Kiitos paljon!Onnea Jonne nimimerkiltään @Wizzö.
Olen sua vähän yli puoli vuotta vanhempi joten voin kutsua jonneksi :D
Haluan onnitella itseäni. Olen sekä viikon tykätyin viesti että kuukauden tykätyin ja vieläpä eri viesteillä. Minä olen jatkoaika. Vai miten se menikään..
Viikko ja kuukausi ovat sellaisia liukuvia käsitteitä. Joillekkin kuukausi voi olla vaikka puoli vuotta.Haluan onnitella itseäni. Olen sekä viikon tykätyin viesti että kuukauden tykätyin ja vieläpä eri viesteillä. Minä olen jatkoaika. Vai miten se menikään..
Kieltämättä hieno virstanpylväs! Varsinkin itse nostettuna.Haluan onnitella itseäni. Olen sekä viikon tykätyin viesti että kuukauden tykätyin ja vieläpä eri viesteillä. Minä olen jatkoaika. Vai miten se menikään.
Tämähän tulisi nopeasti täyteen kun puuttuu enää puolikkaat herroille telemarketti ja mikko eli 25€ per nuppi, mutta laittakaa hyvät ihmiset rahat joulupataan vaan!Kieltämättä hieno virstanpylväs! Varsinkin itse nostettuna.
Ehdotan Jatkoajan joulupata vol 2. Jokaisesta Kuopionkukon tykkäyksestä menee euro kassaan. Potti käytetään Kuopionkukon velkojen maksuun. Ylimenevät menkööt korkoihin.
Maksa velkas!Tämähän tulisi nopeasti täyteen kun puuttuu enää puolikkaat herroille telemarketti ja mikko eli 25€ per nuppi, mutta laittakaa hyvät ihmiset rahat joulupataan vaan!
Idea on kuitenkin loistava koska tunnetusti olen melkoisen tykätty täällä ja viesteilleni tulee jatkuvasti hyvään tahtiin noita.
Nojaa, minullakin on enemmän.koska tunnetusti olen melkoisen tykätty täällä ja viesteilleni tulee jatkuvasti hyvään tahtiin noita.
Mutta tykkäyksien keskiarvo per viesti on minulla parempi :')Nojaa, minullakin on enemmän.
Ja varmaan vähemmän maksamattomia velkoja.Nojaa, minullakin on enemmän.
Jos laskettaisiin ei-tykkäykset niin keskiarvosi tippuisi kuin lehmän häntä. Tämä paremman PPG:n omaavan sanomana!!Mutta tykkäyksien keskiarvo per viesti on minulla parempi :')
Asuntolainaa on melko roimasti, mutta ajallaan olen sitä kyllä lyhentänyt.Ja varmaan vähemmän maksamattomia velkoja.
Olisi muuten hyvä uudistus jatkoaikaan sellanen alapeukku. Tai jos halutaan olla positiivisia niin ois edelleen tykkää nappi ja sitten sellainen pieni littipeukkuJos laskettaisiin ei-tykkäykset niin keskiarvosi tippuisi kuin lehmän häntä. Tämä paremman PPG:n omaavan sanomana!!