Red Machine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Pistetääs tännekin.Band camp tarjoilee levyn kuunteluun , itse tilasin levyn ihan fyysisesä muodossa.
Hyvä pistos. Tilaukseen lähti täältäkin.
Pistetääs tännekin.Band camp tarjoilee levyn kuunteluun , itse tilasin levyn ihan fyysisesä muodossa.
Barren Earth on tekemässä kolmatta levyä, saas nähdä koska ilmestyy. Uusi laulaja on kuulemma erittäin hyvä.
Hamferðn Jon Aldara on kyllä eittämättä mies paikallaan färsaarelaispoppoossa, mutta kyllähän miehen ääni herättää ainakin itsessäni hieman kysymysmerkkejä Barren Earthin kaltaisen musiikin suhteen.
Angela Gossow lopettaa solistin hommat Arch Enemy:ssä. Haikeaa. Vaikka ei niinkään suosikkibändi niin olihan tuo ylivoimaisesti paras naislaulaja tällä alalla. Joo, ne tietää ketkä tajuu.
Tämä oli kyllä melkoinen yllätys. Vaikka ei itsellenikään ole suosikkibändeihin lukeutunut, niin kyllä tätä bändiä on tullut vuosikaudet seurattua ja levyjä kuunneltua. Jotenkin itselle Gossow= Arch Enemy, ja on todellinen harmi että tätä vihaista naisääntä ei enää jatkossa kuulla poppoon levyillä. Jos niitä nyt jatkossa ylipäätään tulee enää kuunneltua.
Insomniumin uudelta platalta eka videolohkaisu, Revelations. Kolahtaa hyvin mutta olen niin hc Insomniumin ystävä ettei voi olla objektiivinen.
Insomnium Premiere New Song Exclusively With Terrorizer - Terrorizer
Insomniumin uudelta platalta eka videolohkaisu, Revelations. Kolahtaa hyvin mutta olen niin hc Insomniumin ystävä ettei voi olla objektiivinen.
Kyllä on nyt sellaista tykitystä että oksat saatana pois. Sen verran kuitenkin tartun tuohon kommentiin ja auon päätäni, että ensimmäinen levyltä löytyvä biisi eli Ephemeral on julkaistu jo sen puoli vuotta sitten. Tosin siitä kappaleesta ollaan kyllä väsätty jo EP:kin.
Parkway Drive, ihan uskomattoman hieno porukka. Modernimpaa metallia ja kaikkien aikojen lempibändini. Jätkistä huokuu positiivisuus ja into tehdä musiikkia. Kyseisen linkin kun katsoo, niin tietää mistä puhun.
Maanantainen keikka olisi kyllä houkuttanut... Architects, Northlane, Stray from the Path ja More Than Life. Loistava kattaus. Harmittavasti en päässyt paikalle. Oli kuulemma aika jäätävä keikka. :)Parkway on kyllä hieno bändi ja kuuluu kyllä lemppareihin Architectsin ja Northlanen lisäksi. Kaikkien kolmen uusimmat levyt on aivan käsittämättömän hyviä, varsinkin Architectsin uusin Lost Forever // Lost Together.
Nuo olen tästä "genrestä" löytänyt, jos tiedätte muita, niin pistäkää ihmeessä infoa, vastaavaa musaa ei ole mitenkään helppo löytää :(
Hakemasi genre on post-rock.