Mainos

Onnitteluketju – mistä tahansa & kenelle tahansa

• 233 548
  • 1 944

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Onnittelut 107-vuotiaalle Suomen tasavallalle. Huomenna nousee siniristilippu salkoon. Myös Tuntematon sotilas (se aito ja alkuperäinen!) tulee tietenkin katsottua.

Päivän teemana soi tietenkin yksi kauneimmista sävelmistä.

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Haluan onnitella itseäni. Olen sekä viikon tykätyin viesti että kuukauden tykätyin ja vieläpä eri viesteillä. Minä olen jatkoaika. Vai miten se menikään..

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Haluan onnitella itseäni. Olen sekä viikon tykätyin viesti että kuukauden tykätyin ja vieläpä eri viesteillä. Minä olen jatkoaika. Vai miten se menikään.
Kieltämättä hieno virstanpylväs! Varsinkin itse nostettuna.

Ehdotan Jatkoajan joulupata vol 2. Jokaisesta Kuopionkukon tykkäyksestä menee euro kassaan. Potti käytetään Kuopionkukon velkojen maksuun. Ylimenevät menkööt korkoihin.

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kieltämättä hieno virstanpylväs! Varsinkin itse nostettuna.

Ehdotan Jatkoajan joulupata vol 2. Jokaisesta Kuopionkukon tykkäyksestä menee euro kassaan. Potti käytetään Kuopionkukon velkojen maksuun. Ylimenevät menkööt korkoihin.
Tämähän tulisi nopeasti täyteen kun puuttuu enää puolikkaat herroille telemarketti ja mikko eli 25€ per nuppi, mutta laittakaa hyvät ihmiset rahat joulupataan vaan!

Idea on kuitenkin loistava koska tunnetusti olen melkoisen tykätty täällä ja viesteilleni tulee jatkuvasti hyvään tahtiin noita.

Wizzö

Jäsen
Tämähän tulisi nopeasti täyteen kun puuttuu enää puolikkaat herroille telemarketti ja mikko eli 25€ per nuppi, mutta laittakaa hyvät ihmiset rahat joulupataan vaan!

Idea on kuitenkin loistava koska tunnetusti olen melkoisen tykätty täällä ja viesteilleni tulee jatkuvasti hyvään tahtiin noita.
Maksa velkas!

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos laskettaisiin ei-tykkäykset niin keskiarvosi tippuisi kuin lehmän häntä. Tämä paremman PPG:n omaavan sanomana!!
Olisi muuten hyvä uudistus jatkoaikaan sellanen alapeukku. Tai jos halutaan olla positiivisia niin ois edelleen tykkää nappi ja sitten sellainen pieni littipeukku

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy