Vilpittömät onnittelut Suomen naisleijonille historian ensimmäisestä finaalipaikasta MM-kisoissa!
On tänään kulkenut naisilla luistimilla. Onnittelut myös Suomen muodostelmaluistelujoukkueille MM-hopeasta ja -pronssista!
Vilpittömät onnittelut Suomen naisleijonille historian ensimmäisestä finaalipaikasta MM-kisoissa!
Onnittelut Suomen naisten cheerleadingin maajoukkueelle cheer-sarjan MM-kullasta!!!! Lajin mahtimaa USA jäi jo toista kertaa taakse...
Jos en ole väärässä niin Suomessa cheerleading maajoukkue on koottu eri seurojen parhaista. Toisin kuin esim. muodostelmaluistelussa ja joukkuevoimistelussa joissa seurojen omat ryhmät edustaa Suomea (saa korjata jos olen väärässä). Kyllä se on varmasti kovasti vaatinut työtä ja uhrauksia että on saatu ryhmä hiottua niin yhteen ja rutiini tarvittavan vaikeaksi että USA kaatui. Ja niillä naisilla jotka lätkäkisoissa "hetkuttaa peppua ja heiluttaa bonboneja (huiskut)" on aika vähän yhteistä kilpa cheerleadingin kanssa.Piti oikein perehtyä tarkemmin aiheeseen, ja vasta MM- suoritukset katsottuani, ymmärsin miten kovasta tempusta on kyse.
Penelope on kyllä sellainen nainen, että niin kauan kuin minulla on naama, niin hänellä on paikka johon istahtaa.Penelope Cruz, Jessica Alba ja Oskar Schindler viettää tänään syntymäpäivää. Olen tykännyt näiden elokuvista, mitä nyt olen nähnyt.
Onnea @vilperi. Tekstejäsi olen lukenut täältä Jatkoajasta vuosien saatossa ja olen iloinen puolestasi, kun Kerho voitti mestaruuden. Toivottavasti tämä mestaruus tuo paljon iloa sinulle.
Onnea rakas äitini sinne taivaaseen. Olit maailman paras ihminen ja murrun kyyneliin aina kun muistelen sinua. Tarjosit mulle parhaan mahdollisen elämän kasvaa ja teit kaikkesi aina lapsiesi eteen.
Onnea ja hyvää äiskän päivää äiti rakas!