tinkezione
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pens, Ipa, Rod Weery
Uu jea, huomenna päättyy tipaton ja sitä mennään juhlistamaan Opethin keikalle Tavastialle. Vaikka Lopez onkin remontissa, niin ei se varmaan keikan tasoa pääse katastrofiksi asti laskemaan. ;)
Morrow10 kirjoitti:Ketkä tulee paikalle Jatkoaikalaisista? Rapster, AWe, tinkezione, mä, Soketti.. entäs muut? JA:n epäviralliset Opeth-lämmittelyt pe ja la-iltoina hyvissäajoin ennen keikkaa Basessa (UKK:n vieressä, Bakersia vastapäätä). Ketkäs olisivat tulossa maistelemaan mallasta ja puhumaan Still Lifen hyvyydestä?
Morrow10 kirjoitti:Ketkä tulee paikalle Jatkoaikalaisista? Rapster, AWe, tinkezione, mä, Soketti.. entäs muut? JA:n epäviralliset Opeth-lämmittelyt pe ja la-iltoina hyvissäajoin ennen keikkaa Basessa (UKK:n vieressä, Bakersia vastapäätä). Ketkäs olisivat tulossa maistelemaan mallasta ja puhumaan Still Lifen hyvyydestä?
Golden AWe kirjoitti:Selvinpäin liikkeelle mutta jospa sitä kerkeisi Baseenkin. Mulla on mustaharmaa pipo päässä ja brunetti messissä.
Morrow10 kirjoitti:Vaikka energiavarastot on nollissa voi vain sanoa; ihan käsittämätön keikka!!
rapster kirjoitti:Hui hai, muutama tunti keikkaan. On tullut häilättyä aika vahvasti 2 viimeistä päivää joten tunnelmat voisivat Opethin häämötyksestä huolimatta olla korkeammallakin. No, ensimmäinen kalja lähtee koneeseen N.Y.T.T., eiköhän tästä vielä huipea ilta tule.
Olen valmis tapailemaan baareissa niihin mahdollisesti virtaavia ihmisvirtoja, jonkinlaiset tuntomerkit (yv:llä jos ei muuten) tosin voisivat olla pop tapauksessa että ihmiset itsensä kehtaavat paljastaa... "identiteetit" voi tosin itse kukin pitää piilossa, niitä en halua nähdä ollenkaan.
Kukas siellä muuten on länppärinä? Koskas iso-O (aargh, okei) eilen aloitteli?
Voin kuvitella :D No, pitänee koittaa nykiä hihasta jos saan eliminoitua ylimääräiset ja valkattua vaihtoehdoista sopivanoloisimman hipin. Voi muuten olla, että itsekin tyydyn notkahtelemaan takalauteilla ainakin keikan alun. Saattaa toki myös olla että rapulainen kuoreni löytää jostain annoksen loppumatonta teinienergiaa ja sitten taas mennäänkin vauhdilla.Morrow10 kirjoitti:Minut tunnistaa puolipitkistä hiuksista, mustista housuista ja mustasta Opethin vanhalla logolla varustetusta t-paidasta. Samanlaisia ei eilen näkynyt juuri kellään.
Aivan, täytyy todeta ettei mikään uusi musiikillinen ilmiö kaiketi ole ilmeisesti aiheuttanut moista levynmyyntiä ja lippujen kaupaksi käyntiä kuin nämä Opethin ilmestymiset. Itsehän tunsin joutuneeni Helsingissä jopa osaksi massahysteriaa pari viikkoa sitten ostaessani tätä uutta levyä kun sitä ei vain meinannut löytyä mistään kysynnän takia.Soketti kirjoitti:Kaikki bändin äijät olivat kyllä mukavan rentoja ja enemmänkin hämillään suosion määrästä jota osakseen saivat.
Ei muuta kuin suunta kohti Tavastiaa ja uusi huuma päälle..!!
Eiliseltä voi kopsia ton suoraan. Ainoana muutoksena että oliko nyt Face of Melinda kun korvautui biisillä nimeltä Still Life. Korjatkoon joku jos.Morrow10 kirjoitti:Baying of the hounds
When
Deliverance
In my time of Need
To rid the disease
The Grand Conjuration
Face of Melinda
Blackwater Park
--------------
encore: Demon of the Fall
rapster kirjoitti:Eiliseltä voi kopsia ton suoraan. Ainoana muutoksena että oliko nyt Face of Melinda kun korvautui biisillä nimeltä Still Life.