vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onnittelut 70-vuotta tänään täyttävälle isälleni. Vaikka olenhan minä onnitellut jo isääni jo livenäkin ja kun usein ollaan yhteydessä tekstiviestein, niin tekstiviestillä. Mutta kirjoitetaan onnittelut nyt vielä tännekin vaikka eihän isä tätä palstaa todellakaan lue eikä tiedä nimimerkkiäni, mutta saatte te muut lukea "viisaat" sanani jotka aamulla isälleni kirjoitin.

Tuli puhetta siitä kun täällä kuntoutuskeskuksen kisakatsomossa tarjosin täytekakkua sen kunniaksi kun HPK ylsi välieriin. Isä siihen sitten että oli hyvä paikka tarjota kakkua.

Minä laitoin sitten nyt aamulla että vielä tärkeämmän syyn vuoksi me syötiin kakkua torstaina. Vaikka urheilussa ja jääkiekossa tapahtuisi mitä hienouksia niin kuin eilen niin elämä on opettanut että se on kuitenkin vain urheilua. Elämä on opettanut että on jotain minkä arvokkuus pitää osata arvostaa jo elinaikoina. Sinä isä niin kuin muutkin läheiset olette minulle tärkeitä. Sitten muistaakseni kirjoitin kuinka onni on ollut seurata kuinka hyväkuntoisena isä on pysynyt ja toivottelin onnea ja pitkää ikää.

Liian harvoin sitä tulee läheisimmilleen silti sanottua että on tärkeä ja rakas. Mutta nyt sanoin sen isälleni kun oli hyvä tilaisuus. Vaikka sen vain tekstiviestin välityksellä teinkin.

70 vuottakin alkaa olemaan kuitenkin aika korkea ikä vaikka isäni onkin hyväkuntoinen ja lähes terve. Tylsä se on sille hautakivelle puhua, mutta niinhän se valitettavan usein on että kiitos ja kunnia jää liian usein saamatta elinaikana.

Ja jos joku jäi miettimään mitä silloin torstaina tapahtui niin syötiin siis isän kunniaksi silloin kakkukahvit.

Viimeksi muokattu:
Kun mies puhuu tuhmia naiselle, se on ahdistelua. Kun nainen puhuu tuhmia miehelle, se on 4 euroa / min + pvm!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mistään en mitään tiedä mutta sanon silti...

Punamusta

Jäsen
Lämpimät onnittelut HPK:n kannattajille sekä toki myös joukkueelle itselleen paikasta SM-liigan loppuotteluissa. Viimeksi niissä vuonna 2010, jolloin en ollut vielä kymmenenkään vuoden ikäinen, enkä seurannut jääkiekkoa. Tägätään tähän loppuun vielä yksi nimimerkki, jonka puolesta olen henkilökohtaisesti iloinen. @vilperi

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Myöhästyneet onnittelut imatralle ketterän mestiksen mestaruudesta. Se on kova saavutus ja olisi ollut toivottavaa, että YLE olisi televisioinut finaalit.

Kattilallinen perunoita on parempi kuin tyhjä ämpäri

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onnittelut Suomen naisten cheerleadingin maajoukkueelle cheer-sarjan MM-kullasta!!!! Lajin mahtimaa USA jäi jo toista kertaa taakse...

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Onnittelut Suomen naisten cheerleadingin maajoukkueelle cheer-sarjan MM-kullasta!!!! Lajin mahtimaa USA jäi jo toista kertaa taakse...
Piti oikein perehtyä tarkemmin aiheeseen, ja vasta MM- suoritukset katsottuani, ymmärsin miten kovasta tempusta on kyse. Suomessa laji tuntuu olevan jo vahvasti hiipumaan päin, miten näin lätkäniilon miettein ajattelee. Täälläkin on paljon keskusteltu koko cheerleading- osaston tarpeellisuudesta. Mutta niin vain Suomi voittaa lajin mahtimaan. Mahtava homma, ensisilmäyksellä näkee, että noita liikkeitä ei olla harjoiteltu yhtä eikä kahta viikkoa, vaan niihin on satsattu koko ihmisruumis pitkäksi aikaa. Hienoa!

Randall Flagg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Ilves
Penelope Cruz, Jessica Alba ja Oskar Schindler viettää tänään syntymäpäivää. Olen tykännyt näiden elokuvista, mitä nyt olen nähnyt.

Viimeksi muokattu:
Kuivalan nuorisoseura ry. - tekemisen riemua! - "Ilves on täydessä kusessa."

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Piti oikein perehtyä tarkemmin aiheeseen, ja vasta MM- suoritukset katsottuani, ymmärsin miten kovasta tempusta on kyse.
Jos en ole väärässä niin Suomessa cheerleading maajoukkue on koottu eri seurojen parhaista. Toisin kuin esim. muodostelmaluistelussa ja joukkuevoimistelussa joissa seurojen omat ryhmät edustaa Suomea (saa korjata jos olen väärässä). Kyllä se on varmasti kovasti vaatinut työtä ja uhrauksia että on saatu ryhmä hiottua niin yhteen ja rutiini tarvittavan vaikeaksi että USA kaatui. Ja niillä naisilla jotka lätkäkisoissa "hetkuttaa peppua ja heiluttaa bonboneja (huiskut)" on aika vähän yhteistä kilpa cheerleadingin kanssa.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Hyvää syntymäpäivää Gal Gadot! Siinä on kyllä nainen jonka kanssa voisin osallistua "Ensitreffit alttarilla" - ohjelmaan.

Requiescat in pace. Kiekko-Espoo 1984 - 2016 Espoo Blues

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tahaton komiikka uppoaa aina. Kalevan etusivulla Oulu Mentalcare Oy:n rouhean osuva mainos etusivulla, ja heti alla sitten game 7:n jatkoerän kyseenalainen ratkaisumaali. Tulikohan muutama "potilas" lisää kansainväliseen tutkimukseen? Onnittelut siis Mentalcarelle.

Kuvakaappaus Kalevan etusivusta:

Liitteet

"Totuus on se että rönnin ritareiden ansiosta annettiin pisteet hpK:lle tänäänkin, jatkuuko tämä peresily vouodesta toiseen siinpä otsikko osaaville."
Tiukkaa asiantuntemusta ja sujuvaa suomen kieltä Sportin palstalta joulukuussa 2019.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Suomen liigassa, BVB, ManU
Onnea @vilperi. Tekstejäsi olen lukenut täältä Jatkoajasta vuosien saatossa ja olen iloinen puolestasi, kun Kerho voitti mestaruuden. Toivottavasti tämä mestaruus tuo paljon iloa sinulle.

1954 1974 1990 2014 1973 1992 1994 1996 1997 2002 1956 1957 1963 1995 1996 2002 2011 2012
"Saksalaisuhka tulee Dortmundista." SAF
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy