Mainos

Osaavia metallibändejä

• 570 428
  • 3 153

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Meshuggah. En voi mitenkään käsittää, kuinka näitä biisejä tehdään - saati soitetaan. Tässä häiskä näköjään huiskii menemään Marrow -biisin rummut tuosta vaan. En mä rummun lyömisestäkään mitään käsitä, mutta aika työntäyteiseltä näyttää.

Tässä Mestari itse näyttää kuinka homma hoidetaan. Tähän videoon ei kyllästy koskaan.

ipaz

Jäsen
Meshuggah. En voi mitenkään käsittää, kuinka näitä biisejä tehdään - saati soitetaan. Tässä häiskä näköjään huiskii menemään Marrow -biisin rummut tuosta vaan. En mä rummun lyömisestäkään mitään käsitä, mutta aika työntäyteiseltä näyttää.

Oltiin katsomassa Meshuggahia festareilla jokunen vuosi sitten, niin kaverini joka soittaa myös itse laskeskeli siinä keikan aikana niiden tahteja sun muita rytmejä (minä en tajua musiikin tekemisestä vähääkään) ja sanoi, että aivan sekopäistä hommaa. Matematiikkaa soittimilla.

Tämä häiskä (Eloy Casagrande) ei tietenkään ole mikään tusinarumpali, vaan Sepulturan entinen ja Slipknotin nykyinen.

Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Se vissiin alkuperäisempi, tai "oikeampi" BATUSHKA saapuu Dark Funeralin ja Belbegorhrhrhrhrärärin kanssa Hellsinki Metal Festivalin Winter Editioniin Kaapelitehtaalle 14.12.2024.

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tämä kuuluisi ehdottomasti pistää tuonne Omat (musiikki)tuotokset tuomiolle -ketjuunkin. Siellä on vähän yksipuolista keskustelua muuten.

Ja kyllähän se kannatti biisin perusteella aktivoitua!

Tässä nyt kun homma aloitettiin, niin viedään päätyyn asti väärässä ketjussa. Tänään julkasitu tulevan levymme 3. single. Nopeampaa rässi-riffittelyä tai jotain. Videon budjetti 0€ (ok, pari bisseä ostettiin), kuvaa myös livekeikalta mukana

Levy julkasitaan itsenäisyyspäivänä, ja täydet 10 kipaletta paahtoa+intro. On melodisempaa, ja sitten perinteisempää riffijunttaa. Myös jotain bläkkisvivahteita muutamassa biisissä, kaiken kaikkiaan aika "sekalainen seurakunta" kuvastaa debyytti albumiamme, mutta soundi on tunnistettava.
Kiitos jälleen jokaiselle, joka vaivautuu, ja muillekin.

tägäilin kaikki tuosta ykkössinkun julkaisuviestistä tykänneet, sorry
@redlate
@Eddie
@Takapiiska
@Läskisalo
@Siri
@Tulevatähti
@adolf
@Timbit
@ChosenTwo
@Individual
@Valapatto
@Slalomlalom
@KaljaVeikko
@Ollakseni
@PataJaska
@HPL76

Nyt en voi sanoa, että osaava bändi olisi välttämättä ketjun otsikon mukaisesti, mutta tulipahan näin setämies-kilsoilla julkaistua metallibändimme kanssa musavideo, ja eka sinkku tulevalta levyltänme, joka onkin jo nauhoitettu. Kolmekymppisenä kitarakamoista oli valtaosa laitettu kiertoon, mutta näin nelikybäsenä homma taas maistuu :)

Kiitos kaikille, jotka jaksoitte vilkaista. Allekirjoittanut soittelee machine headin paidassa kitaraa

Viime yönä julkaistiin toinen single Chainmörderiltä, ja lyriikkavideon kera. Vähän perinteisempää rässiä, ja sitten iisi väliosa. henk koht pidän tästä kappaleesta tosi paljon tunnelman takia ennen kaikea. Tässäkin paljon nyt keskusteluissa uuden levyn myötä pyörineen Swallow the sunin kitaristi on tosiaan äänittänyt albumin. Jos jollain on tarvetta nauhoittaa musiikkia, niin vahvia suositus Sound Spiral audiolle myös samalla.
Olkaa hvyät (ja myös pahoittelut oman bändin härskistä mainostamiseta).

tässä vielä 1. ja 2. singlejulkaiuu videoiden kera

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy