaanjohtaminen sapettaa. Etenkin kun @Telia yrittää esiintyä jonkinlaisena vapahtajan alaa vaivaavista monimutkaisuuksistaan Sanoista tekoihin-kampanjansa myötä.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässä laskutussekoilussa huomaa sen mikä jo keväällä tiedettiin. Telia ei ole valmis SM-liigaa tuottamaan, koska niiden järjestelmät ovat 90-luvulta.

Jonkun mielestä sitä on turha sanoa ja kyllä ne siellä sen tietää. Ei minua kiinnosta tietävätkö vai ei, mutta ainakaan mitään ei tapahdu.

Mikä on tarkalleen ottaen se syy miksi ei voisi jo nyt mainostaa "meiltä toukokuu ilmaiseksi", kun on täysin selvää, että palavereissanne te ette kusettamista ehdi muuttaa. Sen saisi jostain yhdestä napista painamalla, mutta ei ole taloudellisesti kannattavaa ja koska on monopoli, niin asiakaspalautteella ei ole merkitystä.

Kuten monet ovat sanoneet, niin eihän se yksittäisille asiakkaalle juurikaan ole rahasta kiinni. Mutta firma käärii pienistä puroista jättisumaan ja sitä sitten esitellään vuosikertomuksessa.

Se on vain yksinkertaisesti väärin. Perustelut on jo kerrottu,

Selittäkää. Ei aivan rittä, mutta kun tämä nyt on vain näin.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Muistanpa ajan josta ei kovin kauan ole, kun tästä huvista piti maksaa kesäkuukaudetkin. Minua ei tuo ylimääräinen 10 euroa syyskuulta purista. Jos puristaisi tilaisin vasta lokakuun alusta. 20 euroa kuukaudessa on kuitenkin varsin edullinen.

Se mikä jonkin verran puristaa on tuo digiboksien ja chromecastien "pakkomyynti" pelkästään tätä tarkoitusta varten. Mielestäni älytelevisioiden aikakaudella vuonna 2018 näin ei tarvitsisi eikä pitäisi olla.

Mutta onneksi kuvanlaatu ainakin tähän saakka on ollut hyvä, joten en jupise enempää.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muistanpa ajan josta ei kovin kauan ole, kun tästä huvista piti maksaa kesäkuukaudetkin.

Ongelma tässä Telian laskutuksessa on selkeys. Ruudulla vaihtoehtoina oli 12kk määräaikanen sopimus (20e/kk) ja toistaiseksi voimassa oleva sopimus (30e/kk), joka uusiutui aina kuukaudeksi kerrallaan ja oli mahdollista irtisanoa. Molemmissa maksukausi alkoi tilatessa ja tiesi heti mihin asti sopimuskausi kestää, koska sen voi irtisanoa ja koska seuraava alkaa. Nyt Telian paketista ei tiedä maksaako toukokuu ja toisaalta pitää maksaa jo ajalta ennen kuin on palvelua ottanut käyttöön. Lisäksi Ruudussa oli muutakin sisältöä nähtävillä samalla rahalla.

Ja tosiaan, ei tämä nyt miksikään ylitsepääsemättömäksi ongelmaksi itsellenikään muodostu, kunhan tuotanto on oikeasti laadukasta ja teknisesti toimivaa kun kausi alkaa. Tilauksen tulen kyllä aikanaan päättämään huhtikuun loppuun (huomioiden mahdollisen irtisanomisajan) ja sitten harkitsen tilaanko sen toukokuuksi vielä maksaen 10-20€/ottelu (joukkuepassilla 1-2 ottelua, kun kauden ajaksi tilaan Liigapassin).
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis jos tilaan liigan 14.9, veloitetaanko minulta sama 24,95€ heti kahden viikon kuluttua? Vaikka pikkurahoista onkin kyse, tälläiset asiat pitää olla selkeät ettei asiakas koe tulevansa kusetetuksi.
Ei. Laskutus ei mene kalenterikuukausittain, vaan kuukauden päivät kerrallaan siitä päivästä eteenpäin, kun tilaus tehdään. Eli jos tilaat liigan 14.9, niin seuraava laskutus tapahtuu kuukausi tuosta eteenpäin, eli siellä 14.10 paikkeilla.

Ainoa epäkohta tässä on siinä, että miksi ennakkotilausten kohdalla lähdetään laskuttamaan syyskuun alusta, vaikka harjoituskausi piti näkyä ilmaiseksi.

E: En ole kyllä täysin varma miten tämä menee, kun ei Teliakaan osaa suoraa vastausta antaa. @Telia voisi siis vahvistaa väitteeni tai korjata niitä, jos jossain meni pieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös