Onnitteluketju – mistä tahansa & kenelle tahansa

• 231 060
  • 1 923

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Onnittelut Florida Panthersille ensimmäsestä Stanley Cupin voitosta!

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Onnittelut Neil Tennant, 70 v!

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onnea minä. En ole katsonut yhtään EM-futista.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onnittelut Heliövaaralle Wimbledonin loppuottelupaikasta nelinpelissä.

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Harri Heliövaara ja hänen parinsa Henry Patten voittivat Wimbledonin Grand Slam tennisturnauksen nelinpelin 2-1. Taistelu oli hurjaa. Jokainen erä ratkesi tie-breakin jälkeen. Onnea ja torille!

Suosikkijoukkue
Kärpät
Oh James!

Toivottavasti pystyy äänestämään vaaleissa.
Jimmy Carterin lähipiiristä on vahvistettu, että hän on päässyt tämän toiveensa toteuttamaan:

On Wednesday, Oct. 16, his wish came true. The longest-living U.S. president filled out a ballot for Harris, 59, which was placed in a dropbox at the Sumter County Courthouse near his hometown of Plains, Ga., Jason and Chip Carter confirmed to The Atlanta Journal-Constitution.

Voi toki olla, ettei hän tähän tyydy, vaan haluaa vielä nähdä Harrisin vaalivoiton ja virkaanastujaisetkin.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jimmy Carterin lähipiiristä on vahvistettu, että hän on päässyt tämän toiveensa toteuttamaan:

Voi toki olla, ettei hän tähän tyydy, vaan haluaa vielä nähdä Harrisin vaalivoiton ja virkaanastujaisetkin.
Tähän voi reagoida vain kahdella sanalla: hieno mies!

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valittajien luvattu maa
Hieno JYP-kannattajan merkkipaalu, joka sopii nostaa esiin otteluketjuun hautautumasta! Lämpimät onnittelut!

Pelipäivä on aina juhlapäivä. Mutta tänään se on sitä minulle vähän enemmän kuin tavallisesti. Eli iltapäivällä kun lähden Kuopioon se minun 500. JYPin vieraspeli! (joista 80 on pelattu Kuopiossa)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy